נוטריון ברמת גן

משרדנו מספק שירותי נוטריון מלאים, כולל תרגומים מקצועיים. במסגרת זאת ניתנים השירותים הבאים, בהתאם לחוק הנוטריונים:

  • אימות חתימה על מסמך.
  • אישור נכונות העתק של מסמך.
  • תרגום נוטריוני או אישור נכונות תרגום של מסמך בשפות עברית ורוסית.
  • קבלה ואישור תצהיר והצהרה אחרת.
  • עריכת מסמך או כל פעולה אחרת הדרושה או מותרת על פי דין בידי נוטריון, לרבות דין של מדינת חוץ, או על פי מסמך אחר.
  • אימות הסכם ממון בין בני זוג, שנחתם לפני הנישואין.
  • ייפויי כח נוטריוניים.
  • אישור צוואה נוטריונית.

 

מר סמיונוב התקרב בזעם לדוכן השופט ומסר לו הסכם מכר חתום ושני תצהירים מגובים בחתימת עו"ד. השופט נטל לידיו המסמכים, מהם עולה כי הדירה מרחוב ציפורי 7 הינה בבעלותו של מר סמיונוב ונרכשה על ידו מאת חברו הטוב של אביו המנוח. אלא שאותו חבר טוב של האב, השכיר כבר תקופה ארוכה את הדירה מרחוב ציפורי 7 למר סמיונוב, שחדל מלשלם את שכר הדירה כסדרו כבר תקופה ארוכה, מה שאילץ את חברו של אביו ובעל הדירה להגיש תביעה נגד מר סמיונוב ובה עליו לפנות מיידית את הדירה ולשלם את חובו. בתגובה מר סמיונוב מיהר לשלוף את המסמכים שהגיש לשופט ובהם ההוכחה כי דירה זו אכן נרכשה על ידו. הדבר העלה חשד בפני בית המשפט והמסמכים נשלחו לבדיקת נוטריון מקיפה, בה התברר כי כלל המסמכים מזויפים, ההצהרות שנמסרו הינן שקריות וכי העו"ד החתום עליהן מעולם לא פגש את מר סמיונוב או מי מעדיו המופיעים בתצהירים.

מי צריך אימות נוטריוני?

מטבע הדברים, כדי לבחון סוגיות מסוימות ולקבוע על פיהן דרכי פעולה, מבקש בית המשפט, המשרד הציבורי או הגוף הממשלתי אישור מאת מקור מוסמך חוקית. נוטריון הוא עורך דין מוסמך לאישור, אימות ועריכה של מסמכים משפטיים ורשמיים ששירותיו נדרשים פעמים רבות כדי לתת תוקף לביצוע מסמך קיים, או ליצירת מסמך חדש כמו למשל תצהיר או הסכם חתום. במקרים מסוימים, הוא אף מסוגל להכריע בסוגיות משפטיות – ממש כמו במקרה של מר סמיונוב וחברו של אביו, בעל הדירה. במקרה זה הצליח הנוטריון להוכיח כי מדובר בזיוף והדירה מעולם לא נמכרה ועל כן, הוטלו על סמיונוב שלוש שנות מאסר בפועל וחיוב לביצוע תשלום חובו לבעל הדירה באופן מיידי.

כאשר דרוש לכם אימות מסמכים ואישור נכונות העתקה של מסמכים – משרד עו"ד דניאל ינובסקי מרמת גן יוכל לסייע בקלות ויעילות. המשרד מציע מגוון שירותים בתחום המשפט האזרחי, לרבות שירותי נוטריון מלאים ומיקומו המרכזי מהווה פיתרון זמין ונוח לכל אדם באשר הוא.

 

באילו מצבים דרוש תרגום נוטריוני?

מרינה הנרגשת התיישבה מול הדיקנט של אוניברסיטת תל אביב. היא עלתה ארצה בשנת 2008 ומאז הספיקה ללמוד עברית באופן שוטף ולהירשם לתואר שני בחוג לגיאופיזיקה באוניברסיטת תל אביב. אלא שהדיקנט שאמור לאשר את קבלתה, החמיץ פנים למראה תעודת התואר הראשון שכתובה כולה ברוסית. לרוע המזל, באותה השנה בדיוק התחוללה מהומה גדולה באקדמיה בארץ ובעולם, כאשר נודע על תופעה מדאיגה לפיה רבים מזייפים את תעודות התואר שלהם במטרה להתקבל לעבודות או לתארים מתקדמים.

סיפורים כמו זה של מרינה, מחייבים שירות נוטריוני המאפשר לא רק תרגום של המסמך מרוסית לעברית, אלא גם אסמכתא רלוונטית בדבר אמינותה של התעודה. משרד עו"ד דניאל ינובסקי מעניק שירותי תרגום נוטריוני ואישורי נכונות תרגום של מסמכים בשפות עברית, רוסית ואנגלית, כך שניתן להנפיק תוקף חוקי למסמכים חשובים גם בשפה זרה על מנת שיתקבלו באופן רשמי וחוקי: ייפויי כוח, כתבי תביעה ופסקי דין, מסמכים רפואיים, תצהירים, הסכמים, דרכון, תעודות מכל הסוגים (לידה, ללימודים, תעודות הצטיינות, תעודות משלוח, תעודת גירושין/ נישואין, תעודת פטירה ועוד), החלטת חברה, רישיון עסק ומסמכים ציבוריים. עורכי דין משרדנו מכירים היטב את שפות המקור ושפות היעד בביצוע שירותי התרגום שהם מעניקים ובסיום עבודתם, הם יעניקו אישור נכונות תרגום נוטריוני, המצהיר כי התרגום התבצע תוך בקיאות בשפה וכי המסמך נאמן כעת למקור.

 

על חשיבותם של ייפוי הכוח ואישורי תצהירים

קנס בסך רבע מיליון ₪ הוטל על עורכת הדין שאימתה תצהיר מאת בעלת חברה שלא פגשה בה מעולם. חברת האשראי ישראכרט שהעניקה כשבע שנים קודם לכן הלוואה שמנה לחברה מסוימת, שנחתמה מול גבר ואישה ששימשו אז כערבים לפרעונה ובעלי 50% ממניות החברה. אלא שהלוואה זו מעולם לא הוחזרה וישראכרט הזועמת תבעה מיד את בעלת החברה, שלא נכחה כאמור בעת קבלת ההלוואה.

אותה עו"ד שאימתה את התצהיר שהוגש לצורך קבלת ההלוואה, הודתה כי הערבים לא פגשו אותה מעולם ואף חתימתה איננה מקורית, שכן אישרה לבנה לחתום בשמה, כנהוג ביניהם כשיטת עבודה. חברת ישראכרט תלתה בעורכת הדין את האשמה ובית המשפט פסק כי מחצית האשמה תחייב במחצית תשלום החוב. חשוב להבין כי מעשה זה הוא הפרה של המוסר, האתיקה והמקצועיות בתחום עריכת הדין, שעלולים להוביל בקלות לביצוע עבירות פליליות מסוכנות מה שעלול להוביל בקלות לכך שהטיפול יעבור אל עורך דין פלילי ולא ישאר אצל הנוטריון. עורכי דין משרדנו יבחנו היטב את הנוכחים מולם ואינם יבצעו דברים "בשלט רחוק", גם אם זוהי בקשת הלקוח.

ישנה חשיבות רבה מאין כמוה לאימות נכון ומדויק של אנשי מפתח בעלי עניינים מסוימים ושירות זה המוענק על ידי המשרד, מתבצע תוך בחינה מדוקדקת של זהות הנוכחים וסיבת הכנת התצהיר או יפויי הכוח. "אילו עורכת הדין הייתה ממלאת את חובתה הבסיסית כעורכת דין ולא מסכימה לאשר חתימת מצהיר שלא חתם בפניה – לא היה נוצר כלל המצב אליו נקלעו הצדדים". סיכם זאת השופט.

 

מכינים באופן נכון את העתיד – עריכת הסכמי ממון וצוואות

אולי שני התחומים המזוהים ביותר עם העבודה הנוטריונית, הם אלו הנוגעים לעריכת צוואות וחתימה על הסכמי ממון בין בני זוג. מתוך הבנה כי כיום אין ביטחונות עתידיים בכל הנוגע לחיים משותפים, פונים בני זוג רבים אל נוטריון במטרה לייצר הסכם ממון לפיו יסוכם בצורה מסודרת הנושא הפיננסי, משמורת הילדים וחינוך הילדים, דמי המזונות וחלוקת הרכוש, אם חלילה יתגרשו בעתיד. הכוונה ביצירת הסכם ממון היא להמשיך ולנהל אורח חיים בריא לזוגיות, נטול פחדים כלכליים וחיכוכים, כפי שקורה פעמים רבות לזוגות רבים. הזוג מנהל משא ומתן בשלב הראשוני מול עו"ד משרדנו שהינו בעל סמכות מיוחדת בדיני משפחה ויוודא כי ההסכם נערך ונחתם מתוך דיאלוג סובלני ואמפתי, כתוצאה מרצונם החופשי של השניים וללא כפייה. במעמד זה יוודא הנוטריון כי הצדדים מבינים את משמעויות ההסכם וההשלכות המשפטיות כתוצאה ממנו.

גם הכנת הצוואה מתבצעת מתוך הבנה כי אין לדעת מה יקרה בעתיד וכי חשוב להסדיר את הנושא כמה שיותר מוקדם. אך מדוע כדאי להכין צוואה נוטריונית ולא צוואה רגילה? י' שנפטרה זה מכבר, ציינה בצוואתה כי היא מורישה את מחצית ביתה לבעלה ומחצית לבתה. אלא ששני ילדיה הנוספים של י', דרשו לבטל את הצוואה בטענה כי לא ירשו דבר. למרות ששניהם כבר בעלי בתים משלהם, הם עתרו בבקשה לביטול קיום הצוואה וקיבלו את מבוקשם במהרה. על כן לאב ובתו לא נותר כל נכס לתלות בו את תקוותיהם הפיננסיות לעתיד. אם י' הייתה מכינה את צוואתה במשרד נוטריון – סביר להניח שהיו האחים מתקשים מאוד לבטלה ורצון האם היה נותר כשם שהוא.

שירותי הנוטריון הניתנים על ידי משרדנו מתבצעים תוך יחס אישי מיטבי לכל לקוח, באווירה מקצועית ומסורה ומתוך מטרה לספק בכל עת שירות הוגן ואיכותי. המשרד מספק ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי ותוך מתן פתרונות לכל עניין וצורך ודוגל בביצוע עבודתו ומסירת המידע המשפטי תוך כנות ושקיפות מלאה.

צרו קשר עכשיו ואנו נדאג לכם לטוב ביותר!

נוטריון ברמת גן
נוטריון ברמת גן
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ ‏באתי למשרד עם יד על הלב‏הייתי אבוד ולא יודע מה לעשות‏לקחתי כוס מים נרגעתי ‏וסיפרתי את הסיפור שלי‏קודם כל אמרו לי תירגעי הכל יהיה בסדר‏דמעות מהעיניים לא מפסיקות לרדת מהלחץ הכספי שהיה לינגשתי למשרד צורכי דין דניאל ינובוסקי‏ ‏ ‏פה נעצרו המילים‏מילא תודה ענקית על הכל ….בשירjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader