מחיקת חובות בעזרת הסדר חוב

אנשים רבים נוטים להיכנס לחובות, אך לא יודעים איך לצאת מהם. אז מה עושים? מחיקת חובות בעזרת הסדר חוב הוא אחד הפתרונות היעילים והמקובלים למצב כזה, ובעזרת עורך דין חובות מיומן, ניתן ורצוי לבדוק את היתכנותו. כל המידע בנושא זה – במאמר שלפניכם.

 

מחיקת חובות בעזרת הסדר חוב – למה זה טוב?

העול הכלכלי במדינת ישראל הוא קשה, ולאור יוקר המחייה, אנשים מוצאים את עצמם חסרי אונים.

בדיוק בגלל זה, מדינת ישראל חוקקה את חוק תיקון 4 לחוק חדלות פירעון, על מנת לאפשר לאנשים לבצע מחיקת חובות בעזרת הסדר חוב בצורה נכונה ובריאה לכל המעורבים. אז איך עושים את זה? ובכן, צריך להבין בתחום ולעבוד עם עורך דין טוב.

 

מה עושים כדי לא להיקלע לחדלות פירעון או הליכים בהוצאה לפועל?

כל אדם שנכנס לחובות מביא איתו הרבה תסכול לא רק לעצמו, אלא גם לנושים שלו. אנשים לוקחים התחייבויות ארוכות טווח ובונים תוכניות כלכליות ארוכות, יש המון אנשים שמתרסקים כלכלית מכל מיני סיבות, ובמיוחד מדובר על עצמאים.

אז מה עושים כאשר אתם אתם לא רוצים להיכנס למצב של חדלות פירעון וכמובן – לא רוצים להגיע להוצאה לפועל? זה הזמן להשתמש באותו תיקון 4 לחוק, ולהגיע להסדר נוח עם הנושים.

מה המטרה של תהליך מהיר למחיקת חובות?

מטרת העל של תהליך מהיר של הסדרי חוב הוא למנוע מאנשים להגיע להליך של פשיטת רגל או חדלות פירעון. במצבים כאלו, לחייב הרבה יותר קשה להחזיר את הכסף, גם בגלל שחשבונו מוקפא והוא מאבד את העצמאות הכלכלית שלו, וגם בגלל שבמקרים קיצוניים, הוא יכול להגיע להוצאה לפועל, ולאי יכולת להוציא כספים על מנת לתפעל את העסק שלו. התיקון לחוק 4 מגיע כדי לתקן בדיוק את העיוות הזה, אשר פוגע בהרבה מאוד אנשים.

 

כיצד הסדר חוב מתאפשר?

ביצוע של הסדר חוב מול הנושים חייב להיעשות בצורה נכונה. בשלב הראשון, יש להשתמש באותו תיקון לחוק הפירעון ולהשיג ארכה של 3 עד 4 חודשים באמצעות צו עיכוב הליכים. בהמשך, יש להתנהל ישירות מול הנושים, ולהגיע להסדר מהיר מולם, תוך כדי שבאפשרותכם להמשיך ולהפעיל את העסק שלכם, כולל הוצאות תפעול, על מנת שתוכלו להחזיר את אותן חובות.

בהרבה מקרים, עסקים לא יכולים להמשיך לפעול בזמן שהם בחובות, כי יש להם הוצאות על תפעול העסק. כך, קל מאוד להיכנס לחדלות פירעון או לפשיטת רגל, ואין אפשר להחזיר את החובות. בעזרת התיקון החדש, אפשר להמשיך לפעול לעוד כמה חודשים ללא הגבלות כלכליות, ובכך להצליח להחזיר את החובות מהר יותר.

 

איך מנהלים משא ומתן להסדר חובות מול נושים?

משא ומתן על הסדר חובות איננו עניין של מה בכך. הנושים לא תמיד משתפים פעולה, וקשה מאוד לגרום להם להוריד את גובה החוב או לחלק אותו בצורה שהיא יותר נוחה. לכן, חשוב מאוד לעבוד עם עורכי דין איכותיים שמכירים את הנושא ויכולים לרתום את החוק לטובת לקוחותיהם.

 

מהו המועד המומלץ שבו כדאי להתחיל בטיפול במחיקת חובות?

את העבודה עם עורכי הדין חשוב מאוד להתחיל בשלב מוקדם מאוד בתהליך. בעל עסק שרואה שהחובות מתחילים להיערם, חייב ליצור קשר עם עורך דין על מנת להגיע להסדר הנכון ביותר עבורו. הרבה אנשים לא תמיד רואים את הערך בתשלום לעורך דין, אך למעשה, מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה, ועוזרת לאנשים לעמוד על הרגליים גם בתקופות הכי קשות.

 

מה הנושא המורכב ביותר בתהליך מחיקת חובות?

המשא ומתן עם רשויות הגבייה ועם הנושים הוא הנושא המורכב ביותר עבור כל חייב. הרצון של כל הצדדים הוא לקבל לפחות חלק מהכסף שלהם, ויש נכונות להוציא אנשים מהבוץ, גם אם זה אומר לקיים ויתורים. בכל זאת, הסדר נושים חייב להיות נכון והוגן, ולכן, פריסות תשלומים וויתור על חלק מהחוב זה משהו שחייבים לעשות.

עם עורך דין איכותי אפשר להגיע לתוצאות יעילות, במיוחד מול רשות הגבייה, ולכן, זהו כלי שאין מנוס מלהשתמש בו, למרות שמדובר בהוצאה חד פעמית בתחילת הדרך. שוב, מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה במהירות.

 

כיצד מלווה עורך דין המתמחה במחיקת חובות את הלקוחות שלו?

תהליך של מחיקת חובות בהליך מהיר הוא בהחלט חיובי, ומאפשר לחייבים רבים לא להיקלע לצרות גדולות יותר. הוא מראה על נכונות להחזרת החוב בצורה מהירה, ולמעשה מגיע עם יתרונות רבים לכל המעורבים. עם זאת, זהו לא הליך שרצוי או אפשר לבצע לבד.

הגשת הטפסים הרלוונטיים, הליווי הצמוד וההכוונה זה משהו שחשוב לכל חייב, ובמיוחד בתקופה הזו של חייו. לכן, יש לעשות מאמצים ולמצוא את האדם הנכון ללכת לצידו בתהליך של מחיקת חובות מתחילתו ועד השלמתו.

 

לסיכום – הדרך למחיקת חובות מתחילה כאן

במשרד עורך דין דניאל ינובסקי תמצאו את אנשי המקצוע הטובים והאיכותיים ביותר בתחום מחיקת החובות. עורכי הדין שלנו מתמחים במחיקת חובות, פשיטת רגל וחדלות פירעון ויכולים לעזור לאנשים להגיש בקשת לצו עיכוב על פי התיקון לחוק חדלות פירעון וכמובן לסייע בניהול המשא ומתן מול הנושים ומול רשויות הגבייה.

עם עבודה נכונה, רצון וליווי צמוד, אפשר להגיע להסדרי נושים מיטיבים בצורה מהירה וכזו שתהיה נכונה לכל הצדדים המעורבים בעניין. אל תהססו לשוחח עמנו – פנו למשרדנו כבר היום.

מחיקת חובות בעזרת הסדר חוב
מחיקת חובות בעזרת הסדר חוב
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader