הסדר חובות מקנדה

מתגוררים בקנדה ושקועים בחובות בישראל? יש פתרון! במאמר הבא עו"ד דניאל ינובסקי יסביר על האפשרות לעריכת הסדר חובות מקנדה לטובת טיפול בחובות שנצברו בארץ, בליווי של עורך דין ישראלי להסדר חובות.

 

החשיבות של עריכת הסדר חובות מקנדה

תושבים לא מעטים בישראל, העתיקו את מקום מגוריהם בשנים האחרונות למדינות זרות, ובכלל זה – קנדה, בעקבות צבירת חובות כספיים כבדים כאן בארץ. משבר הקורונה משנת 2020, הוא בין הגורמים המרכזיים שהובילו אנשים רבים בארצנו הקטנטונת למצב של משבר כלכלי חמור, שסממניו ניכרים במצבם התזרימי, עד היום.

אולם חובות, למרבה הצער, הם מסוג הבעיות שהמשפט "משנה מקום – משנה מזל" אינו חל עליהן. עצם העובדה שתושב ישראלי עבר להתגורר בחו"ל, אינה משנה את העובדה שהחובות שהותיר אחריו כאן בארץ, ממשיכים לתפוח וצוברים ריביות, הפרשי הצמדה וגם חיוב בקנסות, במקרים רבים.

לא זאת בלבד, אלא שקיומם של חובות בישראל, מציבה את החייב שמתגורר בקנדה, במלכוד בעייתי במיוחד בפן המשפטי, העסקי והמשפחתי, מאחר ואותו אדם בבואו להגיע ארצה לטובת ביקור של קרובי משפחה, טיפול בנכסיו או ניהול עסקיו, עלול להיתקל בבעיה כשינסה לשוב לקנדה בתום הביקור, בגלל חובותיו.

אם נקלעתם למלכוד בעייתי שכזה, זה הזמן לשקול לחיוב את האפשרות לערוך הסדר חובות מקנדה, בעזרת עורך דין הסדרי חוב ישראלי. רק כך תוכלו להסדיר כראוי את חובותיכם בארץ ולפתוח דף חדש ונקי באמת, בחייכם בחו"ל.

 

מה עלול לקרות במידה והחובות בישראל לא יוסדרו?

אם אתם גרים בקנדה אך יש לכם חובות שנצברו בישראל וטרם נפרעו, דעו כי מערכת המשפט בישראל מאפשרת לרשות האכיפה והגבייה המקומית (לשכת ההוצאה לפועל) לעקל ולמכור את נכסיכם ללא הסכמתכם או נוכחותכם בארץ. עם זאת, חשוב שתדעו כי יש פתרון יעיל למניעת השלכות שליליות כאלו, והוא עריכת הסדר חוב מקנדה.

כדי להבטיח שהסדר החוב יתקבל על ידי הנושים וישרת את האינטרסים שלכם, ישנה חשיבות מכרעת לעבוד עם עורך דין הסדר חובות מנוסה בישראל שיוכל לגבש את ההסדר בצורה יעילה ומיטיבה עבורכם. זו הדרך היחידה להימנע מהשלכות קשות כמו תפיסת נכסים, קנסות גבוהים, ריבית, צווי מניעה ועוד.

 

ההשפעה של חובות בישראל על מצבו הפיננסי של החייב בקנדה

חובות שחייבים שמתגוררים בקנדה צברו בישראל, יכולים להשפיע גם על מעמדם של חשבונות בנק שלהם המוחזקים במדינות זרות – כולל בקנדה, עקב הסכמי שיתוף מידע שנחתמו בין מדינות שונות, לרבות קנדה וישראל, כחלק מהמאמץ העולמי למאבק בהלבנת הון. הסכם זה מאפשר לבנקים להחליף מידע על בעלי חשבונות ממדינות שונות.

החדשות המעודדות הן שמשרד עו"ד לענייני חובות בישראל, יוכל להסדיר עבורכם את העניין בצורה שתייתר את הצורך להוציא כנגדכם צווי מניעה וסנקציות שונות. גם במידה וצו איסור יציאה מן הארץ כבר הוטל נגדכם, עורך דין להסדר חובות יוכל לפעול לביטולו בהקדם.

לכן, חשוב ומומלץ לנקוט בצעדים למחיקת חובות בישראל, גם אם אתם מתגוררים ועובדים בקנדה. זו הדרך היחידה לשמור על זכויותיכם הכלכליות, העסקיות והאישיות בטווח הארוך ולהחזיר לעצמכם שליטה מלאה על חייכם.

 

איך ניתן להסדיר את החובות בארץ מקנדה?

כדי לבצע הסדר חוב בישראל מקנדה ללא צורך לנסוע לישראל, תצטרכו לחתום על ייפוי כוח עם עורך דין ישראלי להסדר חובות. ניתן לעשות זאת מרחוק באמצעות דואר אלקטרוני, תוך הימנעות מתהליך בירוקרטי ארוך ומסובך. על ידי מתן ייפוי הכוח לעורך הדין, משרדו יוכל לטפל בשמכם בהסדר החובות שלכם בישראל, להבטיח טיפול מקצועי ומשפטי יעיל במצבכם ולהעניק לכם שקט נפשי, בידיעה שהחובות שהטרידו אתכם לא ימשיכו לרדוף אתכם.

 

הדרך הנוחה ביותר לטיפול בהסדר חובות מקנדה

הפתרון היעיל והנוח ביותר לגיבוש הסדר חוב בישראל מקנדה הוא עבודה עם עורך דין פשיטת רגל אשר ינהל בשמכם משא ומתן עם הנושים על מנת להבטיח הסדר חוב מיטיב בתנאים נוחים ומתן הגנה משפטית מלאה עבורכם, לאורך כל התהליך. עורך הדין להסדר חובות יבחן לעומק את נסיבות היווצרות החובות שלכם בארץ ואת מצבכם הכלכלי הנוכחי, ויפעל מול ההוצאה לפועל בישראל להסדרת החובות בצורה המועילה ביותר עבורכם.

 

כך עורך דין לענייני חובות בישראל יכול לסייע לכם להגיע להסדר חובות מקנדה

הסדר חוב המוסדר בישראל לחייב המתגורר בקנדה, אם הוא מטופל כהלכה על ידי עורך דין מוסמך להסדר חובות, מקנה סיוע משמעותי למי שמתקשה להחזיר את חובותיו בישראל. עורך דין להסדר חובות מקנדה יכול לנהל משא ומתן עם הנושים הישראלים של חייב המתגורר בקנדה להסדרת תנאי תשלום נוחים יותר ואף להפחית את סכום החוב הכולל, מה שיקל על החייב להחזיר את חובותיו.

עבודה עם עורך דין מיומן להסדר חובות מחו"ל, מגדילה את הסבירות שזכויות החייב יהיו מוגנות במהלך התהליך וכן את הסבירות לכך שנושים יסכימו לבקשת הסדר חובות- דבר שאינו מובן מאליו, במקרים שבהם החייב איננו נמצא בישראל.

 

לסיכום

כפי שצוין בעבר, להסדרת חובות שנוצרו בישראל יש חשיבות מכרעת למניעת פגיעה ארוכת טווח בזכויות תושבי ישראל, גם כשהם שוהים מחוץ לגבולותיה. משרד עורכי דין דניאל ינובסקי, מתמחה בליווי חייבים ישראלים בחו"ל בתהליך של ניהול משא ומתן להשגת הסדרי חוב נוחים המקדמים שיקום כלכלי, ללא צורך לעבור הליכי גבייה אגרסיביים בהוצאה לפועל או הליך חדלות פירעון סבוך, עם שנים של סנקציות והגבלות.

צוות משרדנו ישמח ללוות גם אתכם ולעזור לכם להניח את חובותיכם מאחוריכם – ובהקדם האפשרי. מעוניינים לשמוע עוד על האפשרות לערוך הסדר חוב מקנדה בעזרת עו"ד חובות ישראלי? צרו קשר עם משרדנו לייעוץ אישי באמצעות הטופס להלן.

הסדר חובות מקנדה
הסדר חובות מקנדה
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader