ניהול חשבון בנק במהלך פשיטת רגל

כל מה שקשור להליכי של פשיטת רגל (חדלות פירעון) זוכה ללא מעט מיתוסים בישראל ואחד מהם זו המחשבה שאם אדם נמצא בתהליך הזה, הרי שהוא לא יכול לנהל חשבון בנק תוך כדי. הגיע הזמן שכולנו נדע את האמת: זה כלל לא מדויק ובהחלט אפשר לנהל חשבון בנק. זה אפילו רצוי, כי אם יהיה לחייב חשבון בנק שאליו תופקד המשכורת שלו בכל חודש – יהיה הרבה יותר קל לנהל את הדברים בצורה מסודרת ונכונה.

 

עיקול חשבון הבנק

לא אחת קורה שהחייב פונה להתחלת הליכים של פשיטת רגל (חדלות פירעון) כי במסגרת הוצאה לפועל גם עיקלו לו את החשבון בנק. חשוב לדעת: אם תפנו לעורכי דין הוצאה לפועל שמכירים את התחום הזה לעומק ואם תבקשו מהם סיוע, הם יוכלו גם לטפל בעניין של עיקול חשבון הבנק ולהסיר אותו. בנוסף לכך, כדאי לדעת שמבחינת החוקים, מייד עם מתן צו הכינוס ניתנת על ידי בית המשפט הוראה ברורה לפתיחת חשבון של החייב או לביטול של העיקול שהיה קיים על החשבון שלו. לכן, אם גם אתם נמצאים היום בסיטואציה הזאת וכבר לא יודעים איך לצאת ממנה או איך להתמודד איתה בצורה נכונה – אל תאבדו תקווה. אתם תקבלו בסופו של דבר את חשבון הבנק שלכם בחזרה כך שאין שום סיבה לחשוש.

ההגבלות על חשבון הבנק בהליכי פשיטת רגל (חדלות פירעון)

מה שכן חשוב להבין בכל התהליך הזה, זה שאומנם יהיה לכם חשבון בנק אך כמובן שיהיו בו מספר הגבלות ברורות, כמו:

  1. זה יהיה חשבון בנק ללא מסגרת אשראי.
  2. לא תאושרנה חריגות בחשבון.
  3. לא תתאפשר קבלת הלוואות.
  4. לא יינתנו שיקים ולא יינתן כרטיס אשראי (רק כרטיס דיירקט או דביט – ללא מינוס).

למרות כל ההגבלות האלה חשוב להבין שהדבר הכי מהותי עדיין יישמר – וזו העובדה שיהיה לכם חשבון בנק אפילו אם אתם חייבים ומוגדרים כפושטי רגל. ההיגיון הוא לא להגביל את מי שעובר את הליך פשיטת רגל (חדלות פירעון), אלא למנוע היווצרות של חובות חדשים.

 

הדרך הנכונה להתמודד עם כל הצפוי לכם בהליך פשיטת רגל (חדלות פירעון)

אין ויכוח על כך, שכל מה שקשור לפשיטת רגל (חדלות פירעון), כולל הליכים שלא קל להתמודד איתם ושמהווים אתגרים לא פשוטים. עם זאת, החדשות הטובות הן שאתם לא באמת צריכים להתמודד עם העניין הזה לבד כי יש מי שיוכל לעזור לצידכם. אנשי המקצוע שאליהם אתם צריכים להתקשר במצבים כאלה הם כמובן עורכי דין מובילים, שכן עורך דין פשיטת רגל (חדלות פירעון) הוא האדם שיוכל לסייע לכם. הוא מכיר את החוק על בוריו, מבין מה כדאי לכם ומה לא ובהתאם לכך הוא גם יוכל לייעץ לכם. אתם תראו שבסופו של דבר, אם תעשו את הדברים בהתאם לחוק ובהתאם להמלצות של עורך הדין פשיטת רגל שלכם, הרי שהשיפור במצב שלכם יחל ממש עוד מעט. אין טעם לדחות את הדברים והגיע הזמן שאחת ולתמיד תתמודדו עם כל החובות שצברתם עד השלב הזה בחייכם.

 

צרו קשר עכשיו עם עו"ד פשיטת רגל – חדלות פירעון דניאל ינובסקי ואני אשמח לעזור גם לכם!

ניהול חשבון בנק במהלך פשיטת רגל
ניהול חשבון בנק במהלך פשיטת רגל
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ ‏באתי למשרד עם יד על הלב‏הייתי אבוד ולא יודע מה לעשות‏לקחתי כוס מים נרגעתי ‏וסיפרתי את הסיפור שלי‏קודם כל אמרו לי תירגעי הכל יהיה בסדר‏דמעות מהעיניים לא מפסיקות לרדת מהלחץ הכספי שהיה לינגשתי למשרד צורכי דין דניאל ינובוסקי‏ ‏ ‏פה נעצרו המילים‏מילא תודה ענקית על הכל ….בשירjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader