הסדר חובות מארה"ב

אם אתם שוהים בארה"ב באופן זמני או לתקופה בלתי קצובה, ויש לכם חובות תלויים ועומדים בארץ, כדאי שתכירו את האפשרות לעריכת הסדר חובות מארה"ב בעזרת עורך דין להסדרי חוב בישראל. כיום ניתן לעשות זאת ללא צורך להגיע לארץ ובשורות הבאות נסביר על התועלות הגלומות בהסדרת הנושא בליווי של עורך דין חובות ישראלי מנוסה.

 

מתי מתעורר הצורך בעריכת הסדר חובות מארה"ב?

כאשר אזרח ישראלי שוהה בארצות הברית לאחר שצבר חובות במדינת ישראל, במידה ואין לו אפשרות לפרוע את החובות הללו, הוא לוקח על עצמו סיכון משמעותי. לא זאת בלבד שחובות שאינם מוסדרים במועדם, מטבע הדברים רק ילכו ויתפחו עם הזמן, אלא שישנן גם סנקציות שונות שרשויות האכיפה והגבייה בארץ, ובכלל זה גם מערכת המשפט בישראל, יכולות להטיל על אדם כזה בנסיבות העניין.

על רקע זה, מתעורר הצורך בעריכת הסדר חוב מארה"ב בעזרת עורך דין הסדר חובות טוב בישראל. רק כך תוכלו להימנע מהשלכות חמורות כמו עיקול של נכסים שבבעלותכם בישראל, הטלות קנסות כבדים, חבות בריביות מצטברות והפרשי הצמדה, וכיוצא באלו.

למותר לציין כי נכון להיום, חובות שנצברו כאן בישראל, יכולים גם להשפיע על הסטטוס של חשבונות בנק במדינות זרות. זאת משום שבנקים בארצות הברית חולקים מידע עם בנקים במדינת ישראל כחלק מאמנת שיתוף מידע על בעלי חשבונות, שנחתמה בין מדינות שונות בעולם במסגרת המאבק בהלבנת הון.

מכל הסיבות הללו וסיבות רבות ונוספות, חשוב ומומלץ לפעול למחיקת חובות בישראל גם אם אתם חיים ועובדים כיום בארצות הברית. זוהי הדרך היחידה להבטיח כי לא יפגעו זכויותיכם הכלכליות, העסקיות והאישיות בטווח הרחוק ולהשיב לעצמכם את השליטה המלאה על חייכם.

על הגורמים המובילים להיווצרות חובות בארץ לישראלים השוהים בארה"ב

קיימים מגוון גורמים שעשויים להוביל להיווצרות חובות במדינת ישראל, שיש צורך במחיקתם מארצות הברית. עם הגורמים הבולטים לחובות בארץ, חשוב לציין את משבר הקורונה, שהוביל ישראלים רבים למצב של משבר תזרימי מתמשך על רקע פגיעה בהיקף העסקתם כשכירים, פגיעה בהכנסות מעסקים עצמאיים, פיטורין, הוצאה לחל"ת, פשיטת רגל של עסקים עצמאיים וכן הלאה.

בסופו של דבר, חובות הם דבר שקשה מאוד להימלט ממנו, ועשויים לרדוף אדם גם אם הוא עובר לחו"ל, לכן חשוב כל כך לפעול להסדרתם ולא לדחות את העניין לאורך זמן.

 

מחיקת חובות בישראל מארה"ב – האם זה אפשרי?

גם אם אתם גרים כעת בארה"ב הדבר אינו פוטר אתכם מהסדרת חובותיכם כאן בישראל. למעשה, חשוב שתדעו כי החוק הישראלי מאפשר לרשות האכיפה והגביה המקומית (ההוצאה לפועל) לפעול לעיקול הנכסים שבבעלותכם ומכירתם, ללא צורך בהסכמתכם ומבלי שתהיו נוכחים בארץ. לא זאת בלבד, אלא שצבירת חובות בארץ ללא חתירה לפרעונם, יכולה להביא גם לפתיחתם של הליכים משפטיים כנגדכם שמהם תתקשו להתנער.

החדשות המעודדות בכל הסיפור הזה, הוא שקיימת דרך למנוע את כל ההשלכות הבלתי רצויות הללו, וזאת על ידי מחיקת חובות בהסדר חוב מארה"ב. כדי שהסדר החוב יהיה מקובל גם על הנושים שלכם, חשוב שישרת גם את האינטרסים שלהם. לכן עליו להיות מנוסח היטב בסיוע של עורך דין מומחה להסדר חובות בחו"ל.

 

החשיבות של עריכת הסכם חובות מארצות הברית

לא אחת אנו שומעים על ישראלים שעברו לארצות הברית או מדינה זרה אחרת, על רקע חובות שנצברו לחובתם כאן בארץ. החובות הללו מציבים את אותם ישראלים במצב בעייתי ומורכב מאוד מבחינה משפטית, אישית, עסקית ומשפחתית, שכן הם חוששים מלשוב ארצה או להגיע לביקורים לנוכח האפשרות שיוטל עליהם צו לעיכוב יציאה מהארץ כשינסו לשוב לחו"ל, בגלל החובות.

מכאן מתחדדת ועולה החשיבות של עריכת הסכמי חובות מארצות הברית בעזרת עורך דין מחיקת חובות בישראל, שיוכל יטפל עבורכם בנושא באופן שימנע צורך בהוצאת צווי מניעה כנגדכם. גם אם כבר הגעתם למצב שבו צו מניעת יציאה מהארץ הוטל כנגדכם, כדאי לדעת שלעורך הדין הסדר חובות יש כלים לפעול לביטול הצו עבורכם במהירות.

 

כיצד ניתן לבצע הסדר חובות בישראל מארה"ב?

על מנת לבצע הסדר חוב בישראל ללא צורך להגיע לארץ במיוחד מארה"ב, תידרשו לחתום מול עו"ד הסדר חובות ישראלי על ייפוי כוח. תוכלו לעשות זאת גם מרחוק, באמצעות המייל, ולחסוך מעצמכם תהליך בירוקרטי ארוך, מסורבל מאוד ומייגע ביותר.

החתימה על ייפוי הכוח תאפשר לעורך דינכם לטפל למענכם בהסדרת החובות שצברתם כאן בארץ. זוהי הדרך להבטיח לעצמכם טיפול משפטי מקצועי בתסבוכת ולהרוויח שקט נפשי בידיעה שהחובות שרודפים אתכם עוד מהארץ גם כשאתם נמצאים בחו"ל, בקרוב מאוד – לא ישובו להטריד אתכם עוד.

 

הפתרון הטוב ביותר לעריכת הסדר חובות מארה"ב

הפתרון הטוב והיעיל ביותר לגיבוש הסדר חובות בישראל מארצות הברית, הוא כאמור בעזרתו של עורך דין פשיטת רגל שידאג לנהל עבורכם משא ומתן מול הנושים בישראל לטובת גיבוש הסדר חוב נוח, כמו גם לספק לכם הגנה משפטית לאורך כל התהליך.

כחלק מהתהליך, עו"ד להסדר חובות בחו"ל בודק לעומק את הנסיבות להיווצרות החוב של מיוצגיו לצד מצבם הכלכלי בהווה, ופועל להסדיר את החובות הללו מול רשויות האכיפה בישראל, באופן היעיל והמועיל ביותר עבור כל חייב.

 

היתרונות בפניה לסיוע של עורך דין הסדר חובות מישראל בעריכת הסדר חובות מארה"ב

הסדר חוב שנוצר בישראל שנערך לטובת חייב ששוהה בארה"ב, במידה והוא נערך באופן יסודי בידי עו"ד טוב להסדרי חוב בחו"ל, מציע לחייבים המתקשים לפרוע את חובותיהם מישראל, יתרונות משמעותיים.

כאמור, הסדרת חובות שנוצרו כאן בארץ, חיונית למניעת פגיעה מרחיקת לכת בזכויותיהם של תושבים ישראלים, שעשויה להתרחש גם בעת שהם שוהים מחוץ לגבולות ישראל (למשל, הוצאת צווי מניעה כמו צו עיכוב יציאה מן הארץ, המונע מישראלים לבוא לבקר את קרוביהם מפאת החשש שיציאתם חזרה למדינה שבה הם מתגוררים, תעוכב בשל חובותיהם).

עורך דין הסדר חובות מארה"ב יוכל לנהל משא ומתן מול נושיו של חייב ישראלי השוהה בארצות הברית, על מנת לקבל את הסכמתם לפריסת החוב לתשלומים נוחים יותר ואף להקטנת שיעור החוב הכולל, באופן שיאפשר לחייב לעמוד בפרעון חובותיו בקלות יתרה.

מדובר על חלופה נוחה משמעותית להליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי בישראל (מה שבעבר היה ידוע בתור הליכי פשיטת רגל), הכרוכים בהגבלות רבות לחייבים הנכנסים אליהם, ובהן גם עיכוב יציאה מהארץ.

הגבלות אלו הופכות את ההליכים הללו לבלתי ישימים עבור חייבים ישראלים שמתגוררים במדינות זרות כמו ארה"ב. זאת בנוסף להגבלות כלכליות, מקצועיות ועסקיות מרחיקות לכת, אשר כשלעצמן מובילות כמעט תמיד לשיבוש חמור בשגרת חייהם של חייבים ובני משפחתם.

אולם במקרים שבהם מסתייעים בשירותיו של עורך דין טוב להסדרי חוב מחו"ל, ישנה אפשרות להבטיח ברמת סבירות גבוהה יחסית שלא תיגרם פגיעה בזכויותיו של החייב במסגרת התהליך. גם הסיכויים לכך שהנושים יעתרו לבקשתו של אדם שאינו נמצא בארץ, לגיבוש הסדר חוב, גדלים כשהבקשה מוגשת באמצעות עו"ד להסדרי חובות מארה"ב.

 

לסיכום: הסדר חובות מארצות הברית מבצעים בעזרת עורך דין הסדר חובות מישראל

במאמר זה ראינו כי כיום ישנה האפשרות להסדיר חובות בישראל מארה"ב בנוחות וביעילות רבה, באמצעות ייצוג משפטי מעורך דין מומחה להסדרי חובות מחו"ל. אולם חשוב לדעת שישנה משמעות מכרעת לבחירת עורך דין בעל ניסיון רב בטיפול במצבים אלו.

משרד עו"ד דניאל ינובסקי מתמחה בליווי חייבים מישראל הנמצאים בחו"ל בתהליך לגיבוש הסדרי חובות נוחים, התומכים בשיקום כלכלי, ללא צורך בכניסה להליכי גביה בהוצאה לפועל או הליך חדלות פירעון מורכב המלווה בסנקציות ומגבלות לאורך שנים. נשמח לסייע גם לכם במחיקת חובותיכם בהקדם.

מעוניינים בפרטים נוספים לגבי מחיקת חובות מארה"ב? פנו למשרדנו כבר עכשיו ונתאם עבורכם שיחת ייעוץ אישית בשעות הנוחות לכם.

הסדר חובות מארהב
הסדר חובות מארהב
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader