עורך דין פשיטת רגל ברמת גן

כל אדם שעוזב את גיל הילדות ומתחיל לפרנס את עצמו לבד מבין שהעולם שלנו, בסופו של דבר, הוא עולם כלכלי לכל דבר. אנחנו עובדים לא רק כדי לממן את הצרכים הראשוניים שלנו אלא גם כדי לנסוע לחו"ל, לקנות בית או דירה ולממש את כל החלומות שלנו או לפחות חלק מהם. עם זאת, ולמרות שלכולנו ברור שאם לא יהיה לנו כסף לא באמת נוכל להתקיים, עדיין לא כולנו מתנהלים נכונה מבחינה כלכלית. כולנו מכירים סיפורים על אנשים שהגיעו למצב של פשיטת רגל (חדלות פירעון) ובכל פעם מחדש זה מפתיע ומרתיע כאחד: איך יכול להיות שזה קורה?

 

אז… איך זה קורה?

איך אדם בוגר, אחראי ומקצועי מביא את עצמו ואת משפחות למצב שבו הוא צריך להכריז על עצמו כעל פושט רגל? ועם זאת, הסטטיסטיקה בישראל לא משקרת ומדברת על מספר הולך וגדל של תיקים המונחים על שולחנה של ההוצאה לפועל. לכן, אם גם אתם מוצאים את עצמכם במצב שבו בכל יום מחדש מגיעות אליכן דרישות לתשלומי חובות כאלה ואחרים, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. אומנם זו סיטואציה נוראית ואיש לא היה רוצה להימצא בא, אך אפשר לצאת מהמצב הזה ואתם יכולים להיות בטוחים שעם עזרה מקצועית גם אתם תצליחו לעמוד על הרגליים.

איך לבחור עורך דין מוצלח לענייני פשיטת רגל – חדלות פירעון?

כמו כל חיפוש אחר שאתם עושים בימינו, גם כאשר אתם מחפשים עורך דין פשיטת רגל ברמת גן אתם יכולים לפנות לד"ר היודע-כל: גוגל. מייד כאשר תתחילו את החיפוש אתם תראו שיש הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום פשיטת הרגל, בין אם זה באזור רמת גן ובין אם זה בכל אזור אחר בישראל. עם זאת, האם מכל עורך דין תוכלו לקבל את השירות הכי טוב שאפשר לחלום עליו? כמובן שלא. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם עורך דין פשיטת רגל ברמת גן כדאי שתבדקו:

  • מה הוותק של איש המקצוע בתחום הזה?
  • האם הוא זמין עבורכם בכל עת לכל שאלה?
  • מה השירות שהוא מציע ועד כמה הוא ילווה אתכם תמיד לכל אורך התהליך?
  • כמה הוא גובה מכם עבור שירותיו?
  • האם יש לו מוניטין בתחום והאם לקוחותיו האחרים ממליצים עליו בחום?

עוה"ד שיעזור לכם יוכל להשפיע בצורה מהותית ביותר על תוצאות התהליך ולכן לא כדאי להקל ראש בבחירת איש המקצוע שבידיו אתם מפקידים את גורלכם.

 

השלב הראשון: מוציאים את הראש מהחול

רוב האנשים, כאשר הם מתחילים לצבור חובות, בין אם זה בעסק שאותו הם מנהלים ובין אם זה בבית הפרטי, לפני הכול יתעלמו מהמצב. "קיבלתי מכתב מחברת החשמל על חשבון שלא שולם? לא נורא, נשלם אותו כבר בחודש הבא". מה שרוב האנשים לא מבינים, זה שהחובות האלה, עם הזמן, רק הולכים וגדלים, צוברים ריבית ובסופו של דבר חוזרים אלינו כפולים ומכופלים. זה נכון בין אם החובות שלכם הם לרשויות המקומיות, לספקים שלכם או לכל גורם אחר ולכן חשוב להיות מודעים לכך. במילים אחרות, הצעד הראשון שכדאי יהיה לעשות כדי להתמודד עם המצב שאליו הגעתם, זה פשוט להפסיק לטמון את הראש בחול, לפקוח את העיניים ולראות איפה אתם נמצאים. כך תוכלו להבין מה עליכם לעשות ואיך אתם יכולים להתמודד עם המצב.

 

השלב השני: פנו לעורך דין פשיטת רגל – חדלות פירוען מקצועי

אחד מהדברים שצריך לדעת על פשיטת רגל (חדלות פירעון), זה שמדובר על הליכים שאינם פשוטים. כלומר, בישראל החוקים משתנים לעיתים קרובות, ברוב המקרים מתוך מטרה לקצר את התהליכים ולעשות הכול בצורה הזאת יותר טובה. עם זאת, ולמרות שניתן לקרוא היום לא מעט מידע מקורות שונים כמו האינטרנט אודות פשיטת רגל (חדלות פירעון), בסופו של דבר אין תחליף לעורך דין פשיטת רגל ברמת גן. איש מקצוע כזה לא רק למד את התחום אלא גם צבר בו הרבה מאוד ניסיון לאורך השנים ולכן ברור מדוע הוא יוכל לסייע לכם.

העניין הוא שבפשיטת רגל (חדלות פירעון) לא מדובר רק על בניית התיק ובדיקת כל החובות הקיימים אלא מדובר גם על התנהלות נכונה מול הרשויות ועל הניסיון להגיע להסכם שתוכלו אתם, החייבים, לעמוד בו. לכן, אם אתם יכולים לפנות לעורך דין שיהיה אחראי על התיק שלכם ושיעשה הכול כדי שהתוצאה הסופית תהיה טובה יותר, אז למה לא? חשוב להבין שאיש מקצוע כמו עורך דין פשיטת רגל ברמת גן יוכל לקצר עבורכם את התהליכים וכך תוכלו להתחיל את הפרק החדש בחייכם הרבה יותר מהר.

 

השלב השלישי: הכירו את התהליך

אנשים רבים שמתחילים לחשוב על האפשרות של פשיטת רגל (חדלות פירעון) בתור האופציה היחידה לא באמת יודעים מה כולל התהליך ורק נבהלים מהשם. לכן אנחנו מציעים לכם בשלב הזה להבין במה בכלל מדובר ומה זו פשיטת רגל – חדלות פירעון? שתי המטרות העיקריות של הליך כזה הן: מצד אחד לאפשר לחייב למחוק חובות ולצאת לדרך חדשה ולהתחיל מאפס, בלי שכל הזמן הנושים ירדפו אחריו לכל מקום. שנית, מבחינת הנושים המטרה של הליך כזה היא להצליח לגבות את החוב שמגיע להם. בימינו הליך של פשיטת רגל (חדלות פירעון) בישראל מורכבת מארבעה חלקים שונים והם:

החלק של הגשת הבקשה לפשיטת רגל (חדלות פירעון), החלק של צו הכינוס, החלק של ההכרזה על פשיטת רגל (חדלות פירעון) וצו ההפטר. כל אדם שמחליט להגיש בקשה לפשיטת רגל (חדלות פירעון) למעשה רוצה להגיע לשלב שבו הוא מקבל צו הפטר כי זה אומר שהוא משוחרר מכל חובותיו וכי העניין נגמר. עם זאת, כאמור, הדרך לשם לא קצרה ולעיתים היא גם עלולה להיות מסובכת ולכן אתם צריכים עורך דין פשיטת רגל ברמת גן שיוכל לעזור לכם בנושא, שיהיה קרוב וזמין עבורכם.

 

השלב הרביעי: הכירו את האפשרויות השונות

עוד סיבה טובה שבגללה אתם צריכים שיהיה לכם עורך דין, היא כדי להבין מה הולך לקרות בעתיד ומה למעשה יכולים לעשות הנושים שלכם. כלומר, זה שאתם חייבים להם כספים ויש לכם כוונה לשלם להם זה טוב ויפה. זה אפילו נהדר אם לא הגעתם למצב הזה בגלל כוונה רעה אלא עשיתם זאת בתמימות לב. מה שכן, זה עדיין לא מונע מהם לנקוט כמה צעדים שעלולים להשפיע עליכם מאוד. לכן חשוב בשלב הזה להבין מה יכולים לעשות הנושים, שכן הם יכולים לפעול נגדכם במישורים שונים והכול במטרה לקבל את כספם חזרה. לדוגמה, הם יכולים לדרוש להוציא לכם צו עיכוב יציאה מהארץ, עובדה שלא יהיה קל להתמודד איתה אם נסיעות הן חלק מהחיים שלכם.

בנוסף לכך, עם יכולים לפעול למען עיקול חשבון הבנק שלכם, עיקול המשכורת או עיקול הנכסים שיש לכם ואתם חייבים להיות מודעים לכך. אומנם זה נכון שבשלבים מסוימים יהיה לכם מאוד קשה להתמודד עם האפשרויות הללו לבד, אך אם יעמוד לצידכם עורך דין מקצועי לפשיטת רגל וחדלות פירעון – הוא יוכל לעזור לכם. חשוב לדעת שאפילו במקרים שבהם כן הוצא צו עיקול חשבון או צו עיכוב יציאה מארץ ניתן לבטל צווים אלה ולכן לא כדאי שתתמודדו לבד עם הסיטואציה שאליה הגעתם.

צרו קשר עכשיו ואנו נדאג להוציא אתכם לחיים חדשים! שיחת ייעוץ ללא עלות או התחייבות.

עורך דין פשיטת רגל ברמת גן
עורך דין פשיטת רגל ברמת גן
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader