עורך דין חדלות פרעון בחולון

אם נקלעתם לחובות כבדים שאינכם מצליחים להתמודד עמם בכוחות עצמכם, והנושים או ההוצאה לפועל נושפים בעורפכם, זה הזמן לפנות לעורך דין המתמחה בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. אם אתם תושבי חולון – משרד עו"ד דניאל ינובסקי ישמח לבחון את מצבכם ולסייע לכם להבין מהי הדרך הטובה והמהירה ביותר שבה תוכלו לצאת לחיים חדשים.

למה כדאי לפנות לעורך דין חדלות פרעון בחולון דווקא עכשיו?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין חדלות פרעון בחולון, ניתן להניח כי נקלעתם למשבר תזרימי חמור שבגינו אינכם מסוגלים לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלקחתם על עצמכם. ייתכן אף שכבר פתחו כנגדכם תיקים בהוצאה לפועל, או שהוטלו עליכם אפילו עיקולים ושאר הגבלות מצד הבנק והמדינה. כל אלו ודאי מצרים את צעדיכם עוד יותר, מקשים עליכם בניהול שגרת חיים שתשיב אתכם להתנהלות כלכלית תקינה ורק מוסיפים לכם ולבני משפחתכם מתחים שלא תורמים ליכולת שלכם להיחלץ מהמשבר.

אין עוררין על כך שמדובר בנושא רגיש מאוד, אך ככל שתדחו יותר את ההתמודדות עם הבעיה, כך החובות יילכו ויתפחו ויצאו משליטה. פנייה להתייעצות מול עו"ד חדלות פרעון אין פירושה שאתם בהכרח מתחייבים להכנס לתהליך פשיטת רגל. זהו בסך הכל אמצעי לביצוע הערכת מצב בכלים מקצועיים ולראות מהן האפשרויות הפתוחות בפניכם להתמודדות עם המצב המאתגר.

 

האם פתיחת הליכי חדלות פרעון הם הברירה היחידה שלי?

ליך חדלות פרעון הוא הליך פולשני וקשה שיש לו נטייה לפגוע בשגרת החיים התקינה של החייב ויקיריו. על כן, לא בכל מצב זהו בהכרח הפתרון המומלץ ביותר להתמודדות עם חוב. לעיתים עוד לפני שיוזמים פתיחה בהליך חדל"פ ניתן לפתור את המשבר התזרימי בכלים אחרים, כמו גיבוש הסכם תשלומים עם הנושים ללא צורך בהליכי חדלות פירעון. גם בכך עורך דין חובות טוב בחולון יכול לסייע לכם.

עורך דין חדלות פרעון טוב בחולון ובכלל, מצופה לבחון את המקרה שלכם באופן פרטני על מכלול נסיבותיו, כדי שיוכל לייעץ לכם אישית לגבי כדאיות המהלך עבורכם והחלופות האפשריות.

הקווים המנחים לבחירת עורך דין חדלות פרעון טוב בחולון

בין שהפתרון במקרה שלכם יהיה גיבוש הסדר נושים ללא הליך חדלות פירעון ובין שתבחרו לפתוח בהליכים לטובת קבלת הפטר – חשוב מאוד לבחור בעורך דין מוביל שמתמחה ספציפית בליווי חייבים בהליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי (שבעבר נקראו הליכי פשיטת רגל). למותר לציין שהוראות החוק הנוגעות לגביית חובות וטיפול בחייבים השתנו מאוד בעקבות הרפורמה בהליכי פשיטת רגל, שחלה בספטמבר 2019. לכן אסור להתפשר על עו"ד שאינו מטפל בתיקי חדלות פרעון כתחום עיסוקו המרכזי.

יש משקל רב להכרת הוראות החוק העדכניות ביותר והגורמים מולם הליכי פשיטת רגל מתנהלים בהווה.

 

בבחירת עורך דין לענייני חדלות פירעון בחולון – לא מוותרים על פגישות התייעצות

צעד הכרחי בדרך לבחירה בעורך דין טוב לענייני חדלות פרעון בחולון, הוא לתאם פגישת ייעוץ עם כמה עורכי דין לענייני פשיטת רגל באזורכם. פגישת הייעוץ היא ההזדמנות שלכם להציג לעורך הדין שאלות על הליך חדלות הפירעון ולבקש את חוות דעתו לגבי כדאיות המהלך עבורכם, בנסיבות הקיימות. עורך דין שאיננו דואג להסביר בצורה ברורה אודות התהליך ושלביו השונים עושה עוול ללקוחותיו. ככל שאתם יוצאים מהפגישה מבלי ששאלותיכם נענו בבירור ובסבלנות הנדרשת, סביר להניח שעליכם להמשיך ולפנות לעו"ד אחר שייצג אתכם.

בסופו של יום, פגישת הייעוץ אמורה לספק לכם הצצה לאופיו של תהליך העבודה עם עורך הדין, והרי שבהליכי חדלות הפירעון מדובר על עבודה מתמשכת ואינטנסיבית. בהתאם לכך, אם פניתם להתייעצות מול עורך דין פשיטת רגל בחולון ויצאתם מבולבלים מהפגישה, או שחשתם כי סופקו לכם רק סיסמאות קלושות ותשובות כלליות לשאלות שהצגתם לעורך הדין – עדיף לכם לוותר על שירותיו ולחפש מייצג אחר.

אין כל הצדקה לכך שתפקידו את העתיד הכלכלי, המקצועי, המשפחתי והאישי שלכם בידי נותן שירות שאיננו מוכן להעמיד לרשותכם את הידע שלו תוך מתן תמיכה ראויה ואוזן קשבת לאורך כל הדרך. המשיכו לחפש עורך דין טוב לענייני חדלות פרעון עד שתחושו שהגעתם לעורך דין שמספק ברצון מענה לכל שאלה ותהייה המוצגות לו בהקשר להליך חדלות הפירעון והשיקום הכלכלי.

 

האם כל עורך דין מוסמך לטפל בתיקי חדלות פרעון בחולון?

מעבר לנושא היכולת הבין אישית של עורך הדין שייצג אתכם בהליך חדלות הפירעון שלכם, חשובה במיוחד ההתמחות של עורך דינכם בחוקי פשיטת הרגל הנוכחיים. אף על פי שעורכי דין רבים בחולון ובאזור המרכז באופן כללי, מציעים ייצוג משפטי בנושא של מחיקת חובות – לא לכל עורך דין יש בהכרח ניסיון מקצועי בהיקף וברמה הנדרשות להצלחת הטיפול בחייב.

העיסוק בתיקי חייבים המצויים בהליכי חדלות פרעון הוא נושא מורכב בפן המשפטי. לכן יש צורך בהתעדכנות שוטפת ברזי החוק ובפסיקה המשתנים תדיר. כאשר בוחרים בעו"ד חדלות פירעון בחולון שזהו תחום העיסוק העיקרי שלו, ניתן לצפות לסיוע משפטי באיכות גבוהה יותר.

 

האם לעורך דין חדלות פירעון בחולון היכולת לבטל הגבלות ועיקולים?

הגבלות ועיקולים הם נמנים עם האמצעים העיקריים המשמשים את רשות האכיפה והגבייה (לשכת ההוצאה לפועל), לצורך הפעלת לחץ על חייבים והגברת היעילות של מאמצי גביית החובות. אך הלכה למעשה, ברבים מן המקרים דווקא סנקציות אלו, מובילות חייבים למצב של אי יכולת לפרוע את חובותיהם גם כאשר הם רוצים בכך. ההגבלות השונות עלולות להוביל את החייב למצב בו התמדה בשגרת חייו התקינה כמעט ואינה מתאפשרת.

כך במקום לעבוד כדי לפרוע את חובותיו לנושים, מוצא עצמו החייב ניצב בפני שוקת שבורה. לכן אחד השירותים המשמעותיים ביותר שמעמידים משרדי עורכי דין לענייני חדלות פרעון לטובת לקוחותיהם – נוגעים לסיוע בביטול הגבלות ועיקולים כגון הגבלה על החזקת רישיון נהיגה או חידושו, ביטול הגבלת עיקולים על מטלטלין ונכסים, ביטול הגבלות על חשבון הבנק, שימוש בכרטיסי אשראי ובצ'קים, ביטול צו איסור יציאה מהארץ וכיוצא באלו.

 

ייצוג חייבים על ידי עו"ד פשיטת רגל בחולון – מה הוא כולל?

כאשר עו"ד פשיטת רגל מייצג חייב, עוד לפני שהוחלט לפתוח בהליכי חדלות פירעון, ניתן לנקוט באמצעות המייצג פעולות שונות שיספקו למרשו הגנה משפטית בכל החזיתות: הן מול הנושים שלו והן מול מערכת הגבייה ובערכאות – אשר עשויות להשית על החייב סנקציות והגבלות מסוגים שונים.

לצורך זה, משרדי עו"ד חדלות פרעון בחולון, יספקו לרוב שירותים כדוגמת:

  • הגשת בקשת איחוד תיקי הוצאה לפועל
  • הגשת בקשה למתן צו פריסת תשלומים
  • הגשת בקשה לפריסת החוב
  • הגשת בקשה לאישור הסדר נושים
  • ועוד

 

במצב בו ההגעה להסדר נושים או לסגירת תיקים בהוצאה לפועל לא מתאפשרת – ייתכן ועורך דין לחדלות פירעון בחולון ימליץ ללקוח לפתוח בהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי כצעד ליציאה ממעגל החובות שאליו נקלע, על ידי קבלת הפטר.

 

מחיקת חובות מהירה עם עו"ד לענייני חדלות פירעון ושיקום כלכלי בחולון

כשחייב פונה לסיוע מעורך דין חדלות פירעון בחולון, הוא זוכה לליווי משפטי אישי לאורך ההליך כבר מתחילת הדרך ועד לקבלת ההפטר מיתרת החובות בסופו. תחילת העבודה עם עורך דין חדלות פרעון, היא בבדיקת ההיתכנות להשגת הסדר חובות עם הנושים.

זהו לעיתים אמצעי להתמודדות אפקטיבית עם החובות שמייתר את הצורך בהליכי חדל"פ או פש"ר ארוכים, מורכבים ופולשניים. עם זאת, לא תמיד הדבר מתאפשר, ולכן עורך דין חדלות פרעון בחולון מעמיד לרשות החייב גם סיוע בהגשת בקשה לצו פתיחת הליכי חדלות פרעון, במידת הצורך.

בשלבי ההמשך בהליך, אחראי עורך הדין להבטיח את זכויותיו של החייב בעת שנכסיו מכונסים בקופת הנשיה ולסייע בגיבוש מוסר תשלומים נוח וסביר שהחייב יצליח לעמוד בו מול נושיו. לאורך כל הדרך, עורך הדין מייעץ לחייב איך לפעול בצורה שתתמוך בהשגת ההפטר מחובותיו במהירות האפשרית וללא עיכובים בלתי רצויים. לעיתים מזומנות, מחיקת החובות מושגת מוקדם מן הצפוי הודות לליווי המשפטי שמספק עו"ד חדלות פירעון טוב בחולון ללקוחותיו.

 

בשורה התחתונה

אין ספק שהתמודדות עם חובות כספיים היא עניין מורכב ומלחיץ – ובפרט כשהדבר מגיע להליכי חדלות פרעון. אולם זהו אתגר שגם אותו ניתן לצלוח בצורה יעילה אם משכילים להיעזר בעורך דין חדלות פירעון טוב בחולון. משרד עו"ד דניאל ינובסקי מספק ייצוג לחייבים ונושים בהליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי, וישמח לסייע גם לכם. זקוקים להכוונה במחיקת חובות? זה הזמן לפנות לעו"ד דניאל ינובסקי. לקביעת שיחת ייעוץ – לחצו כאן.

עורך דין חדלות פרעון בחולון
עורך דין חדלות פרעון בחולון
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader