אישור לבקשת פשיטת רגל

רוב האנשים היו רוצים להתנהל כלכלית נכונה ולהבטיח שלא יחסר להם, לילדים ולמשפחה שום דבר. עם זאת, כל אחד מאיתנו עלול לעשות טעויות לאורך הדרך, ולא פעם הטעות הזאת עולה לנו בחובות שלא ברור לנו בכלל איך נוכל להתמודד איתם.

אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם נמצאים היום במצב שבו אתם כבר חדלי פירעון, כדאי שתדעו: פשיטת רגל זה ההליך שכדאי לכם לבדוק מקרוב. זה נכון שבוודאי לא תכננתם להיות במצב כזה ולא רציתם לראות את עצמכם עם כל כך הרבה חובות, אך הליך כזה יכול גם לתרום לכם לא מעט בעתיד.

 

מהם היתרונות של הליך פשיטת רגל (הליך חדלות פירעון)

עוד לפני שננסה להבין כיצד לפתוח בהליך פשיטת רגל ( חדלות פירעון ) , חשוב שנבין את היתרון: הליך כזה למעשה מרכז את כל מה שקשור לפעולות הגבייה השונות תחת הפיקוח של בית המשפט ומי שאחראי על העניין הוא "הנאמן". היתרון בהליך כזה ברור : כנגד האדם שחייב כספים מעוכבים למעשה כל ההליכים – עיקולי משכורת, עיקולי חשבון בנק, מתבטלת הגבלה / שלילה של רישון נהיגה. בנוסף לכך, ניתן צו כינוס נכסים וישנו הליך הגנה שבסופו, בדרך כלל, יקבל החייב הפטר. משמעות ההפטר חיובית ביותר שכן הפטר משמעותו מחיקתם של כל החובות הקיימים ולמעשה הזדמנות "להתחיל מחדש".

 

כמה זה לוקח כל תהליך פשיטת הרגל ( חדלות פירעון )

כל אדם שנמצא בחובות וחושב על האופציה של הליך פשיטת רגל רוצה לדעת, כמובן, כמה זמן זה ייקח. כדאי שתדעו: היום יש רפורמה בנושא הזה ולמעשה תוך 9 חודשים בלבד מהגשת הבקשה ייתכן ותקבלו את ההפטר שיאפשר לכם לפתוח דף חדש. למעשה מהרגע שבו תוכנית הפירעון קיבלה את כל האישורים מבית המשפט, החייב מבין ויודע היטב כמה זמן נותר עד לקבלת ההפטר על כל חובותיו (מחיקת חובות מלאה).

מדוע אתם חייבים לפנות לעורך דין פשיטת רגל שיוכל לעזור לכם בתהליך?

אין ויכוח על כך שפשיטת רגל ( הליך חדלות הפירעון ) זה מסוג אותם ההליכים שניתן לקרוא אודותיהם לא מעט מידע אונליין, אך האם באמת תוכלו להתמודד עם סיטואציה כזאת לבד? כמובן שלא. מעבר לכך שצריך להכיר את החוק היבש ולהבין מה הוא אומר, צריך גם לדעת איך עובדת מערכת בית המשפט ופרוצדורות של הוצאה לפועל. חשוב להבין את כל הביורוקרטיה ולהציג את כל המסמכים הנדרשים, או במילים אחרות: הליך פשיטת רגל זו עבודה לכל דבר.

לכן עדיף לפנות לעורכי דין פשיטת רגל ( חדלות פירעון ) שמכירים את התחום הזה שכן אם יהיה לכם עורך דין פשיטת רגל מקצועי, הוא יוכל לטפל עבורכם בכל העניין. יש היום גם עורכי דין שייתנו לכם את הייעוץ הראשוני בחינם כך שגם מהבחינה הזאת אתם לא צריכים לחשוש. ככל שתתחילו מהר יותר לטפל בסוגיה הזאת כך התוצאה תהינה מהירות יותר וממש בקרוב תוכלו לצאת לדרך חדשה בחייכם. זה לא משנה מה קרה ומדוע הגעתם למצב של חובות כי עם עורכי דין פשיטת רגל מובילים יש לכם כיסוי לצאת מהעניין ולהתחיל מחדש.

צרו קשר עכשיו ואנו נדאג להוציא אתכם לחיים חדשים! ייעוץ ללא עלות או התחייבות.

אישור לבקשת פשיטת רגל
אישור לבקשת פשיטת רגל
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader