הסדר חובות מאירופה

שוהים באירופה אך יש לכם חובות בישראל? זה הזמן לחשוב על עריכת הסדר חובות מאירופה בארץ, באמצעות עורך דין מחיקת חובות מישראל. בשורות הבאות נסביר מה פירוש הדבר ומהם היתרונות בפנייה לעו"ד הסדר חובות מנוסה.

 

גיבוש הסדר חובות מאירופה – כי הם לא יעלמו אם תתעלמו

כשאזרח ישראלי שוהה באירופה אחר שצבר חובות בישראל, אם אין לו יכולת לשלם את חובותיו, הוא נוטל על עצמו סיכונים גדולים. חובות שאינם משולמים במועד, אינם נעלמים מעצמם אלא רק הולכים ותופחים. בנוסף, סנקציות שונות מוטלות על החייב בידי רשויות האכיפה והגביה ומערכת המשפט בארץ. לכן יש צורך לערוך הסדר חובות מאירופה בעזרת עו"ד טוב למחיקת חובות מישראל.

 

עריכת הסדר חובות מאירופה – הדרך היחידה למנוע עיקולים וסנקציות חמורות

רק על ידי עריכת הסדר חוב מאירופה תוכלו להימנע מהשלכות חמורות בישראל, כעיקולים לנכסים בארץ, קנסות כבדים, חיוב בריביות גבוהות ובהפרשי הצמדה, ועוד. חשוב לפעול למחיקת החובות שלכם בארץ גם במידה ואתם שוהים באירופה. זוהי למעשה הדרך היחידה שלכם לוודא שזכויותיכם לא תפגענה מבחינה כלכלית, מקצועית, עסקית ואישית ולהשיב את השליטה על חייכם לידיים שלכם.

 

הדרך למחיקת חובות בארץ מאירופה

חשוב שתדעו שהחוק הישראלי מקנה להוצאה לפועל סמכות לעיקול נכסים שבבעלות חייבים ומימושם בלא צורך בהסכמת החייב או נוכחותו בארץ. זאת בנוסף לסיכון בפתיחתם הליכים משפטיים כנגדכם. החדשות המעודדות הן שיש דרך למניעת ההשלכות הללו, בעזרת הסדר חובות מחו"ל. הדרך לשם עוברת בפנייה לעורך דין המתמחה בעריכת הסכמי חובות בישראל.

מה עלול לקרות ללא הסדר חובות מחו"ל?

חובות בארץ מציבים ישראלים שחיים בחו"ל במצב בעייתי במיוחד, משום שהם חוששים לשוב ארצה ולבקר את משפחתם מפאת האפשרות למתן צו עיכוב יציאה מן הארץ כנגדם. לכן עריכת הסדר חובות מאירופה היא כה קריטית. עו"ד למחיקת חובות בארץ, יוכל לטפל עבורכם בעניין זה כך שלא תידרש הנפקת צווי מנע נגדכם. גם במידה והגעתם כבר למצב בו הוצא כנגדכם צו למניעת יציאה מן הארץ, עורך הדין להסדר חובות יוכל לפעול לביטולו עבורכם במהירות.

 

האם יש צורך להגיע לישראל כדי להסדיר חובות?

לא. כדי לערוך הסדר חוב בארץ אין הכרח להגיע במיוחד מאירופה. ניתן לחתום עם עו"ד חובות ישראלי על ייפוי כח מרחוק, באמצעות דואר אלקטרוני או פקס ולאפשר לו לטפל בנושא עבורכם, עם מינימום מעורבות מצידכם.

 

הדרך הטובה ביותר להכנת הסדרי חובות מאירופה

הדרך הטובה ביותר לעריכת הסדר חוב בארץ מאירופה, היא כאמור בעזרת עורך דין מחיקת חובות ישראלי שידאג לקיים משא ומתן עם הנושים בארץ בשמכם, לצורך גיבוש הסכם חובות מיטיב. עו"ד חובות ידאג לכם להגנה משפטית בתהליך זה.

באמצעות ייפוי הכח הנ"ל, עורך דין לענייני חובות יוכל לבחון את הנסיבות שבהן חובכם בארץ נוצר מלכתחילה, לצד בחינת המצב הכלכלי שלכם בהווה, ולפעול להסדיר את אותם חובות מול רשויות הגבייה והאכיפה בארץ, בצורה היעילה ביותר עבורכם כחייבים.

 

למה משתלם לפנות לעורך דין להסדר חובות בארץ לעריכת הסדרי חובות מאירופה?

מחיקת חובות בישראל מאירופה, היא פעולה מתבקשת ונחוצה לכל אדם השואף להגן על ביטחונו הכלכלי ולמנוע מעצמו ומבני משפחתו, השלכות פיננסיות ואישיות לטווח הארוך. הסדרת חובות שנוצרו בארץ, היא חיונית למניעה של פגיעה בזכויותיכם בתור אזרחים ישראלים,השעשויה להתרחש גם בעת שאתם שוהים במדינה זרה (לצורך העניין, עשויים להוציא כנגדכם צו לעיכוב יציאה מהארץ, אשר ימנע מכם את האפשרות להגיע לבקר בארץ את קרוביכם או לבוא לישראל לכל מטרה אחרת, מחשש שצאתכם בחזרה לאירופה, תעוכב בגלל חובותיכם).

עורך דין להסדר חובות אירופה יכול לנהל מול הנושים שלכם בארץ משא ומתן, כדי להשיג את הסכמתם לחלוקת החוב לתשלומים רבים יותר וכן להקטנת סכום החוב הכולל, בצורה שתאפשר לכם לעמוד בקלות רבה יותר בפירעון החובות שצברתם מולם.

זוהי אלטרנטיבה נוחה בהרבה מהליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי (שבעבר היו ידועים כהליכי פשיטת רגל), אשר כרוכים בהטלת מגבלות רבות על חייבים בישראל, כמו גם צו לעיכוב יציאה מן הארץ. ההגבלות האלו הופכות את הליכי פשיטת הרגל לבלתי ישימים לחייבים שגרים באירופה. זאת בנוסף על ההגבלות הכלכליות, המקצועיות והעסקיות מרחיקות הלכת, שכשלעצמן מובילות במרבית המקרים לשיבוש קשה בשגרת החיים של החייבים ושל בני משפחתם.

עם זאת, חייבים שבוחרים להסתייע בשירותיו של עו"ד הסדר חובות מחו"ל, זוכים באפשרות למנוע במידת סבירות גבוהה למדי את הסכנה לפגיעה בזכויותיהם במסגרת התהליך למחיקת החובות. נוסיף לכך את העובדה שגם הסיכוי לכך שנושים יעתרו לבקשת חייב שאיננו נמצא בארץ בכלל, לגיבוש של הסדר חוב, עולים באופן ניכר כאשר הבקשה מוגשת בידי עו"ד הסדרי חובות בישראל.

 

לסיכום: הכתובת להסדר חובות מאירופה הוא עורך דין מחיקת חובות מישראל

בסקירה זו ראינו שכיום קיימת האפשרות להסדיר חובות בישראל מאירופה בנוחות וביעילות רבה, באמצעות ייצוג משפטי מעורך דין מומחה להסדרי חובות מחו"ל. כמובן, ישנה משמעות מכרעת לבחירת עורך דין בעל ניסיון רב בטיפול במצבים אלו.

משרד עורכי דין דניאל ינובסקי מתמחה בייצוג חייבים מישראל השוהים בחו"ל בתהליך עריכת הסדר חובות התומך בשיקום כלכלי מלא, בלי צורך להיגרר להליכי גבייה מול ההוצאה לפועל או להליכי פשיטת רגל מורכבים המלווים בהגבלות וסנקציות ארוכות טווח. נשמח לפעול גם למענכם למחיקת חובותיכם בארץ.

לפרטים נוספים על מחיקת חובות מאירופה – פנו למשרד עו"ד דניאל ינובסקי לתיאום שיחת ייעוץ דיסקרטית בשעות שנוחות לכם.

הסדר חובות מאירופה
הסדר חובות מאירופה
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader