למה לפנות לעו"ד מומחה לפני הגשת בקשה לקבלת הלוואות לעסקים בערבות המדינה

לא קל להצליח בעולם העסקים: התחרות במרבית התחומים עזה, הרגולציה מכבידה, לא קל למצוא פתרונות מימון – בין אם בעקבות תקופה שבה תזרים המזומנים פחות שופע ונדרשת עזרה פיננסית כדי להבטיח תפעול שוטף תקין, ובין אם במטרה להתרחב ולמצות את הפוטנציאל העסק – ובנוסף לכל הנ"ל ישנם גם שלל חוקים ותקנות שחובה להתנהל לפיהם וכל הפרה קטנה, גם אם בתום לב, עלולה להוביל לתסבוכת משפטית ואפילו הגשת תביעות מסחריות כאלה ואחרות כנגד העסק.

על-מנת להצליח על אף הקשיים וליהנות מהפירות המתוקים של עסק משגשג מומלץ ראשית כל להקפיד על קבלת ייעוץ משפטי מעו"ד מומחה בתחום העסקי-מסחרי, ושנית, כדאי להכיר את האופציה של הלוואות לעסקים בערבות מדינה – כאן תוכלו לקרוא בהרחבה, הלוואה שעשויה להיות ההבדל בין עסק שנאלץ לסגור את שעריו לבין עסק פעיל ופורח, וכמובן שגם לקראת הגשת בקשה לקבלת הלוואה שכזו רצוי להתייעץ עם עורך דין מנוסה.

 

מהי הלוואה בערבות מדינה?

הלוואות לעסקים בערבות מדינה הינה הלוואה שניתנת ע"י אחד מ-4 בנקים שזכו במכרז (אוצר החייל, מרכנתיל דיסקונט, לאומי ומזרחי), והייחוד שלה הוא שהמדינה ערבה על ההלוואה כך שהעסק נהנה מתנאי החזר טובים במיוחד.

ישנם מספר מסלולים, כשלמשל עסקים שנמצאים בשלב ההקמה יכולים לקבל עד 500,000 ש"ח לתקופה של עד 5 שנים, במסלול "הון חוזר" שמיועד לעסקים שנקלעו לקשיים בתזרים המזומנים ניתן לקבל עד 8% מהמחזור השנתי האחרון או חצי מיליון ש"ח (הסכום הגבוה מבין השניים), גם כן ל-5 שנים, ואילו במסלול "השקעות" – שמטרתו היא עזרה לעסקים במגמת התרחבות – סכום ההלוואה המקסימלי הוא גם כן 500,000 ש"ח או 8% מהמחזור השנתי האחרון של העסק (הסכום הגבוה מבין השניים) אבל תנאי נוסף הוא שבעלי העסק ישקיעו גם הם, לפחות 20% מהסכום שמאושר כהלוואה.

כאמור לפני הגשת בקשה לאחד מהמסלולים של הלוואות לעסקים בערבות המדינה מומלץ לפנות לעו"ד מסחרי מנוסה. הסיבה לכך פשוטה: אמנם מדובר בהלוואות בתנאים טובים במיוחד, אולם גם כך כדי לקבל את הכסף יש לחתום על הסכם משופע בסעיפים ובפרטים, וישנן גם סנקציות במידה ולא תעמדו בהחזרים – ייעוץ משפטי מקצועי יסייע לכם להבין מהם המוקשים האפשריים ואיך לנטרל אותם.

 

באילו עוד מקרים כדאי להיעזר בעו"ד מסחרי מנוסה?

שירותיו של עורך דין מסחרי בעל ניסיון וכמובן גם בקיאות מלאה בדיני חברות, דיני עבודה, דיני מקרקעין ושאר תחומי חוק רלוונטיים עשויים לסייע לעסק במגוון רחב של מצבים. עו"ד מקצועי מבטיח שכל חוזה או הסכם שעליו חותמים בעלי העסק משקף את מלוא האינטרסים העסקיים שלהם ומגן עליהם מפני כל תרחיש אפשרי, מאפשר לעסק לגבות כל חוב ביעילות ובמהירות, מבטיח שיחסי מעסיקים-עובדים יתנהלו בדיוק לפי החוק, מאפשר ליישב סכסוכים עסקיים מחוץ לכותלי בית המשפט וגם במסגרת הליך משפטי אם אין ברירה, ובאופן כללי מסייע לעסק להצליח.

למה לפנות לעוד מומחה לפני הגשת בקשה לקבלת הלוואות לעסקים בערבות המדינה
למה לפנות לעוד מומחה לפני הגשת בקשה לקבלת הלוואות לעסקים בערבות המדינה
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader