עורך דין חדלות פרעון בראש העין

גרים בראש העין ומתמודדים עם חוב כבד שלא הצלחתם לפרוע? פתחו על שמכם תיקי הוצאה לפועל? הנושים שלכם מאיימים להצהיר עליכם כפושטי רגל? אם עניתם 'כן' על אחת מהשאלות הללו או יותר – אתם צריכים סיוע משפטי אישי מעורך דין חדלות פרעון בראש העין – ומהר. 

כיצד עורך דין חדלות פרעון בראש העין מסייע לחייבים להיחלץ ממעגל החובות?

ייצוג משפטי מעורך דין חדלות פירעון (בעבר פשיטת רגל) בראש העין בא להבטיח לחייב הגנה משפטית לאורך הליכי חדלות הפרעון ולכוון אתכם להתנהלות שתקדם את מחיקת החובות שלכם בהקדם. תפקידו של עורך הדין שייצג אתכם בהקשר לחובות שלכם הוא לבחון יחד עמכם דרכים למחיקת החובות, להגעה לפשרה מול הנושים באמצעות הסדר נושים או לפריסת החובות לתקופה ארוכה, בהתאם ליכולת ההחזר שלכם.

באופן זה ניתן לא אחת לייתר את הפנייה להליכי פשיטת רגל (חדלות פרעון), שהם הליכים ארוכי טווח, מורכבים ומגבילים מאוד באופיים.

 

עורך דין חדלות פרעון אמין בראש העין הוא כזה שמציג את תמונת המצב המלאה

כשחייב פונה לעורך דין לענייני חדלות פירעון בראש העין ובכלל, מצופה עורך הדין לספק לו הכוונה לאחר בחינה מדוקדקת של המצב הפרטני והנסיבות האישיות שלו. זאת אגב התייחסות לפתרונות השונים שהחוק מעמיד לטובת יציאה מחובות ושיקום כלכלי. אולם לפני הכל, עורך הדין מצופה ליידע את החייב בזכויות וההגנות העומדות לו מול נושיו ומול גורמי האכיפה והגבייה שפועלים כנגדו.

הדבר חיוני בין שהחייב ייבחר לפעול באמצעות הליכי חדלות פרעון ובין שיבחר להסדיר את חובותיו בערוצים אחרים. בנוסף לכך, עורך דין אמין לענייני חדלות פרעון, אמור גם לשקף לחייב את ההשלכות הנגזרות מהבחירה בכל אחת מהאופציות שמאפשרות יציאה מחובות. יש לזכור כי הליכי שיקום כלכלי הם תהליך חודרניי ביותר שלו נטיה לשיבוש שגרת החיים של החייב ויקיריו.

מכןא שזהו לא הפתרון האופטימלי באופן אבסולוטי לכל מקרה. עורך דין מנוסה לדיני חדלות פירעון בראש העין, הוא כזה שיקפיד לבחון בפרוטרוט את המצב של כל חייב לגופו על מכלול נסיבותיו, ורק בהתאם לזאת – לייעץ לו בנוגע לכדאיות הפניה להליכי חדל"פ ביחס לחלופות הזמינות האחרות.

מעו"ד מנוסה לענייני חדלות פרעון בראש העין ובכלל, מצופה שישקף לאדם שנועץ בו, את מכלול האפשרויות העומדות בפניו במצבו הנתון. למשל, גם אם אין אפשרות או שלא מומלץ לפתוח בהליך חדלות פרעון לטובת מחיקת חובות לחייב מסוים, לעורך דין חדלות פירעון אמין אמורים להיות גם פתרונות נוספים שיוכל להציע לחייב. לדוגמה, האפשרות לבקש לפרוס את החובות לתשלומים נוחים שהחייב יוכל לעמוד בהם או האפשרות לגיבוש הסדר נושים.

השאלות שחשוב לשאול בשיחה עם עורך דין חדלות פירעון בראש העין

כאשר שוקלים לגשת להליך חדלות פירעון, חיוני לוודא מראש שזהו אמנם הפתרון המשתלם ביותר במצב העניינים הקיים וביחס לחלופות. הדרך הטובה ביותר לעשות כן היא במסגרת פגישת התייעצות מול עו"ד פשיטת רגל ראש העין, שבה תוכלו לשאול שאלות חשובות כדוגמת:

  • מה כרוך בפתיחת הליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי?
  • האם יש חלופות אחרות שיאפשרו לי לצאת מהחובות?
  • מהן ההגבלות שמוטלות במסגרת ההליכים?
  • איך הליכי חדלות פרעון לחברות מתנהלים?
  • מה יעלה בגורל הנכסים שבבעלותי?
  • האם אוכל לשמור על דירת המגורים שלי?
  • האם אוכל להמשיך לעבוד בזמן הליך חדלות הפרעון?
  • מה נדרש כדי לקבל הפטר מיתרת החובות שלי?
  • כיצד מגישים בקשה לפתיחת הליך חדל"פ?
  • מה יקרה בהקשר לתיק הפתוח כנגדי בהוצאה לפועל (אם יש כזה)?

 

התשובות לכל השאלות החשובות האלו, יעזרו לכם להבין באופן ברור יותר אילו משמעויות נגזרות מהבחירה בהליך חדלות פרעון בתור פתרון ליציאה מחובותיכם ולגלות איך התהליך יראה מבחינתכם.

 

מה מאפיין עו"ד פשיטת רגל טוב בראש העין?

עורך דין חדל"פ טוב מצופה לא להשאיר את לקוחותיו עם קצוות פתוחים ושאלות ללא מענה ברור. למעשה, חלק מהשאלות שסקרנו מעלה ושאלות נוספות, אמורות לקבל מענה כבר במסגרת שיחת הייעוץ הראשונית עם עורך הדין. מתשובותיו, תוכלו גם להסיק די הרבה על רמתו המקצועית ועל אופי התקשורת עמו.

לצורך העניין, עו"ד חדלות פרעון שלא טורח לענות בפרוטרוט ובסבלנות על שאלותיהם של מיוצגיו, בסבירות גבוהה למדי, לא יספק לכם מענה מועיל בתקופה המאתגרת הזו בחייכם.בכל מקרה, תיאום של כמה פגישות ייעוץ עם משרדי עורכי דין שונים לחדלות פרעון באזור מגוריכם, יסייע לכם בביצוע סקר שוק יסודי, שעל בסיסו תוכלו לבחור בבעל המקצוע אשר תהליך העבודה מולו יהיה הכי מועיל עבורכם.

קבלת חוות דעת ממספר עורכי דין לענייני פשיטת רגל במרכז, תעזור לכם גם להעריך מהי מידת הכדאיות של הפתרונות השונים ליציאה מחובות ולגלות מהו סטנדרט השירות המקובל וטווחי המחירים להם ניתן לצפות בתחום המשפטי הנ"ל.

 

אל מה אסור לכם להתפשר כאשר אתם מחפשים עורך דין חדלות פרעון ראש העין?

עורך הדין שבו תבחרו בתור המייצג שלכם, חייב להיות בעל מקצוע מוביל המתמחה בליווי חייבים או נושים בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (לשעבר הליכי פשיטת רגל). הוראות החוק הנוגעות לטיפול בחובות השתנו מקצה לקצה עם הרפורמה בהליכי פשיטת הרגל, שהתרחשה בשנת 2019.

לכן לא מומלץ להתפשר על עורך דין שהטיפול בתיקי חובות וחדלות פירעון הוא לא הנישה העיקרית בה הוא פועל. זאת מאחר ויש משמעות רבה להכרת החקיקה העדכנית והגורמים השונים מולם הליכי פשיטת רגל מנוהלים כיום.

בנוסף לעובדה שעורך דינכם מצופה להיות בקיא בהוראות החוק העדכניות ביותר ומעודכן בהלכה הפסוקה בתיקי חדלות פירעון, חשוב גם שידע להסביר ללקוחותיו בשפה מובנת ובגובה העיניים, מה צפוי להם במסגרת הליכי חדלות הפירעון – בין אם יבחרו לפתוח בהם בתור חייבים ובין אם יבקשו ליזום את פתיחתם מול אדם פרטי או חברה שחייבים להם כספים.

מאחר שהליכי חדלות פירעון הם תהליך ממושך הכרוך בהגבלות שונות שמוטלות על החייב ובפגיעה משמעותית באיכות חייו, עו"ד שאיננו מקפיד להסביר מראש ובאריכות ללקוח אודות התהליך, עושה לו עוול. מכאן החשיבות הרבה של בחירה בעו"ד חדל"פ שהוא גם בעל מקצוע מהמעלה הראשונה וגם אדם משכמו ומעלה.

 

המלצות לבחירת עו"ד חדלות פרעון מומלץ בראש העין והסביבה

התהליך לבחירת עורך דין בתחומי התמחות שונים עובר במקרים רבים דרך בדיקת חוות דעת מבני משפחה, חברים וקולגות. אולם במקרה של חיפוש עורך דין מומלץ לענייני חדלות פרעון במרכז, מאליו מובן כי אדם שנקלע לחובות כבדים לא בהכרח ימהר לשתף את הסובבים אותו במצבו המאתגר. לכן המצב מחייב גם ביצוע תחקיר מקיף באינטרנט.

תוכלו להתחיל את התהליך בחיפושים בגוגל של הביטויים: "עורך דין פשיטת רגל ראש העין" או "עורך דין מחיקת חובות במרכז" ולהתקדם משם. באתרים של עורכי דין שונים תוכלו לראות אמנם חוות דעת מלקוחות מרוצים, אך כדי לקבל תמונת מצב שלמה ומאוזנת יותר, מומלץ גם לבחון את הביקורות על עורכי הדין שאיתרתם, בפרופיל העסקי שלהם בגוגל וכן בעמוד הפייסבוק של המשרד.

גם בפורומים משפטיים ניתן לעיתים קרובות לאתר המלצות לעורכי דין לענייני חדלות פרעון במרכז, משום שאנשים רבים נוהגים לחפש בדיוק כמוכם, עו"ד חדלות פרעון מומלץ שייצג אותם.

 

מה העלות לעורך דין חדלות פרעון מנוסה בראש העין?

העלות לליווי משפטי בהליכי חדלות פרעון ומחיקת חובות בהוצאה לפועל, היא דינאמית משום שכל תיק מצריך שירותים שונים מעו"ד חובות. כך או כך, היות ועסקינן בעתיד הכלכלי והאישי שלכם – חשוב שלא להתייחס לעלות כשיקול היחיד המכתיב את הבחירה בעורך הדין, אלא לקחת בחשבון גם את הוותק, הניסיון המקצועי וכמות ההצלחות שצבר עורך הדין המדובר.

לא אחת ישנה גם אפשרות להגעה להסדר תשלום מול עורך הדין, שמשרת את שני הצדדים.

 

לסיכום

אם אתם גרים באזור ראש העין וזקוקים לעורך דין שייצג אתכם בהליכי פשיטת רגל או בהליכי גביה מול ההוצאה לפועל, משרד עורך דין חדלות פרעון דניאל ינובסקי יוכל לסייע לכם. משרדנו סייע זה מכבר לחייבים רבים בהתמודדות מוצלחת ויעילה עם התהליך המורכב והרגיש של יציאה מחובות. זה הזמן לעשות צעד ראשון וחשוב ליציאה מהחובות, על ידי פנייה לייעוץ משפטי דיסקרטי בלי התחייבות.

לתיאום שיחת התייעצות אישית עם עורך דין דניאל ינובסקי – השאירו את פרטיכם בטופס יצירת הקשר מטה ונציג ממשרדנו ייצור עמכם קשר בהקדם. למעבר לטופס – לחצו כאן.

עורך דין חדלות פרעון בראש העין
עורך דין חדלות פרעון בראש העין
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader