הסרת עיקולים והגבלות

אם הגעת לכאן, כנראה שקיבלת הודעה על כך שחשבון הבנק או המשכורת שלך מעוקלים. אין ספק שזה מצב לא נעים, אבל אתה כבר כאן וזה סימן שאתה רוצה לטפל בבעיה. אין ספק שהגעת למקום הנכון! אנחנו טיפלנו ועדיין מטפלים בעשרות אנשים עם עיקולים כאלו ואחרים ולכולם אנו מתאימים את הפתרון הטוב ביותר! חשוב שתבין שמבחינת המדינה, העיקולים האלו מהווים אמצעי גבייה ראשוני לחובותיך, זאת כל עוד אינך משתף פעולה עם הרשויות.

לכן, על מנת להתמודד בדרך היעילה ביותר עם העיקולים, משרדנו ידאג  לתכנן בעבורך מסלול שיתאים גם לך וגם לרשויות – מה שיבטיח את הסרת העיקולים וההגבלות במינימום זמן, תוך חיסכון בעלויות.

 

ביטול עיקול והטלת עיקול בהוצאה לפועל

אדם שזכה בתיק הוצאה לפועל יוכל  לבחור לנקוט במספר צעדים למימוש הזכייה שלו. ממש כפי שהוא יוכל להוציא לכם צו עיכוב יציאה מהארץ, אפילו בלי ידיעתכם, הוא גם יוכל להגיש בקשות שונות לעיקול הרכוש שלכם. העיקול יכול לכלול את עיקול הרכב המשפחתי שלכם, החייבים, הוא יכול לכלול את עיקול המשכורת או אפילו עיקולים כלפי צד ג', כלומר: עיקול חשבון הבנק, הביטוח, הספקים שנותנים לכם שירות ועוד. מה שכן, אתם יכולים להיות רגועים, אם הזוכה לא הגיש בקשה למימוש העיקול, כי ללא הגשת בקשה כזאת הוא לא יוכל לעקל לכם דבר. מצד שני, במידה והבקשה למימוש העיקול כן הוגשה, הרי שהוא יוכל לקבל את רכושכם על רבדיו השונים.

 

האם באמת ניתן לבטל עיקולים?

חשוב לדעת שבכל מצב של עיקול, בין אם זה עיקול על  הרכוש שלכם, על הבית, על הרכב, על קופות הגמל או אפילו על המשכורת – תמיד ניתן יהיה להגיש בקשה לביטול העיקול. עם זאת, חשוב להבין שהבקשה חייבת להיות כמה שיותר משכנעת, מנומקת ובעלת סימוכין במציאות ובעובדות. בנוסף לכך, עוד דרך שקיימת לביטול העיקול היא להגיש בקשה להליכי פשיטת רגל – חדלות פירעון. כדאי לדעת שברוב הגדול של המקרים כאשר מדובר על פשיטת רגל שאושרה, הרי שבית המשפט והכונס הרשמי יתמכו בבקשה לביטול העיקול על הרכוש השונה של החייב.

ביטול עיקולים – איך עושים את זה בפועל? 4 אופציות

אין ספק שכל מה שקשור להוצאה לפועל ולעיקולים שונים זה לא תחום נעים בחיים וכל מי שמצא את עצמו מתמודד עם סיטואציה כזאת יודע לומר עד כמה זה נוראי. החשש ממה שיבוא בעתיד ומהשאלה מה בכלל מותר לכם ומה אומר החוק, הוא חשש שלא קל להתמודד איתו.

לכן, אם גם אתם נמצאים היום בסיטואציה דומה כדאי שתדעו, לפני הכול, שאתם לא לבד. יש לא מעט אנשי מקצוע מובילים שחיים ונושמים את התחום הזה והם אלה שיוכלו לעזור לכם להתמודד נכונה עם המצב. אתם תראו שאם תפנו אל עורך דין מקצועי הרי שהתוצאה הסופית תהיה מוצלחת יותר, בין אם זה ברמת העיקול על הנכסים שלכם ובין אם זה בכל רמה אחרת הקשורה להוצאה לפועל.

אז איך מבטלים עיקולים בפועל? כמו שנאמר לעיל, עיקול זה רק אמצעי בידי הרשויות, כדי לגרום לכם לשתף פעולה עם רשויות הגבייה. מהרגע שהתחיל הדיאלוג בין אדם החייב ללשכת הוצאה לפועל – אפשר לבקש את ביטול העיקול. קיימות 4 אופציות העומדות לרשות האדם החייב:

אנחנו ממליצים ללמוד על כל אחת מהאפשרויות האלה, כדי לבחור בדרך הנכונה עבורכם או להתייעץ עם עורך דין בעל ניסיון בתחום הוצאה לפועל.

 

הדרך שלכם לבחור עורכי דין הוצאה לפועל / פשיטת רגל (חדלות פירעון) מובילים:

מה שכן שווה לחשוב עליו מראש, זה לאיזה עורך דין אתם חושבים להתקשר. העניין הוא שלא כל עורכי הדין שעוסקים בתחום ההוצאה לפועל יוכלו ללוות אתכם בצורה מספיק טובה. הם צריכים להיות מנוסים, מקצועיים ולהגיע עם כמה שיותר ידע בתחום ולכן שווה לעשות מספר בדיקות תחילה. האם שמעתם את שם עורך הדין שאליו אתם פונים? האם יש לו מוניטין כמומחה בתחום הוצאה לפועל או פשיטת רגל – חדלות פירעון? ממתי הוא עוסק במקצוע? את כל הבירורים האלה אפשר לעשות היום בקלות ובמהירות רבה, אז למה אתם מחכים?

צרו קשר עכשיו ואנו נשמח לעזור גם לכם!

 

*אין האמור לעיל בכתבה זו מהווה ייעוץ משפטי, כל שימוש במידע המצוי בכתב עת זה הינו באחריות הקורא בלבד.

הסרת עיקולים והגבלות
הסרת עיקולים והגבלות
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader