הסדר חוב מול חברת ישראכארד

הסדר חוב מול חברת ישראכארד הוא פתרון שמאפשר ללקוח של חברת האשראי שמתקשה לשלם את חוב האשראי שלו, להגיע עם חברת ישראכרד להסדר תשלומים המאפשר לו לשלם סכום מופחת מתוך החוב הכולל או לפרוע את החוב בפריסת תשלומים לטווח ארוך יותר. באופן עקרוני, ניתן להשיג הסדר חוב מול חברת ישראכרט על ידי ניהול משא ומתן מול חברת האשראי באופן עצמאי. אולם הדרך המומלצת והיעילה לעשות זאת, היא בסיוע של עורך דין הסדרי חובות.

 

מה הזמן הנכון לבקש הסדר חוב מול חברת ישראכארד?

נקלעתם לחובות בכרטיס האשראי שלכם ואינכם מצליחים לשלם אותם? חיוב האשראי החודשי שלכם נדחה שוב? חברת האשראי משגרת אליכם מכתבי התראה מלחיצים ללא הרף? משלמים ריבית פיגורים היסטרית בגין דחיית התשלומים והחוב בכרטיס? חוששים שהכרטיס ייחסם או שאולי זה כבר קרה? אם עניתם "כן" על אחת השאלות הללו או יותר, זה אומר שהגיע הזמן הנכון לבקש הסדר חובות מחברת ישראכרט.

 

למה כדאי להגיע להסדר חוב עם חברת האשראי?

הגעה להסדר חובות עם חברת האשראי שלכם – במקרה הזה הסדר חוב בחברת ישראכרט, היא דרך מקובלת ויעילה למניעת פגיעה לא רצויה בזכויות שלכם כמחזיקי כרטיסי אשראי, כמו גם בזכויותיכם בבנק שבו מתנהל חשבון העו"ש שלכם וברישום שלכם במערכת נתוני האשראי של בנק ישראל.

יתרה מכך, דחיית חיובי אשראי מובילה גם לגביית ריביות בסכומים גבוהים מהחייב, כולל ריבית פיגורים, והדבר עלול להביא גם להגבלות בחשבון הבנק (ובכלל זה הגבלת השימוש בכרטיסי האשראי, ביטול מסגרת העו"ש וכן הלאה), עם סיכון לכך שתוגש כנגדכם תביעה משפטית מצד חברת ישראכרט ו/או הבנק שלכם.

חשוב גם לדעת, כי חובות אשראי שאינם מטופלים במועד מובילים לירידת דירוג האשראי של החייב, כמו גם לרישום בעייתי בתעודת הזהות הבנקאית שלו, שיש לו השלכות ארוכות טווח כמו פגיעה בזכאות לקבלת הלוואות מהבנקים וחברות האשראי בארץ ואי יכולת להשיג משכנתא בנקאית בתנאים מועדפים, אם בכלל.

במקרים מסוימים עשוי הדבר אף להוביל לכדי פתיחה בהליכי אכיפה וגבייה בלשכת ההוצאה לפועל, ובכלל זה עיקולי רכוש ושכר, מכירה של נכסי החייב למטרת פירעון החובות, הגבלה על יציאת החייב מן הארץ וסנקציות ממגוון סוגים נוספים. זאת בנוסף לסיכון שתוגש כנגדכם בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון (לשעבר הליך פשיטת רגל), מטעם חברת האשראי.

 

הסדר חוב מול חברת ישראכארד – איך עושים זאת?

השגת הסדר חוב עם חברת ישראכארד, עוברת דרך קיום תהליך משא ומתן מול חברת האשראי. זאת לטובת השגת הסכמה מצידה לביצוע שינויים בתנאי התשלום של חוב האשראי. בחלק ניכר מהמקרים, הסדר חוב כזה יאפשר לחייב לפרוס את סכום החוב שלו, לתשלומים בסכומים נמוכים יותר, שיפרסו לאורך תקופה ארוכה יחסית.

במקרים אחרים – עשויה חברת האשראי להסכים לוותר על חלק כלשהו מהסכום הכולל של חוב האשראי, בכדי לאפשר לחייב לשלם את החלק הנותר מן החוב בהקדם. היכולת להשיג הסדר חוב מוצלח עם חברת האשראי, מתחילה בפנייה לעורך דין מומחה להסדרי חובות, שיוכל לייצג אתכם בשלב המשא ומתן.

 

האם ניתן להגיע להסדר חוב מול חברת ישראכארד ללא ליווי משפטי מעו"ד חדלות פירעון?

אף שבאופן עקרונית רשאי כל לקוח המחזיק בכרטיסי אשראי מבית ישראכרט, לפנות לחברה ביוזמתו ולבקש שיתאפשר לו תשלום של חוב האשראי שלו בפריסה נוחה יותר, לא בכל המקרים הדבר מסתייע.

אם בכל זאת תרצו לנסות את מזלכם, תוכלו ליצור קשר עם מוקד הגבייה של החברה, ולהסביר בכנות על הנסיבות שהובילו להיווצרות חובכם. חשוב לעשות זאת רק לאחר שבדקתם היטב מהי יכולת ההחזר הריאלית שלכם, כדי שתוכלו להציע לחברת האשראי סכום ספציפי שאתם יכולים להתחייב שתשלמו אותו במועד מוסכם, תוך התחייבות לתקופת החזרים מוגדרת.

אם יתמזל מזלכם, ייתכן שתקבלו מחברת ישראכארד הצעה למוסר תשלומים חדש אשר יאפשר לכם לשלם את חובות האשראי שלכם בתנאי החזר נוחים יותר. יחד עם זאת, חברת האשראי אינה מחויבת להסכים לבקשתכם, וגם אם תיעתר לה – לא בכל מקרה ההצעה הראשונה להסדר חובות היא בהכרח ריאלית או אופטימלית עבור החייב.

מסיבות אלו, במידה וברצונכם להגיע להסכמה מול חברת ישראכארד, כך שתוכלו להסדיר את חוב האשראי בהצלחה ללא סיכון לפגיעה בזכויותיכם בתהליך, הדבר הנכון הוא להסתייע מראש בשירותיו של עורך דין מומחה להסדרי חובות עם חברות האשראי.

 

שוקלים לבקש מחברת ישראכרט הסדר חוב? אל תחכו לרגע האחרון

חשוב לציין שחייב שנקלע להליכי הליכי חדלות פירעון (לשעבר הליכי פשיטת רגל), ידרש להסדיר כחלק מן ההליכים, את חובותיו לנושים שלו בכל מקרה – כולל החובות לחברות האשראי. הליכי חדלות הפירעון, כרוכים בהגבלות רבות על החייב, שבכוחן להשפיע לרעה גם על שגרת החיים של בני ביתו.

לפיכך, מומלץ מאוד לדון באפשרות להשגת הסדר חוב מול חברת ישראכארד, עוד בשלב שבו מסתמן כי אתם עומדים לקראת משבר כלכלי שבו לא תוכלו לעמוד בתשלומי האשראי החודשיים שלכם.

במידה שהדבר אפשרי, רצוי שלא לחכות לדחיית התשלומים, אלא להקדים תרופה למכה על ידי פנייה לחברת ישראכרט בבקשה להסדר חובות מבעוד מועד. אם תעשו זאת בתזמון הנכון, הסיכויים לכך שחברת ישראכארד תסכים להעמיד לרשותכם תנאי תשלום נוחים ומקלים יותר, יהיו יותר גבוהים. כך תוכלו בסבירות גבוהה, לחסוך מעצמכם את הסנקציות הרבות הכרוכות באי תשלום חובות האשראי במועדם ואת אי הנעימות הרבה הנלווית לכך.

 

למה לא מומלץ לוותר על ליווי של עו"ד בבקשת הסדר חוב מול חברת ישראכארד

חברות אשראי הינן גופים פיננסיים חזקים וגדולים,  אשר למרבית לקוחותיהן, חסרים האמצעים להתמודדות עצמאית ויעילה מולן. לכן סיוע משפטי מטעם עורך דין להסדרי חובות כבר בשלב המשא ומתן עם חברת ישראכארד, הוא חיוני כל כך, כאשר שואפים להגיע להסכם תשלומים מיטיב והוגן כלפי החייב, שיאפשר לו לפרוע את חובו בביטחה, תוך הגבלת הסנקציות וההשלכות הפוטנציאליות למינימום האפשרי.

 

לסיכום: מקדימים תרופה למכה – פונים לסיוע משפטי להשגת הסדר חובות עם חברת ישראכרט

שוקלים לבקש מחברת ישראכארד הסדר חובות? חשוב לעצור לרגע על מנת לבדוק את מצבכם הפיננסי בעין מקצועית, ולהבין האם הבחירה בפתרון של הסדר חוב עם חברת האשראי, היא בהכרח הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. לא אחת, בבחינה מעמיקה של מצבו של החייב מתגלה כי קיימים עבורו פתרונות נוספים שעשויים להיות רלוונטיים יותר.

כדי לגלות מהי השיטה האידיאלית עבורכם, להסדרת חובות אשראי, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין חובות מנוסה בהקדם האפשרי. ככל שתקדימו לפנות לעזרה משפטית מקצועית – כך תשפרו את סיכוייכם להיחלץ מהמצב הלא נעים במינימום נזקים ולעלות על הדרך להבראה כלכלית בהקדם האפשרי. נשמח לסייע!

משרד עורך דין מחיקת חובות דניאל ינובסקי, הספיק ללוות חייבים רבים בתהליך המשא ומתן מול חברות אשראי בישראל, לשם השגת הסדרי חובות מיטיבים, נוחים והוגנים יותר. נשמח לעשות זאת גם עבורכם – פנו כעת למשרדנו לתיאום שיחת ייעוץ אישית, בטלפון: 077-231-6906.

הסדר חוב מול חברת ישראכארד
הסדר חוב מול חברת ישראכארד
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader