מחיקת חובות למוגבלים

במדינת ישראל אפילו אנשים שעובדים מזה שנים רבות לעיתים מוצאים את עצמם מתמודדים עם חובות כלכליים מאוד לא פשוטים. לכל אחד מהחייבים יש סיבות אחרות שהובילו אותו לסיטואציה הלא נעימה הזאת, כמו לדוגמה, העובדה שהוא לא ידע להתנהל כלכלית נכונה, עשה טעויות עסקיות או כל סיבה אחרת.

הבעיה עם חובות היא שהם בדרך כלל הולכים וטופחים, מוסיפים עליהם ריביות וגם קנסות, מה שהופך את כל העניין לעוד יותר מורכב מבחינת ההתמודדות. למעשה אנשים שחייבים כספים להרבה גורמים מתארים את הסיטואציה הזאת כ"חור שחור" שאי אפשר לצאת ממנו. המצב מחריף עם הזמן וישנם מצבים שבהם החייב מוצא עצמו עובד כל הזמן רק כדי לממן את החובות הגדולים שהוא צבר, מה שכמובן גורם לו לצבור עוד חובות והמעגל הופך לבלתי אפשרי.

 

אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מתמודדים היום עם חובות אינסופיים, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון והרבה פעמים מחיקת חובות למוגבלים זו הדרך הנכונה.

מתי אפשר להגיש בקשה כזאת?

החוק קובע בצורה חד משמעית שיש מצבים שבהם אדם נחשב מוגבל אמצעים ותהיה אפשרות למחוק לו חובות. עם זאת, רגע לפני שאתם בטוחים שמצאתם את הדרך לצאת מהמצב הקשה שאליו נקלעתם, כדאי להכיר את התנאים הברורים להגשת בקשת מחיקת חובות והם:

  • החייב צריך להיות מוגדר כמוגבל באמצעים בארבע השנים שקדמו לבקשת ההפטר.
  • החייב עמד בכל התשלומים בשלושת השנים שקדמו להגשת בקשת ההפטר.
  • אין לחייב נכסים שאפשר לעקל לצורך גביית החובות.

במידה ואתם עומדים בכל התנאים האלה תוכלו להגיש בקשת של מחיקת חובות למוגבלים והחדשות הטובות הן שברוב המקרים אכן תקבלו תשובה חיובית. עם זאת, כמובן שיש לכך גם לא מעט השלכות, שכן הפרטיות שלכם נפגמת וגם איכות החיים יורדת בתור אנשים שקיבלו הכרזה כמוגבלים. מצד שני, החדשות הטובות הן שתוכלו ליהנות מתנאים נוחים יותר ומהאפשרות להתחיל מחדש את חייכם הכלכליים. הגיע הזמן להבין שאומנם חשוב להבין איך נקלעתם לסיטואציה הכלכלית הקשה שבה אתם נמצאים, אך חשוב לא פחות לראות איך יוצאים ממנה ואיך מתמודדים. מחיקת חובות למוגבלים זו דרך הטובה ביותר שיש ולכן כדאי לשקול את האפשרות הזאת בחיוב.

 

איך להגיש את הבקשה כדי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית?

אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאפילו אם אתם עומדים בתנאים ואפילו אם אתם חייבים מוגבלים, יש משמעות לשאלה איך תגישו את הבקשה. ראשית, חובה להכיר את החוק ואת כל השינויים שנכנסים אליו עם השנים ושנית, חשוב מאוד גם לדעת איזה מסמכים להגיש. למי מגישים אותם ומה צריך לצרף? כל הפרטים האלה חשובים ויוכלו להשפיע על השאלה האם תקבלו תשובה חיובית או לא, מה שאומר שאין כאן מקום לקחת סיכונים מיותרים. זו הסיבה שבגללה שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל מוביל שבקיא בתחום הזה דרושים לכם, כי מה פתאום שתנסו לעשות את הדברים לבד ותקבלו תשובה שלילית? מחיקת חובות למוגבלים זה הליך שהרבה אנשים מעוניינים בו ולכן ברור שהוועדות השונות צריכות לעשות סינון ואף לדבוק בחוקים. משמעות הדברים היא שאתם, בתור מגישי הבקשה, צריכים לפעול בהתאם להנחיות הברורות ולכן כדאי לכם לפנות אל עורך דין פשיטת רגל שיוכל לסייע לכם בעניין הזה.

 

עורך דין שזמין עבורכם בכל עת

אם אתם מחפשים עורך דין מקצועי שיוכל להקשיב לכם, לבדוק את התיק שלכם, לראות האם יש אפשרות למחיקת חובות למוגבלים ולסייע לכם לכל אורך הדרך, אנשי המקצוע שלכם נמצאים במשרד עורכי הדין דניאל ינובסקי. במשרד עו"ד דניאל ינובסקי עוסקים בתחום הזה מזה שנים, עם ידע רב ועם רשימה ארוכה של לקוחות שיוכלו להמליץ על עורכי הדין שלנו בחום. זה לא משנה כמה כספים אתם חייבים, איך הגעתם לשם והאם אתם האשמים היחידים במצב או לא. מה שבטוח זה שכדאי להתחיל להגיב אל מול הסיטואציה שאליה נקלעתם ואין ספק שבעזרת עו"ד מוביל תוכלו לעשות את הדברים בצורה הרבה יותר טובה ומהירה. עורכי הדין במשרד עו"ד דניאל ינובסקי זמינים עבורכם בכל עת, אז למה שלא תתקשרו עוד היום כדי לקבוע פגישה?

צרו קשר עכשיו ואנו נשמח לעזור גם לכם!

מחיקת חובות למוגבלים
מחיקת חובות למוגבלים
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader