מחיקת חובות בהליך החדש

ההבנה שיש לכם חובות לא עוזבת אתכם, אתם משלמים בכל חודש יותר ויותר אך לא רואים את הסוף? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. אומנם זה נכון שלא בכל תקופה בחיינו נרצה להרים את הראש, לראות את המציאות כפי שהיא ולהתמודד איתה, אך מגיע שלב שבו לא נוכל יותר להתעלם מהדברים.

יתרה מכך, אתם יכולים להיות בטוחים שככל שתדחו יותר ויותר את ההתמודדות עם המציאות, אחר כך יהיה לכם הרבה יותר קשה והחובות רק יגדלו. לכן יכול להיות שהגיע הזמן לחשוב על פתרון כמו הליך מחיקת חובות, כי חדלות פירעון (בעבר פשיטת רגל) זה לא דבר נורא כל כך כמו שאולי חשבתם. 

 

מוחקים את החובות מהר יותר מאי פעם

בעבר כל התהליך של מחיקת חובות היה הרבה יותר מורכב ממה שהוא היום ובעיקר, מי שהגיש בקשה כזאת היה צריך לחכות לא מעט זמן. היום, לעומת זאת, עם ההליך החדש של מחיקת חובות, אתם יכולים לקבל את המחיקה בפרק זמן קצר! חשוב להבהיר: יש תנאים מאוד ברורים למי שיוכל ליהנות מההליך החדש של מחיקת חובות, כמו לדוגמה, העובדה שהסך הכולל של החובות לא יכול לעלות על 800,000 שקלים. עם זאת, במידה ואתם כן עומדים בתנאי הזה ובכל התנאים האחרים, איזו סיבה יש לכם לדחות את העניין? אתם תראו שמהר מאוד עם מחיקת החובות תוכלו להתחיל דרך חדשה בחיים וזו למעשה תהיה הזדמנות שנייה, דבר שלכל אחד מאיתנו מגיע. זה לא משנה איך נקלעתם לחובות שבהם אתם שקועים היום כי עם ההליך החדש תוכלו להתחיל לחשוב על מה שחשוב באמת, כלומר, על העתיד שלכם.

הסדר שתצטרכו לעמוד בו

לא אחת אנשים בטוחים שבהליך של מחיקת חובות פשוט מוותרים להם על כל החובות וכך הם יוצאים לדרך חדשה. עם זאת, חשוב מאוד להבין שבפועל זה לא כך. אומנם זה נכון שהסכומים שתצטרכו לשלם בכל חודש יהיו הרבה יותר נמוכים, אך עדיין מדובר על סכומים לא מבוטלים בכלל ובעיקר, מדובר על תשלומים שתצטרכו לעמוד בהם. מה שכן, ההסדר יהיה הרבה יותר נוח מאשר כל הסדר אחר ותוכלו לראות את האור בקצה המנהרה. ההליך החדש בא לזרז את העניין ולתת לחייבים את האפשרות להתחיל כבר עכשיו את התכנון שלהם לעתיד כלכלי יציב וטוב יותר, אז למה לא לנצל זאת? פנו עוד היום למשרדנו ובואו ליהנות גם אתם מהליך מהיר, חדש ויעיל ביותר של מחיקת חובות. הנושים שלכם יקבלו את מה שמגיע להם ואתם תוכלו להתחיל הנהלות כלכלית חכמה ואחראית יותר כך שזה מומלץ בחום.

כאן חשוב גם לציין, כי הליך מחיקת חובות משתנה בספטמבר 2019, בו נכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ה 2018 שמקצר מבחינת הזמן את ההליך ומביא איתו שורה של שינויים. אנו מוכנים לשינויים הנ"ל ונשמח להסביר לכם על הליך החדש למחיקת חובות במסגרת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ה 2018.

 

צרו קשר עכשיו ואנו נשמח לעזור גם לכם!

מחיקת חובות בהליך החדש
מחיקת חובות בהליך החדש
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader