עורך דין הוצאה לפועל ברמת גן

רבים מאמינים כי תיק בהוצאה לפועל הינו נחלתם של עבריינים או אנשים במצב כלכלי נמוך מאוד. תופתעו לגלות כי ישנם תיקי הוצאה לפועל כנגד אנשים עובדים, שלרגע לא חשבו שישקעו בחובות ואף כאלו שלא ידעו כלל על חוב שרשום על שמם. אם כך, אם הגעתם למצב שנפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל או אם אתם הנושים לחייב שנפתח לו תיק אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין הוצאה לפעול ברמת גן.

 

מהי הוצאה לפועל

לפני שנצלול לעבודתו של עו"ד הוצאה לפעול ברמת גן ולכל המקרים בהם אתם תדרשו להשתמש בשירותיו חשוב להבין תחילה מהי הוצאה לפועל. ההוצאה לפועל הינו הגוף אשר אחראי על הוצאתם לפועל של פסקי דין והכרעות המחייבות אדם לשלם את חובו לגוף או אדם אחר. מכאן גם מגיע שמו.

במסגרת התהליך, אדם שיש לו חוב כלפי אדם או גוף אחר ושאינו עומד בתשלומי ההחזרים יחויב באופן אקטיבי להחזיר את החוב, זאת על ידי הפעלת הגבלות וסנקציות שונות כנגד החייב או על ידי עיקול של משכורות, חשבונות ונכסים של החייב. חשוב לזכור כי מבחינת מדינת ישראל ישנה העדפה למנוע מאנשים פגיעה כלכלית אנושה אלא לאפשר להם להשתקם כלכלית ולחזור למעגל העבודה ומשלמי המיסים באופן מהיר ככל הניתן.

 

באילו מקרים צפוי להיפתח תיק בהוצאה לפועל

פתיחה של תיק בהוצאה לפועל יכול להתרחש במקרים בהם ישנו פסק בית דין אשר מחייב אדם בתשלום חובותיו ומורה על פתיחה של תיק בהוצאה לפועל. נוסף לכך, ניתן לפתוח תיק בהוצאה לפועל גם ללא פסק דין במקרים בהם קיים שטר חוב, שטר ערבות, שטר משכנתא, חשבונית או זיכוי, צ'קים לביצוע ובאופן כללי כל מקרה בו יש ראיה המוכיחה כי ישנה התחייבות כספית שלא הוחזרה.

חשוב לדעת כי מבחינת הנושה, מידה והחוב עומד בתנאים שתוארו יש באפשרותו את היכולת לפנות להוצאה לפועל לצורך גביית החוב וזאת ללא צורך בפסק דין או פנייה לבית הדין. בכל מקרה, מומלץ שכל פנייה להוצאה לפועל תתבצע באמצעות עו"ד המתמחה בהוצאה לפועל ברמת גן.

 

גם בגירושין

אחד המקרים השונים שבהם אין חוב ממשי של כסף שבהם יכול להיפתח תיק בהוצאה לפועל הינו מקרה של סרבנות גט. בין אם מדובר בגבר המסרב לתת גט ובין אם מדובר באישה המסרבת לקבלו. כיום, מרבית המקרים הינם של גברים אשר מסרבים לתת גט ופתיחת תיק בהוצאה לפועל הינו אחד מהאפשרויות העומדות בידי הדיינים בכדי ללחוץ על סרבן הגט.

 

מה ניתן לעשות אם נפתח כנגדך תיק בהוצאה לפועל?

ישנם מקרים רבים בהם בטרם פתיחת התיק בהוצאה לפועל אתם תקבלו מכתבי אזהרה על קיומו של החוב ולכן חשוב מאוד להתחיל לפעול לסגירת החוב בטרם פתיחת תיק בהוצאה לפועל.

אך, אם אין באפשרותכם את היכולת לסגור את החוב או שלא ידעתם על קיומו ובכל מקרה נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל חשוב מאוד לפנות בראש ובראשונה לעו"ד הוצאה לפועל ברמת גן וזאת על מנת שיבחן את הסיטואציה ואת התיק שלכם בהקדם ויוכל להגיב לאזהרה או לפתיחת התיק בהקדם. בשלב זה עומדות בפניכם מספר אפשרויות שחשוב לבחון את כולן עם עו"ד ולפעול בצורה שתמנע פגיעה ממושכת בכם ובזכויות עתידיות שלכם.

 

פירעון החוב במלואו

המקרה הפשוט הינו מצב בו יש באפשרותכם לפרוע את החוב באופן מידי וללא כל בעיה. במקרים אלו חשוב לבצע את התשלום במשך הזמן הנקוב במכתב ההזהרה וזאת כדי למנוע המשך הליכים בהוצאה לפועל. את התשלום ניתן לבצע ישירות לגוף שלו חייבים את הכסף, לעורך דין הוצאה לפועל ברמת גן של הזוכה, בלשכת ההוצאה לפועל או בבנק הדואר.

כמו כן, בטרם תשלום החוב המלא ניתן להגיע לפשרה עם הנושה בדבר גובה ההחזר. לדוגמה, אם מדובר על בחוב שצבר ריביות, ניתן להגיע להסדר של תשלום החוב ללא הריביות.

 

פירעון החוב בתשלומים

במידה ואין באפשרותכם לפרוע את החוב במלוא בבת אחת, ניתן לבצע מספר תהליכים אשר יובילו לתשלום החוב בתשלומים או תשלום מופחת. ראשית ניתן להגיש בקשה לפריסת החוב לתשלומים והתחיל בתשלום החוב באופן הזה.

מדובר בפתרון שבדרך כלל מקובל על כל הצדדים היות והזוכה מקבל את החוב בסופו של דבר, החייב אינו נכנס לחובות נוספים ויכול לעמוד בתשלומים ומבחינת המדינה מדובר בפתרון מעולה שמונע את הצורך שלה להמשיך להתערב ומאפשר לחייב להשתקם כלכלית באופן מהיר יחסית. במקרים בהם בכתב האזהרה כבר מופיעה פריסת החוב לתשלומים, שאינכם בטוחים כי תוכלו לעמוד בהם, ניתן להגיש בקשה לשינוי הסדר התשלומים.

 

איחוד תיקי הוצאה לפועל

ישנם מקרים רבים בהם, לאדם שנפתח לו תיק בהוצאה לפועל יש יותר מתיק אחד. במקרים אלו קשה מאוד לנהל את החובות כשכל חוב נמצא בתיק נפרד. לצורך תכנון נכון יותר של ההחזרים ולאפשר לחייב להחזיר את חובותיו באופן נכון בין החייבים ניתן לבקש לאחד את התיקים הקיימים עם התיק החדש שנפתח.

 

מצב של חדלות פירעון

המקרים בהם אין באפשרות החייב לפרוע את חובו הינם המקרים המסובכים ביותר. במקרים אלו יתבצע הליך חקירת יכולות לסגירת החוב. במקרים רבים החייב עשוי להתחיל הליך של חדלות פירעון שבמסגרתו יפרע חלק מהחוק באמצעות נכסים והכנסות קיימות של החייב. לאחר מיצוי יכולת הפירעון של החייב, יימחקו לו החובות והוא יוכל להתחיל בהליך של שיקום כלכלי.

 

מהו תפקידו של עו"ד הוצאה לפועל ברמת גן?

לעורך דין אשר עוסק בתחום ההוצאה לפועל ברמת גן יש מספר רב מאוד של תפקידים גם עבור בחייב וגם עבור הנושה שפתח את התיק בהוצאה לפועל. מבחינת החייב, התפקיד החשוב ביותר של עו"ד הינו לבחון את המצב לעומקו ולהמליץ לחייב כיצד ניתן לפעול בשביל למזער הפסדים, פגיעה כלכלית ופגיעה עתידית אפשרית.

בשלב שאחרי בחירת דרך הפעולה, עו"ד מייצג את החייב אל מול ההוצאה לפועל והנושים, בין אם מדובר על ניסיון להגיע לפשרה על החוב, דיון על ביטול החוב או המקרים בהם נדרש הליך של חדלות פירעון.

 

מי זקוק לשירותיהם של עורכי דין בתחום ההוצאה לפועל ברמת גן?

באופן עקרוני ניתן לפנות באופן עצמאי להוצאה לפועל ולנושה. אך, כל אדם אשר נפתח כנגדו תיק בהוצאה לפועל מומלץ לו לפנות לעו"ד הוצאה לפועל ברמת גן, בכדי קבל הכוונה על דרך הפעולה הנכונה. חשוב לזכור כי עו"ד המתמחה בתחום ההוצאה לפועל ומכיר את ההליכים לעומקם ידע בצורה טובה ומהירה יותר לפעול.

כמו כן, במקרים רבים משא ומתן שמנוהל על ידי עורך דין יקבל תוצאות חיוביות משמעותית מאשר כזה שבוצע על ידי אדם פרטי. גם לאדם או לחברה אשר רוצה להפעיל הליכי הוצאה לפועל כנגד חייב מומלץ לבצע את ההליכים באמצעות עורך דין הוצאה לפועל.

 

מתי נכון לפנות לעורך דין המתמחה בהוצאה לפועל?

מומלץ לפנות לעו"ד בשלב המוקדם ביותר שניתן. ככל שתפנו מוקדם יותר, כך ההליכים בפועל שיתבצעו כנגדכם יהיו קטנים משמעותית ואתם אף עשויים למנוע כליל את פתיחת התיק כנגדכם (דבר שיכול למנוע מכם בעיות כלכליות ובעיות בלקיחת משכנתאות והלוואות בעתיד). לכן, אם ידוע לכם על חוב שלא שולם, קיבלתם מכתב התראה או קיבלתם מכתב אזהרה אל תהססו ופנו בהקדם לעו"ד המתמחה בתחום ההוצאה לפועל ברמת גן.

 

כיצד נכון לבחור עו"ד הוצאה לפועל ברמת גן?

עכשיו כשברור שחשוב מאוד לפנות לעו"ד מקצועי הפועל בתחום ההוצאה לפועל ברמת גן, חשוב מאוד להבין כיצד נכון לבחור את עו"ד.

 

ידע וניסיון

חשוב מאוד לבחור עו"ד אשר מתמקצע בתחום ההוצאה לפועל ושיש לו ניסיון רחב שנים בתחום ובייצוג של חייבים או נושים בתיקים שונים לאורך השנים. כלל שהניסיון של עו"ד רחב וגדול יותר, כך הסיכוי שהוא ידע להתנהל באופן מקצועי ומהיר הינו גבוה יותר.

 

המלצות, המלצות, המלצות

האלמנט החשוב השני הינו המלצות, כמובן שהכי טוב כאשר מדובר על המלצות מידי קרובי משפחה או חברים, כך שיש לכם מקור אמין ביותר לצורך קבלת ההמלצה. אך, גם במקרים בהם אין המלצה מאדם מוכר, ניתן לפנות למדיות החברתיות ולבדוק המלצות של לקוחות קודמים של אותו עו"ד. בחינה רחבה של ההמלצות תעניק לכם מידע רב על עו"ד ועל מקצועיות שלו.

 

עו"ד דניאל ינובסקי

עו"ד הוצאה לפועל המתמחה בתחום שנים רבות, פועל ברמת גן והסביבה. מעניק שירות איכותי, מקצועי ומהיר בדיוק למקרים בהם נדרש לפעול במהירות ולמנוע פגיעה עתידית בחייבים. אם קיבלתם מכתב אזהרה או נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל אל תהססו לפנות לעו"ד הוצאה לפועל ברמת גן עו"ד דניאל ינובסקי.

עורך דין הוצאה לפועל ברמלה
עורך דין הוצאה לפועל ברמלה
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader