תשלום מזונות בפשיטת רגל (חדלות פירעון)

הרצון העמוק של כולנו הוא להצליח להסתדר מבחינה כלכלית כי כאשר אין לנו דאגות כלכליות החיים נראים אחרת. אנחנו רוצים לעשות הכול כדי לדאוג לבני המשפחה שלנו ורוצים להבטיח שלילדים שלנו יהיה עתיד טוב יותר, אך האם כולנו באמת עומדים במשימה הזאת? כמובן שלא. פשיטת רגל היא תהליך שלא מעט ישראלים בודקים בשנים האחרונות וחלק מאיתנו גם בוחרים באופציה הזאת. לכן, אם גם אתם חושבים על העניין הזה בגלל ההתמודדות עם המזונות שעליכם לשלם, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. יתרה מכך, זה גם לא תמיד סוף העולם, וזאת למרות המוניטין הפחות מוצלח שיש להליכי פשיטת רגל – חדלות פירעון בעולם.

אתם תוהים מה עליכם לעשות ואיך תוכלו להתמודד עם המצב? אם כך, כדאי לדעת שעורך דין לענייני חדלות פירעון הוא בדרך כלל הכתובת שאליה כדאי לכם לפנות. עורך דין המתמחה במחיקת חובות הוא איש מקצוע שיוכל לעזור לכם להבין איפה אתם נמצאים, כמה אתם חייבים כתוצאה מהמזונות והאם פשיטת רגל / חדלות פירעון זו בחירה שיכולה להיות חיובית עבורכם.

כך תבחרו לכם עורך דין למחיקת חובות

חיפוש קצר בגוגל, או בכל מנוע חיפוש מודרני אחר, יראה לכם שיש הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בענייני דיני חדלות פירעון ושיקום כלכלי. משמעות הדברים היא שלא קל לבחור ביניהם כי מה אנחנו באמת יודעים על כל איש מקצוע כזה? ואיך נוכל להבטיח שאנחנו באמת במקום הנכון? ההמלצה שלנו היא שכאשר אתם מחפשים עורך דין תשימו לב לפרטים כמו:

  • וותק וניסיון
  • רזומה
  • התנהלות וזמינות מול הלקוח

לפנות לאדם שאין לו מספיק ניסיון בתחום הספציפי שבו אתם זקוקים לעזרה זה אולי יכול להיות זול יותר אך השאלה היא האם זה באמת יכול להיות יעיל וברוב המקרים התשובה שלילית. לכן כדאי יהיה לברר כמה שיותר פרטים וגם לראות שאתם בוחרים עורכי דין שכולם מכירים בענף הזה.

מתי יסתיים התהליך מחיקת חובות – חדלות פירעון?

מי שמעולם לא היה מעורב בתהליכים משפטיים בישראל לא יכול לתאר לעצמו בכלל כמה זמן זה עלול לקחת. לכן אנחנו מציעים לכם לחכות ובעיקר: להבין שמדובר על תהליך שלאחר השינוי בספטמבר 2019 התקצר בזמן ולוקח כ-9 חודשים.

עורכי דין לענייני מחיקת חובות / פשיטת רגל יוכלו אומנם לנסות לזרז עבורכם את התהליכים השונים אך בסופו של דבר יש כאן גם עניינים שלא תמיד תלויים רק בהם. זו הסיבה שבגללה לא כדאי לדחות את הטיפול בעניין וכדאי שתתחילו לבחור עוד הים לאיזה עורך דין מחיקת חובות אתם פונים. לדעת שהפקדתם את הטיפול בעניין בידי עו"ד מוביל זה כל מה שאתם צריכים בשלב הזה, אז למה אתם מחכים? ככל שתתחילו מהר יותר את התהליך כך הפתרון יגיע גם יותר מהר ואתם תראו שלא תצטערו על כך.

 

ארבעת השלבים של הליך פשיטת רגל (חדלות פירעון)

מבחינת ההליך בדרך לפשיטת רגל (חדלות פירעון) כדאי לדעת שיש בסה"כ 4 צעדים שצריך לעבור שכן השלבים הם:

  1. הגשה של בקשה מפורטת לפשיטת רגל (חדלות פירעון).
  2. צו כינוס / צו פתיחת הליכים.
  3. ההכרזה על מגיש הבקשה כעל פושט רגל.
  4. צו הפטר לגבי החובות שעליהם דובר.

חשוב להבין שלרוב השאלה האם ניתן יהיה לקבל את המעמד של פושט רגל תלויה באופן שבו הבקשה תוגש. זה אומר שצריך להתנהל נכונה הן מבחינת הביורוקרטיה והנתונים השונים שצריך להציג והן מבחינת המועדים והאופן שבו מגישים את כל המסמכים הנדרשים.

 

האם כדאי לפנות לעורך דין מומחה לחדלות פירעון?

התשובה היא בהחלט כן, כי כל מה שקשור לחדלות פירעון דורש היכרות מעמיקה עם הנושא. עורך דין פשיטת רגל (חדלות פירעון) שמתמחה בתחום פשיטת רגל והוצאה לפועל, הוא לא רק למד משפטים, אלה גם צבר ניסיון בענף הספציפי הזה.

משמעות הדברים היא, שעוה"ד שלכם יקבל מידיכם את כל החומר, יעבור עליו ובהתאם לכל הנתונים שלכם, הוא ייתן לכם ייעוץ מקצועי מה אפשר לעשות במצב הספציפי שלכם. הרבה פעמים אנחנו ממליצים על הסדר חוב או איחוד תיקים ולא רק על פשיטת רגל. לדוגמה, אם לאדם או לזוג יש נכס (דירה) או ירושה בדרך, אז כל הדברים האלה חשוב לקחת בחשבון עוד לפני שמקבלים החלטה לגבי סוג הטיפול בחובות ומחיקתם.

ושוב מאוד חשוב לציין, כי אישור לבקשת חדלות פירעון תלוי מאוד בבקשה שאתם מגישים : איך היא מנוסחת, מה כוללת, מה ואיזה צרכים של האדם המבקש היא מדגישה בפני מנהל מיוחד שהולך לבחון את הבקשה שלכם. כאן חשוב הניסיון של עורך הדין פשיטת רגל (חדלות פירעון) שלכם. עורך דין בעל ניסיון בתחום יכול להשיג לכם ביטול עיקולים אפילו לפני קבל צו פתיחת הליכים (בפועל הצו הוא זה שמבטל את הליכי הגביה)!

בנוסף לכך, עו"ד גם ילווה אתכם מבחינה משפטית לאורך כל התהליך ואתם תראו שבסופו של דבר תוכלו לצאת מהמצב אליו נקלעתם. אין ספק שעדיף לא להיכנס לחובות ולהתנהל נכונה, אך חשוב לא פחות לדעת איך לצאת ממצבים קיצוניים ולפעמים הליך חדלות פירעון (פשיטת רגל) הוא הדרך הנכונה.

 

צרו קשר עכשיו ואנו נדאג להוציא אתכם לחיים חדשים!

תשלום מזונות בפשיטת רגל (חדלות פירעון)
תשלום מזונות בפשיטת רגל (חדלות פירעון)
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader