מחיקת חובות למעוטי יכולת

חייבים כספים וכבר לא יודעים איך להתמודד עם המצב? אם כך, יכול להיות שעכשיו זה הזמן להפסיק לטמון את הראש בחול כי כולנו יודעים שהחובות לא ייעלמו מעצמם. אנחנו צריכים לשלם אותם או לפחות לנסות למחוק אותם בצורה מסודרת כי כל יום שעובר רק מחמיר את הסיטואציה.

לכן מחיקת חובות למעוטי יכולת זו אפשרות שכדאי לכם לבדוק, בהנחה שאתם באמת נכנסים להגדרה של מעוטי יכולת ורוצים להתמודד עם המצב על הצד הטוב ביותר. חשוב להבין שהחוק קובע בצורה ברורה וחד משמעית מי הם אותם מעוטי יכולת, כך שהדבר הראשון שעליכם לעשות זה לראות האם אתם נכנסים להגדרה הזאת.

למי זה מתאים?

מעבר לשאלת הסכום של החובות שלכם, חשוב להבין שעוד תנאי ברור זו הסיבה שבגללה נכנסתם לחובות. כלומר, אם מחיקת חובות למעוטי יכולת מיועדת רק למי שנכנס לחובות בתום לב, כלומר לא כתוצאה מהונאה או כוונה תחילה. בנוסף לכך, ההליך הזה יתאים למי ששילם עד יום הגשת הבקשה את כל מה שהתחייב לו ופשוט אין סיכוי שהוא ישתקם ויעמוד על הרגליים אם לא יעזרו לו בדרך כלשהי.

מחיקת החובות היא הדרך שלכם לצאת לחיים חדשים, להתחיל מאפס ולהודות שאומנם עשיתם טעות אך מגיעה לכם הזדמנות שנייה. לכן טבעי שכל מי שעומד בקריטריונים הללו ירצה להגיש את הבקשה ויפה שעה אחת קודם, כי למה לדחות את הדברים? השיקום של אדם חייב אחרי החוב אינו פשוט, אפילו אם מחקו לו את החובות ואפילו אם מדובר על סכומים לא מאוד גבוהים. הקושי בא לידי ביטוי לא רק ברמה הפיזית והתפעולית של החיים אלא גם ברמת הרגשית ולכן עדיף להתמודד עם הדברים כמה שיותר מהר.

 

כיצד עורך דין יסייע לכם בעניין הזה?

פעמים רבות אנשים שחושבים להגיש בקשה של מחיקת חובות למעוטי יכולת עושים טעות וכחלק מהרעיון של לחסוך כמה שיותר כסף, הם מנסים להתמודד עם העניין הזה לבד. חשוב לדעת שלמרות שהאינטרנט מלא באינפורמציה בנושא הזה, בסופו של דבר אין תחליף לסיוע מקצועי של אדם שמכיר את החוק מקרוב, למד את הדברים ויוכל לסייע לכם. לכן עדיף שתפנו אל עורך דין מחיקת חובות שלמד את התחום, בקיא בו וצבר בו את כל הניסיון הנדרש, כי למה לכם לקחת סיכונים מיותרים? משרד עורכי הדין דניאל ינובסקי המתמחה במחיקת חובות זמין עבורכם וכדאי לכם לקבוע פגישה עוד היום. הגיע הזמן שתעשו עוד היום את הצעדים הנדרשים כדי להשתקם כלכלית ואין ספק שבמשרד עורכי הדין דניאל ינובסקי יוכלו לעזור לכם בכך בצורה יעילה ונכונה.

צרו קשר עכשיו ואנו נשמח לעזור גם לכם!

מחיקת חובות למעוטי יכולת
מחיקת חובות למעוטי יכולת
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ ‏באתי למשרד עם יד על הלב‏הייתי אבוד ולא יודע מה לעשות‏לקחתי כוס מים נרגעתי ‏וסיפרתי את הסיפור שלי‏קודם כל אמרו לי תירגעי הכל יהיה בסדר‏דמעות מהעיניים לא מפסיקות לרדת מהלחץ הכספי שהיה לינגשתי למשרד צורכי דין דניאל ינובוסקי‏ ‏ ‏פה נעצרו המילים‏מילא תודה ענקית על הכל ….בשירjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader