הסדר חוב מול בנק ירושלים

הסדר חוב מול בנק ירושלים הוא לעיתים קרובות האפשרות הטובה ביותר עבורכם להסדיר את חובכם בבנק ירושלים. לשם כך, תידרשו לבקש מהבנק הסדר חוב נוח על מנת שתוכלו לעמוד בתשלום חובותיכם מבלי שתרדו מנכסיכם. חשוב מאוד לטפל בחובותיכם לפני שהם מצטברים, כדי שתוכלו להשתלט עליהם בהקדם מבלי לסבול מנחת זרועו של הבנק, שיכול לנקוט באמצעי אכיפה וגבייה אגרסיביים מאוד.

 

חובות בבנק ירושלים

בנק ירושלים הוא בנק חדש יחסית בנוף הישראלי, כיוון שהוקם ב- 1998. הוא מתמחה כבנק מסחרי ושירותים פיננסיים, ומחזיק בהון עצמאי של מיליארד ₪, נכון ל- 2020. הוא מחזיק ב- 24 סניפים, ומעסיק כ- 600 עובדים.

בנק ירושלים, כמו כל בנק, מציע הלוואות לקהל לקוחותיו. בישראל אנשים רבים נעזרים בהלוואות על מנת לפתוח עסק, לרכוש דירה, להתייצב כלכלית לאחר משבר ובגלל סיבות נוספות רבות. הלוואות רבות שמוצעות בישראל הן נוחות וידידותיות למדי, ולכן הן גם מפתות מאוד.

עם זאת, לצערנו, רבים מתקשים לעמוד בתנאי ההלוואה שקיבלו. קשיים יומיומיים ומשברים כמו משבר הקורונה הותירו ישראלים רבים מחוסרי עבודה ונכסים, וכתוצאה מכך רבים מתקשים מאוד לעמוד בתשלומיהם לבנק. אי עמידה בחובת התשלומים תגרור, מן הסתם, חוב בבנק, וחוב זה ילך ויגדל ככל שלא יטופל.

על אף שחובות הם דבר מאיים מאוד, הם אינם סוף העולם – התנהלות מבוקרת ואחראית עשויה להקל על צבירת החובות, ואפילו למנוע את גדילתם. אחת מהדרכים לעשות זאת הינה קבלת הסדר חוב מהבנק.

הסדר חוב מול בנק ירושלים

הסדר חוב הינו הסכם שנערך בין הבנק לבין הלקוח, אשר במסגרתו הצדדים מסכימים על תנאי הסדרת החוב. כך, הלקוח יכול לקבל תנאים נוחים יותר להחזר החוב על מנת שיצליח להחזירו ולא ישקע לחוב עמוק יותר.

ישנן כמה דרכים בהם ניתן להסדיר את החוב. אחת הדרכים הינה הקטנת החוב. הקטנת החוב תתרחש כאשר הבנק יגיע למסקנה כי הלקוח, במצבו הנוכחי, לא יוכל להחזיר את החוב, ועל כן מוטב להפחית את חובו מאשר שלא יוחזר כלל.

הסדר חוב נוסף הינו פריסת חובות, אשר במסגרתו הלקוח מקבל הארכה לתשלום חובו, וכך יכול לפרוס את החוב על פני תשלומים רבים ולאורך זמן ממושך. הסדר חוב זה מקל מאוד על ניהול חיים תקינים לצד החזר החובות.

אפשרויות נוספות למשל הינן שינוי מועד הגבייה החודשי, תשלום במזומן ועוד שלל דרכים מגוונות אשר נועדו להקל על החזר החוב. עם זאת, הבנק לא יעניק הסדר חוב כל עוד הוא אינו יכול להבטיח כי הלקוח יצליח להחזיר את חובו. כמו כן, אם הלקוח סומן כלקוח בעייתי, חסר אחריות או בעל עבר פלילי, ייתכן כי הבנק לא ימהר לשתף עמו פעולה ולהעניק לו הסדר חוב ובוודאי שלא הסדר חוב נוח וגמיש.

 

קבלת הסדר חוב מבנק ירושלים

כאמור, על מנת שתוכלו לקבל הסדר חוב נוח, עליכם להוכיח את יכולתכם לעמוד בהסדר החוב. לשם כך, תתבקשו להציג את הכנסותיכם והוצאותיכם, את תוכניתכם הכלכלית לעתיד, אפשרויות קידום עתידיות במקום העבודה, יכולתכם להביא ערבים ועוד. כמו כן, אם הסיבה שבגינה אתם מבקשים הסדר חוב היא בעיה רפואית, פיטורין וכו', תתבקשו להמציא הוכחות על כך.

חשוב להבין כי גם לתזמון שבו אתם מבקשים הסדר חוב יש משמעות חשובה – אם תבקשו הסדר חוב לאחר שקיבלתם מכתבי התראה ואזהרה ולאחר שהחלו כנגדכם הליכים משפטיים, סביר להניח כי הבנק יסמוך פחות על יכולתכם לשתף פעולה עם הסדר החוב. התעלמות מפניות הבנק תגרור סנקציות חמורות ופתיחת תיק גבייה ברשות ההוצאה לפועל, ומומלץ כי תמנעו מכך בכל מחיר.

לעומת זאת, אם תפנו לבנק בבקשה להסדר חוב עוד בטרם כניסתכם לחובות, כאשר אתם יודעים כי אתם עתידים להתקשות בתשלום התשלומים הבאים, תזכו למוניטין טוב יותר בעיני הבנק וככל הנראה תקבלו הסדר חוב נוח יותר. מכשולים בלתי צפויים הם חלק בלתי נפרד מהחיים, והבנק בהחלט יכול להתחשב בכך כל עוד תתנהלו באופן שמדגים את אמינותכם.

יתרון נוסף שיש לפנייה מוקדמת לבנק הוא שימור התקשורת מול הבנקאי האישי. כל עוד לא נפתחו נגדכם הליכים משפטיים, תוכלו להמשיך לקבל טיפול בבנק דרך הבנקאי האישי שלכם ולא באמצעות המחלקה המשפטית של הבנק. ניהול קשר אינדיבידואלי ואנושי מול הבנק בהחלט משפר את הסיכוי שהבנק ייראה את קשייכם ויבחר להתחשב בכם.

דרך נוספת שבאמצעותה ניתן לקבל מהבנק הסדר חוב גמיש וידידותי היא שכירת שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום הבנקים והחובות. עורך דין המתמחה בתחום יוכל לייצג אתכם מול הבנק ולהשיג לכם הסדר חוב טוב יותר ויעיל יותר לצרכיכם הייחודיים.

 

ההמלצה שלנו – שכרו את שירותיו של עורך דין

אמנם אדם שמצוי בחובות יימנע מהוצאות נוספות בכל מחיר, אך חשוב לדעת ששכירת שירותיו של עורך דין עשויה להשתלם עבורכם. ליווי בידי עורך דין המתמחה בתחום יבטיח כי יש לצידכם משפטן שדואג כי זכויותיכם לא ייפגעו בשום שלב, ושככל שניתן להימנע מעיקולים והגבלות על חשבון הבנק שלכם – אלו לא יתרחשו.

כמו כן, לעורך דין מנוסה ישנם כלים רבים יותר מכם על מנת לנהל משא ומתן עם הבנק ולהשיג הסדר חוב גמיש, שכולל מסגרת אשראי רחבה ואינו מצריך ערבויות. עם זאת, חשוב לדעת שהסדר חוב הוא אינו תמיד הפתרון הנכון עבור כל לקוח המצוי בחובות בבנק, וייתכן כי מוטב שיכריז על חדלות פירעון (בעבר נקרא 'פשיטת רגל'). לשם כך, היוועצו עם עורך דין על מנת שיסביר לכם מהם אפיקי הפעולה הנכונים ביותר עבורכם.

משרד עורכי הדין דניאל ינובסקי מתמחה בדיני בנקים והסדרי חובות ומזמין אתכם ליצור קשר בהקדם על מנת שנוכל לסייע לכם לצלוח את החובות בשלום ולחזור במהירות האפשרית לשגרת החיים שלכם.

הסדר חוב מול בנק ירושלים
הסדר חוב מול בנק ירושלים
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader