הסדר חוב מול חברת ויזה

נקלעתם לחוב אשראי כבד שאינכם מצליחים לשלם? תשלומי האשראי שלכם נדחים, מכתבי התראה מאיימים נשלחים אליכם בקצב מסחרר, הריבית על החוב הולכת ותופחת והכרטיס שלכם בסכנת חסימה או בוטל זה מכבר? אם עניתם לחיוב על אחת או יותר מהשאלות הנ"ל, פירושו שהגיע הזמן להיוועץ בעורך דין מומחה להסדר חובות לגבי האפשרות לגיבוש הסדר חוב מול חברת ויזה. במדריך שלפניכם עו"ד דניאל ינובסקי ידון בתהליך שמאפשר הגעה להסדר חובות מול חברת האשראי ועל התועלת בליווי משפטי בתהליך.

 

חייבים כספים לחברת האשראי שלכם? יש פתרון – הסדר חוב מול חברת ויזה

הסדר חוב בכרטיס אשראי הוא תהליך שבו הלווה והנושה (חברת האשראי), מסכימים על יתרה מופחתת שהלווה ישלם כתשלום מלא עבור החוב או על פריסת תשלומים נוחה יותר. ניתן לעשות זאת באמצעות עורך דין הסדר חובות או באמצעות משא ומתן ישיר מול חברת ויזה.

פתרון כזה יכול להיות מועיל לחייבים המתמודדים עם משבר תזרימי קצר מועד או ממושך, שבעקבותיו קשה להם להתמודד עם פירעון חיובי האשראי השוטפים שלהם – בין אם מדובר על קושי בהתמודדות עם תשלומי אשראי בגין עסקה גדולה באופן חריג, תשלומי אשראי שוטפים לספקים, חיובים דחויים שהצטברו לכדי חוב גדול, הוראות קבע בכרטיסי אשראי שאין אפשרות לכסות, או הלוואת אשראי שלא מצליחים לפרוע.

 

במה כרוכה השגת הסדר חוב מול חברת ויזה?

השגת הסדר חובות מול חברת ויזה, כרוכה בניהול משא ומתן עם חברת האשראי לשם קבלת אישור לשינוי בתנאי הפירעון של החייב. בחלק גדול מן המקרים, הדבר יתבטא במתן אפשרות לפריסת סכום החוב לתשלומים בסכומים חודשיים קטנים יותר, עם פריסת תשלומים למשך תקופת החזר ממושכת מכפי שנקבעה במקור.

במקרים אחרים – עשוי להתגבש הסדר חוב עם חברת ויזה שיאפשר ויתור מצד חברת האשראי על נתח מסוים מסכום החוב הכולל, כדי לאפשר לחייב לפרוע את יתרת החוב במלואה בהקדם.

עם זאת, חשוב לציין כי הסדרת חוב אשראי בסכום נמוך מהסכום המלא, עשויה להשפיע לרעה על זכויות השימוש של החייב בכרטיסי האשראי שמנפיקה החברה בהווה וכן בעתיד – לרבות הזכות הבסיסית להמשיך ולהשתמש בכרטיס האשראי, האפשרות להזמין כרטיסי אשראי חדשים, האפשרות לקבל הלוואות מחברת האשראי (או הבנק – באם מדובר בכרטיס ויזה בנקאי) וכן על האפשרות להגדלת מסגרת אשראי מעבר למינימום.

לעיתים הדבר מוביל אף להקטנת מסגרת האשראי של החייב, ביוזמת חברת האשראי. לכן, כדי להימנע מפגיעה בלתי רצויה בזכויותיכם במסגרת התהליך להגעה להסדר חוב מול חברת האשראי, מומלץ להסתייע בעורך דין טוב להסדרי חוב שילווה אתכם במשא ומתן עם חברת ויזה.

 

התהליך שמאפשר הגעה להסדר חובות מול חברת ויזה

שלבי התהליך העיקריים שמאפשרים הגעה להסדר חובות מול חברת ויזה, הם כדלקמן:

 

איסוף מסמכים

רכזו את כלל המסמכים החשבונאיים והפיננסיים שברשותכם, ובחנו אותם היטב על מנת לזהות באופן ריאלי מה יכולת ההחזר שלכם. כלומר, סכום התשלומים החודשיים שתצליחו לעמוד בו כדי לפרוע את חוב האשראי שלכם באופן הדרגתי מבלי להעמיק את חובותיכם כלפי נושים אחרים.

 

פנייה יזומה לחברת ויזה

פנו לחברת ויזה ביוזמתכם והסבירו בכנות את הגורמים שבעקבותיהם נקלעתם לחוב האשראי שלכם. ציינו מהו הסכום שאתם מעריכים שתוכלו לפרוע במצבכם הכלכלי בהווה ומה תקופת ההחזרים שתאפשר לכם לעשות זאת.

 

ניהול משא ומתן מול חברת ויזה

זהו השלב שבו אם יתמזל מזלכם, תקבלו מחברת ויזה הצעה להסדר תשלומים מעודכן שיאפשר לכם לפרוע את חוב האשראי שלכם בתנאים נוחים וגמישים יותר. לא בכל המקרים ההצעה הראשונית שחברת האשראי תציע בהכרח תהיה אידיאלית או ריאלית עבורכם כחייבים.

על כן, אם ברצונכם להגיע להסכמות עם חברת ויזה, שיסייעו לכם לפרוע את חוב האשראי שלכם בהצלחה מבלי שזכויותיכם תיפגענה בתהליך, כדאי במיוחד להיעזר בעורך דין המתמחה בעריכת הסדרי חוב מול חברות אשראי.

 

מדוע עדיף לנסות ולהגיע להסדר חוב מול חברת ויזה בשלב מוקדם ככל הניתן?

אם הגעתם למצב שבו חיובי אשראי שלכם נדחים, חשוב שתדעו שהדבר יוביל לא רק לגביית ריביות גבוהות בחשבון הבנק שלכם, לצד ריביות פיגורים, ופוטנציאל גבוה לחסימת כרטיס האשראי שלכם לשימוש עתידי, אלא יכול להגיע אף להטלת הגבלות על חשבון הבנק (הגבלת שימוש בכרטיסי אשראי, ביטול מסגרת עו"ש ועוד), ובהמשך הדרך – גם לתביעה משפטית שחברת האשראי ו/או הבנק יכולים להגיש כנגדכם.

בנוסף, עשוי חוב אשראי שאינו מטופל בצורה חוקית ונכונה, להוביל לפגיעה בדירוג האשראי (ה- BDI) שלכם, ולרישום בעייתי בתעודת הזהות הבנקאית שלכם, אשר עשוי להשפיע על מצבכם הכלכלי לאורך זמן, ובין היתר על זכאותכם לקבלת הלוואות בנקאיות, הלוואות אשראי ומשכנתאות, בתנאים נוחים בעתיד.

במקרים חמורים יותר, הדבר מוביל גם לפתיחת הליכי גבייה ואכיפה בהוצאה לפועל, הכוללים עיקולים של משכורות ורכוש, מכירת נכסים של החייב לטובת פירעון החוב, הגבלת יציאה מהארץ ושאר סוגי סנקציות, או לחילופין – להגשת בקשה לפתיחת הליך פשיטת רגל מולכם, מטעם הנושים שלכם.

למותר לציין כי חייב המצוי בהליכי פשיטת רגל (המכונים כיום "הליכי חדלות פירעון"), יידרש בכל מקרה להסדיר במסגרת ההליכים, את חובותיו לנושיו ובכלל זה גם לחברת האשראי. ההליך כרוך בהגבלות רבות על החייב חדל הפירעון שמשפיעות לרעה גם על בני משפחתו. מכאן שמומלץ לדון באפשרות לגיבוש הסדר חובות מול חברת ויזה כבר כאשר אתם מזהים שנקלעתם למצב שלא יאפשר לכם לכסות את תשלומי האשראי שלכם.

למותר לציין אף, כי במידת האפשר, כדאי להקדים תרופה למכה ולנסות להגיע להסדר חובות עם חברת האשראי, עוד לפני שחיובי האשראי נדחים בפועל. כך הסיכויים להשיג את הסכמת חברת ויזה לתנאי תשלום גמישים ומקלים יותר, יהיו גבוהים יותר, ותוכלו לחסוך מעצמכם חלק משמעותי מן הסנקציות הכרוכות באי הסדרת חובות אשראי במועד.

 

על התועלת בליווי משפטי במשא ומתן להשגת הסדר חוב מול חברת ויזה

חברות אשראי הן גופים פיננסיים גדולים ועוצמתיים שלרוב לקוחותיהן אין אמצעים להתמודד עמן עצמאית בצורה אפקטיבית. לכן ליווי משפטי של עורך דין להסדר חובות בשלב המשא ומתן מול חברת ויזה, הוא כה חיוני להשגת הסכם תשלומים הוגן ומיטיב שיאפשר לכם לפרוע את חובכם בבטחה ועם מינימום סנקציות והשלכות עתידיות.

 

לסיכום: זקוקים לעזרה בהשגת הסדר חוב בחברת ויזה? זה הזמן לפנות לעו"ד חובות מנוסה

שוקלים לבקש מחברת ויזה הסדר חוב? חשוב שתעצרו רגע כדי לאמוד בזהירות את מצבכם הכלכלי והתזרימי ולהבין מהן ההשלכות הפוטנציאליות של הבחירה בפתרון זה. לעיתים הסדר חובות מול חברות אשראי מתגלה כבחירה נבונה מאוד עבור החייב, בעוד שבמקרים אחרים – ישנם פתרונות אחרים שעשויים להתאים יותר.

על מנת לגלות מהי הדרך האידיאלית עבורכם, למחיקת חובות אשראי, יש צורך בייעוץ משפטי של עורך דין מנוסה לענייני חובות. אל תהססו לתאם פגישת ייעוץ עם עו"ד חובות כבר כעת ולעשות את הצעד הראשון והחיוני להתאוששות מהבור הכלכלי.

לאורך שנות פעילותו, משרד עו"ד דניאל ינובסקי, הספיק ללוות אנשים רבים בתהליכי משא ומתן עם חברות אשראי בישראל, לטובת בהשגת הסדרי חוב נוחים, גמישים ומקלים. נשמח לפעול כך גם למענכם – צרו קשר עם משרדנו לתיאום שיחת ייעוץ דיסקרטית בהקדם!

הסדר חוב מול חברת ויזה
הסדר חוב מול חברת ויזה
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader