מחיקת חובות תוך 24 שעות

להיות אדם שחייב כספים לאחרים זה משהו שאף אחד מאיתנו לא תכנן ולא דמיין. עם זאת, זה חלק מהחיים של רבים מאיתנו ויכולות להיות לכך הרבה סיבות. יש מי שפשוט התנהל בצורה לא נכונה מבחינה כלכלית ברמה האישית אך יש גם מי שניהל עסק ולא עשה זאת כראוי.

להגיע לשלב שבו הנושים רודפים אחריכם ושאתם צריכים לשלם לעוד ועוד גורמים במהלך חיי היום יום זה מצב נוראי. בדרך כלל החייבים מגיעים לשלב שבו הם פשוט לא עומדים בכל החובות, הריביות רק גדלות ומגיע רגע שבו אין לנו מושג כבר איך להתמודד עם הסיטואציה הזאת.

 

מידע נוסף אודות מחיקת חובות תוך 24 שעות

אם גם לכם נדמה שהחיים שלכם הפכו להיות קושי כלכלי אחד גדול ואם גם אתם הולכים לישון בלילה וקמים בבוקר עם החובות שלכם, הגיע הזמן שתדעו: יש מה לעשות בנידון. הליך של פשיטת רגל (הליך חדלות פירעון), או בשפת העם "מחיקת חובות" זה הליך שיוכל לסייע לכם להתחיל הכול מחדש וזו למעשה הדרך להבטיח שתקבלו הזדמנות שנייה. לכן כדאי לשקול זאת בחיוב כי יש אנשים שזה פשוט שינה להם את החיים בצורה משמעותית ביותר.

כאן חשוב לציין, כי אין דבר כזה מחיקת חובות תוך 24 שעות, זה רק מה שמבטיחים לכם. מה שניתן לעשות תוך 24 שעות, זה במקרה הטוב (אם כל המסמכים מוכנים מראש) להגיש בקשה להוצאה לפועל. מכאן מתחילים ספירה ולא של שעות, אלה של ימים – כולנו מכירים איך מתנהלים גופים ציבוריים.. אז אם מישהו מבטיח לכם למחוק חובות תוך 24 שעות – תדעו שהוא משקר ותחשבו שוב האם אתם רוצים לעבוד עם אדם כזה?!

*גם אם יש לכם את כל הסכום כדי לשלם את כל החובות בכל התיקים בהוצאה לפועל, הדבר (סגירת התיקים) ייקח הרבה יותר מ-24 שעות!

איך תעשו את זה בפועל?

אתם יכולים להיכנס היום לאינטרנט ולקרוא אינספור כתבות אודות מחיקת חובות, בין אם אתם מתעניינים באופציה של מחיקת חובות תוך 24 שעות ובין אם הפונקציה של הזמן פחות משמעותית מבחינתכם. עם זאת, האם באמת כדאי להתמודד מול הרשויות לבד? בדומה לתביעות רשלנות רפואית גם כאן ברוב המקרים התשובה היא שלילית. העניין הוא שצריך לדעת אל מי פונים, צריך לדעת איזה מסמכים להגיש וצריך לשפוט בכלל מה הסיכוי שלכם לקבל מענה חיובי על הליך כזה. יש לא מעט גורמים שיוכלו להשפיע על השאלה האם תקבלו מענה חיובי על הבקשה שלכם. בנוסף לכך, רק אם תוכלו להוכיח שבשלושת החודשים האחרונים אכן שילמתם באופן סדיר את החובות שלכם, הרי שיש לכם סיכוי לקבל מחיקה.

 

כמה טיפים לשיפור ההתנהלות הכלכלית באופן מיידי

טיפ קטן: נסו לבצע בדיקת זכאות להחזר מס – לפעמים ההחזר יכול להיות גבוהה במיוחד ולעזור לכם אפילו בקצת בתשלומים. אופציה נוספות היא לבצע בדיקה באתר הר הביטוח ולראות האם יש לכם ביטוחים כפולים. במידה ויש – לבטל אותם וכך לשלם פחות בכל חודש. גם בדיקת הר הכסף לאיתור כספים יכולה להועיל.

 

למה כדאי למחוק חובות?

מעבר לכל הצד הרגשי של הדברים, שכן לקום בבוקר ולדעת שאתם עדיין חייבים כסף זו תחושה נוראית, יש כאן עוד עניין. לא כל האנשים מודעים לכך, אך בפועל, למי שחייבים לו כסף יש לא מעט פעולות שבהן הוא יכול לנקוט כדי לקבל את מה שמגיע לו. יש מספר אופציות שבעזרתן הוא יכול להפעיל לחץ על החייב, כמו לדוגמה: עיקול המשכורת של החייב, עיקול חשבון הבנק שלו, צו עיכוב יציאה מהארץ. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בסיטואציה שבה אתם חייבים כספים ומתחילים להרגיש את הפגיעה של כך ברבדים שונים בחייכם, חשוב לפעול כמה שיותר מהר. בנוסף, אם יש משהו שאפשר לומר בצורה וודאית על חובות, זה שכאשר לא משלמים אותם הם לא נעלמים מעצמם אלא להפך. הם גדלים עם הזמן, הופכים להיות כבדים יותר ובסופו של דבר הרבה יותר מורכב לנו להתמודד איתם. לכן עדיף לפנות לצעד של מחיקת חובות ויפה שעה אחת קודם.

 

איזה עורך דין יוכל לעזור לכם?

כפי שראינו, להתמודד עם הרשויות השונות ולהגיש את כל המסמכים בזמן ובצורה הראויה זה לא דבר פשוט כל כך כפי שאולי חשבתם. לכן, אם גם אתם מתעניינים באופציה של מחיקת חובות, כדאי יהיה לפנות לעורך דין שיוכל לעזור לכם בעניין הזה. עם עורך דין מומחה האפשרות לצאת לדרך חדשה בחיים כבר לא תיראה לכם כל כך רחוקה ולכן כדאי שתתחילו לבדוק עוד היום לאיזה עורך דין מוביל אתם מתקשרים.

זה נכון שאולי טעיתם בעבר ונכנסתם לחובות גדולים כי לא שילמתם בזמן, התעלמתם מהקושי או פשוט לא היה לכם מאיפה להביא את הכסף. עם זאת, הגיע הזמן להבין שאתם לא חייבים לשאת את המשקל הכבד של הטעות הזאת לכל אורך חייכם. לכן, אם אתם מחפשים עורך דין מקצועי, מנוסה וכזה שיוכל לעזור לכם לכל אורך הדרך, אין ספק שהגעתם למקום הנכון!

אנחנו מזמינים אתכם לכתוב לנו עוד היום, להשאיר פרטים או להתקשר, כי למה לדחות למחר את מה שאפשר לעשות כבר עכשיו? למחוק את החובות, עם צוות עורכי דין מוביל, זה משהו שאפשר לעשות ואין ספק שזה כדאי. זה לא משנה מה הייתה הטעות החמורה שעשיתם בעבר ואיך הגעתם למצב שאליו הגעתם, כי בכל מקרה מגיעה לכם הזדמנות שנייה. לכן, אם אתם רוצים לקבל את מה שמגיע לכם כדי שתתחילו לפעול עוד היום לצורך מחיקת החובות שלכם כמה שיותר מהר כי זה אפשרי.

צרו קשר עכשיו ואנו נשמח לעזור גם לכם!

מחיקת חובות תוך 24 שעות
מחיקת חובות תוך 24 שעות
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader