עורך דין חדלות פרעון בבת ים

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין חדלות פרעון בבת ים, ניתן להניח כי פקד אתכם משבר פיננסי שבעקבותיו אתם מתמודדים עם חובות, תיק הוצאה לפועל, עיקולים והגבלות שונות שהוטלו עליכם מצד הבנק והרשויות. לכל אלו יש נטיה לגרום לחייב לחרדות רבות ומתח תמידי המקשים עליו להילחץ מהמצב שאליו הוא נקלע. בתרחיש כזה, יש מקום לשקול פניה להליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי בליווי של עורך דין המתמחה בנושא.

אם אתם מתגוררים בבת ים או הסביבה ומזדהים עם האמור לעיל, זה הזמן להיוועץ בעורך דין חדלות פרעון בבית ים ולהבין מהן אפשרויות הפעולה שיאפשרו לכם לפתוח דף חדש בחייכם הכלכליים.

הסיבה שחשוב להקדיש מחשבה לבחירת עורך דין חדלות פרעון בבת ים

כאשר אדם מצוי בחובות ואינו מצליח לפרוע אותם, באפשרותו להכריז על עצמו כחדל פירעון במטרה לקבל את עזרת המדינה בהתמודדות עם הקשיים הכלכליים שלו ולאפשר קבלת הפטר מחלק מחובותיו. אף שזהו פתרון לגיטימי ומועיל עבור חלק בלתי מבוטל מהחייבים בישראל, לפתיחה בהליכי חדלות פרעון יש מחיר לא קטן. זאת מאחר וקבלת ההפטר מותנית בעמידה במגוון תנאים והגבלות לאורך השנים שבהן החייב מצוי בהליכים אלו.

מאחר ומדובר בתהליך מתמשך שבמסגרתו שגרת חייהם של החייב ובני משפחתו מתערערת, חשוב מאוד לדעת לבחור בעורך דין חדלות פרעון בבת ים שאתם סומכים עליו שידע כיצד להגן על זכויותיכם ולהקל עליכם לאורך כל הדרך.

דגשים לבחירת עורך דין טוב לענייני חדלות פרעון בבת ים

עורך הדין שבו תבחרו בתור המייצג שלכם, חייב להיות בעל מקצוע מוביל המתמחה בליווי חייבים או נושים בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (לשעבר הליכי פשיטת רגל). הוראות החוק הנוגעות לטיפול בחובות השתנו מקצה לקצה עם הרפורמה בהליכי פשיטת הרגל, שהתרחשה בשנת 2019. לכן לא מומלץ להתפשר על עורך דין שתיקי חדלות פרעון הם לא תחום עיסוקו העיקרי. זאת משום שישנה משמעות מכרעת להכרת החוקים העדכניים והגורמים שמולם מתנהלים הליכי פשיטת הרגל בהווה.

בנוסף לכך שעורך דינכם חייב להיות מצוי בהוראות החוק העדכניות ביותר ומעודכן בהלכה הפסוקה בתיקי חדלות פרעון, חשוב גם שידע להסביר למיוצגיו בשפה ברורה, מה צופן להם הליך חדלות הפרעון – בין שיבחרו לפתוח בהליכים מסוג זה כחייבים ובין שיבקשו לפתוח בהם כנגד אדם או תאגיד החייב להם כספים.

מאחר והליכי חדלות פרעון אורכים זמן רב וכרוכים בהגבלות רבות ובפגיעה לא מבוטלת בפרטיותו של החייב, עורך דין שאיננו דואג להסביר בצורה ברורה אודות התהליך ושלביו השונים לחייב, תוך שהוא מיידע אותו במשמעויות הנגזרות ממנו, עושה עוול ללקוחותיו. לכן חשוב לפנות לעו"ד חדלות פרעון שהוא לא רק מקצוען אלא גם אדם מסביר פנים שיודע לתרגם את המונחים המשפטיים לשפה שגם האדם מן היישוב יכול להבין.

 

פגישת ייעוץ כצעד הכרחי לפני בחירת עורך דין לענייני חדלות פרעון בבת ים

צעד הכרחי בדרך לבחירה בעורך דין טוב לענייני חדלות פרעון בבת ים, הוא לתאם פגישת ייעוץ עם כמה עורכי דין לענייני פשיטת רגל מאזורכם. פגישת הייעוץ היא ההזדמנות שלכם להציג לעורך הדין שאלות על הליך חדלות הפרעון ולבקש את חוות דעתו לגבי כדאיות המהלך עבורכם, בנסיבות הקיימות. ככל שאתם יוצאים מהפגישה מבלי ששאלותיכם נענו בבירור ובסבלנות הנדרשת, סביר להניח שעליכם להמשיך ולפנות לעו"ד אחר שייצג אתכם.

זכרו כי הליך חדלות פרעון הוא הליך פולשני וקשה שנוטה לשבש את שגרת החיים של החייב. לכן לא בכל מצב בהכרח כדאי לבחור בפתרון זה להתמודדות עם חובות. עורך דין חדלות פרעון טוב בבת ים ובכלל, מצופה לבחון את המקרה שלכם באופן פרטני על מכלול נסיבותיו, כדי שיוכל לייעץ לכם אישית לגבי כדאיות המהלך עבורכם והחלופות האפשריות.

אם נועצתם בעו"ד פשיטת רגל שסיפק לכם רק סיסמאות ריקות מתוכן ותשובות גנריות לשאלותיכם – מוטב שתוותרו על שירותיו, ובהקדם. בסופו של יום, פגישת הייעוץ אמורה לספק לכם הצצה לאופיו של תהליך העבודה עם עורך הדין, והרי שבהליכי חדלות הפירעון מדובר על עבודה מתמשכת ואינטנסיבית.

אין סיבה שתפקידו את עתידכם בידיו של איש מקצוע שאינו נכון לספק לכם כתף תומכת ואוזן קשבת בתהליך. המשיכו לחפש עורכי דין לענייני חדלות פירעון עד שתרגישו שמצאתם עו"ד שמספק בחפץ לב מענה לכל תהייה שלכם בנוגע להליכי חדלות הפרעון והשיקום הכלכלי.

 

האם כל עורך דין מוסמך לטפל בתיקי חדלות פרעון בבת ים?

מעבר לנושא היכולת הבינאישית של עורך הדין שייצג אתכם בהליך חדלות הפרעון שלכם, חשובה במיוחד התמחותו של עורך דינכם בחוקי חדלות הפרעון העדכניים. אף שישנם עורכי דין רבים בארץ שמציעם ליווי לחייבים – לא כל עורך דין הוא בעל הניסיון המקצועי הנדרש לעשות זאת בהצלחה.

העיסוק בתיקי חדלות פירעון הוא מורכב ומצריך התעדכנות שוטפת בהוראות החוק והפסיקה המשתנה תדיר. לכן חשוב במיוחד לבחור בייצוג משפטי של עו"ד חדלות פרעון בבת ים שזהו תחום עיסוקו המרכזי ויוכל להעניק לכם סיוע משפטי ברמה הגבוהה ביותר.

 

האם לעורך דין חדלות פירעון בבת ים היכולת לבטל הגבלות ועיקולים?

הגבלות ועיקולים הם נמנים עם האמצעים העיקריים המשמשים את רשות האכיפה והגבייה (לשכת ההוצאה לפועל), לצורך הפעלת לחץ על חייבים והגברת האפקטיביות של מאמצי גביית החובות. אולם הלכה למעשה, לא אחת דווקא סנקציות אלו, מובילות חייבים למצב של אי יכולת לפרוע את חובותיהם גם כאשר הם רוצים בכך. ההגבלות השונות עלולות להוביל את החייב למצב בו התמדה בשגרת חייו התקינה כמעט ואינה מתאפשרת.

כך במקום לעבוד כדי לפרוע את חובותיו לנושים, מוצא עצמו החייב ניצב בפני שוקת שבורה. לכן אחד השירותים המשמעותיים ביותר שמעמידים משרדי עורכי דין לענייני חדלות פרעון לטובת לקוחותיהם – נוגעים לסיוע בביטול הגבלות ועיקולים כגון הגבלה על החזקת רישיון נהיגה או חידושו, ביטול הגבלת עיקולים על מטלטלין ונכסים, ביטול הגבלות על חשבון הבנק, שימוש בכרטיסי אשראי ובשיקים, ביטול צו איסור יציאה מהארץ וכיוצא באלו.

 

מה כלול בייצוג חייבים בידי עו"ד פשיטת רגל בבת ים?

כאשר עו"ד פשיטת רגל מייצג חייב, עוד לפני שמוחלט לפתוח בהליך חדלות פרעון, ניתן לנקוט באמצעות המייצג פעולות שונות שיספקו למרשו הגנה משפטית בכל החזיתות: הן מול הנושים שלו והן מול מערכת הגבייה והערכאות – שעשויות להטיל על החייב הגבלות וסנקציות שונות. לטובת העניין, משרדי עו"ד חדלות פרעון בבת ים, יספקו בדרך כלל שירותים כמו:

  • הגשת בקשה לאיחוד תיקים בהוצאה לפועל
  • הגשת בקשות לצו תשלומים
  • הגשת בקשוה לפריסת חובות
  • הגשת בקשה להסדר נושים
  • ועוד

 

ככל שהגעה להסדר נושים או סגירת התיק בהוצאה לפועל אינם מסתייעים – עורך דין חדלות פרעון בבת ים עשוי להמליץ למרשו על פנייה להליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי לטובת היחלצות ממעגל החובות וקבלת הפטר.

 

מחיקת חובות מהירה עם עו"ד לענייני חדלות פירעון ושיקום כלכלי בבת ים

כאשר חייב פונה לעזרתו של עורך דין חדלות פירעון בבת ים, הוא זוכה לליווי משפטי צמוד לאורך כל ההליך – מתחילתו ועד מועד קבלת ההפטר המיוחל מיתרת החובות. ראשית העבודה עם עו"ד לענייני חדלות פירעון היא בבדיקת היתכנות לגיבוש הסדר חוב מול הנושים.

לעיתים זהו אמצעי יעיל שמאפשר התמודדות הוגנת ואפקטיבית עם החובות מבלי להכנס להליכי חדל"פ ממושכים ופולשניים. אולם ככל שהדבר איננו מתאפשר, בעזרת עורך הדין מוגשת בקשה לקבלת צו לפתיחה בהליך חדלות פרעון.

בשלבי ההמשך של ההליך, אחראי עורך הדין להבטיח את זכויותיו של החייב בעת שנכסיו מכונסים בקופת הנשייה ולסייע בגיבוש מוסר תשלומים נוח וסביר שהחייב יצליח לעמוד בו מול נושיו. לאורך כל הדרך, עורך הדין ייעץ לחייב כיצד לפעול באופן שיתמוך בקבלת ההפטר מיתרת חובותיו במהירות ובמידת וודאות גבוהה. במקרים לא מעטים, מחיקת חובות מהירה מהצפוי מתאפשרת באמצעות סיוע משפטי מעורך דין חדלות פרעון טוב בבת ים והסביבה.

 

בשורה התחתונה

אף על פי שההתמודדות עם חובות ובכלל זה – עם הליך חדלות פרעון, מהווה אתגר מורכב ביותר עבור חייבים, ניתן לצלוח אותו ביעילות רבה באמצעות ליווי משפטי מעורך דין חדלות פרעון מנוסה. משרד עו"ד דניאל ינובסקי בממוקם ברמת גן, מספק ייצוג לחייבים ונושים מכל אזור המרכז בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי – וישמח לעזור גם לכם להשיב את חייכם למסלולם.

זקוקים לסיוע בקבלת הפטר חובות? זה הזמן לפנות למשרד עו"ד דניאל ינובסקי. לייעוץ ללא התחייבות – לחצו כאן.

עורך דין חדלות פרעון בבת ים
עורך דין חדלות פרעון בבת ים
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader