עורך דין חדלות פרעון ברמת השרון

אם אתם גרים באזור השרון וזקוקים לעורך דין שייצג אתכם בהליכי חדלות פרעון המתנהלים מול ההוצאה לפועל או בנושאי גביה בכלל, אתם במקום הנכון. בשורות הבאות נסביר כיצד עורכי דין מומחים להליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל, יכולים לסייע לכם לצלוח את התהליך המורכב ולהגיע בסופו להפטר החובות שיסמן את תחילתו של דף חדש בחייכם.

על תפקידו של עורך דין חדלות פרעון ברמת השרון בניהול הליכי פשיטת רגל

תפקידו של עורך הדין שייצג אתכם בהקשר לחובות שלכם הוא לבחון יחד עמכם דרכים למחיקת החובות, להגעה לפשרה מול הנושים באמצעות הסדר נושים או לפריסת החובות לתקופה ארוכה, בהתאם ליכולת ההחזר שלכם. באופן זה ניתן לא אחת לייתר את הפנייה להליכי פשיטת רגל (חדלות פרעון), שהם הליכים ארוכי טווח, מורכבים ומגבילים מאוד באופיים.

גם במצב שבו אתם מתמודדים עם חובות כבדים שלא מצאתם דרך לפרוע אותם, ובפרט אם כבר נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל או חמור מכך – אם הנושים שלכם פתחו בהליכי חדלות פרעון מולכם, אתם זקוקים לעורך דין חדלות פרעון לצידכם.

ייצוג משפטי מעורך דין פשיטת רגל ברמת השרון (הידועים כמאז 2019 כהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי), נועד להבטיח לכם הגנה משפטית מלאה לאורך כל הליך חדלות הפרעון ולכוון אתכם להתנהלות שתקדם את מחיקת החובות שלכם בהקדם.

 

למה ניתן לצפות כשפונים להתייעצות עם עורך דין חדלות פרעון ברמת השרון?

כשחייב פונה לעורך דין לענייני חדלות פרעון ברמת השרון ובכלל, מצופה עורך הדין לספק לו חוות דעת המתייחסת למצבו הפרטני ולאפשרויות שהחוק מעמיד לרשותו, לטובת יציאה מהחובות ושיקום כלכלי. בראש ובראשונה, חשוב שעורך הדין יידע את החייב בזכויותיו מול הנושים ומול ההוצאה לפועל או כל גורם אכיפה וגבייה אחר – בין אם יבחר להסדיר את מצבו הכלכלי על ידי פנייה להליך חדלות פירעון ובין אם באמצעים אחרים.

יתרה מכך, עורך דין חדלות פרעון טוב ואמין, אמור לשקף לחייב את מצבו אל מול האפשרויות השונות הזמינות לו וההשלכות הנגזרות מבחירה בכל אחד מהפתרונות שמאפשרים יציאה ממעגל החובות. יש לזכור שהליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי הם הליכים חודרניים מאוד במהותם אשר יש להם נטייה לפגוע בשגרת החיים התקינה של חייבים ובני משפחתם.

אי לכך, זהו לא תמיד הפתרון האופטימלי ביותר ליציאה מחובות. עורך דין אמין לענייני חדלות פרעון ברמת השרון, ידאג לבחון את מצבו של כל לקוח לגופו על כל נסיבותיו, ולייעץ לו אישית בנוגע לכדאיות הפתיחה בהליכי פש"ר אל מול החלופות הזמינות (באם ישנן כאלו).

אילו שאלות מומלץ לשאול כשפונים לעו"ד חדלות פרעון ברמת השרון?

כאשר שוקלים להגיש בקשה לפתיחה בהליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי צריך לבדוק היטב אם זהו אכן הפתרון האידיאלי והאפקטיבי ביותר עבור החייב ומהן האלטרנטיבות. הדרך הכי טובה לבדוק זאת היא לשאול עורך דין פשיטת רגל את השאלות הבאות:

  • במה כרוכה הפתיחה בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי?
  • אילו אלטרנטיבות אחרות קיימות ליציאה מהחובות?
  • אילו הגבלות יוטלו על החייב כחלק מההליך?
  • במידה ומדובר בחדלות פרעון של תאגיד – האם ההליכים יהיו כרוכים בפירוק החברה?
  • מהו צו כינוס נכסים?
  • מהי קופת נשייה?
  • מה התהליך לקבלת הפטר מהחובות?
  • מהם התנאים לקבלת ההפטר?
  • איך מגישים את הבקשה לפתיחה בהליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי?
  • מה יקרה עם ההליכים הקודמים שנפתחו בהוצאה לפועל (אם ישנם)?

 

התשובות לשאלות הללו, יסייעו לכם להבין טוב יותר מה המשמעויות הנגזרות מבחירה בהליכי פשיטת רגל כפתרון ליציאה מהחובות ומה צפוי לכם בתהליך.

 

מה מצופה מעורך דין חדלות פירעון טוב?

זכרו שעורך דין פשיטת רגל טוב לא אמור להשאיר אצלכם שאלות שלא נענו או קצוות פתוחים.מעו"ד מנוסה לענייני חדלות פרעון ברמת השרון ובכלל, מצופה שישקף לאדם שנועץ בו, את מכלול האפשרויות העומדות בפניו במצבו הנתון.

למשל, גם אם אין אפשרות או שלא מומלץ לפתוח בהליך חדלות פרעון לטובת מחיקת חובות לחייב מסוים, לעורך דין חדלות פרעון טוב אמורים להיות פתרונות אחרים שיוכל להציג לחייב כמו אפשרות לבקש פריסה של החוב לתשלומים נוחים יותר / הגעה להסדר נושים וכיוצא באלו.

 

מה התשובות של עורך הדין לשאלותיכם מלמדות עליו?

על חלק מהשאלות שהוצגו לעיל, כמו גם על שאלות אחרות, ניתן בהחלט לקבל תשובה במסגרת שיחת הייעוץ הראשונית מול עורך דין פשיטת רגל בשרון. מתשובותיו של עורך הדין, ניתן ללמוד הרבה על רמת המקצועיות שלו ומהאופן שבו הוא מעביר לכם את האינפורמציה – לגלות מה יהיה טיב התקשורת מולו, במידה ותבחרו לשכור את שירותיו.

עורך דין שאינו טורח לענות על שאלותיכם באופן ברור, ענייני, מפורט וסבלני, הוא בסבירות גבוהה, לא נותן השירות שתרצו לצידכם בתקופה מאתגרת זו בחייכם.כך או כך, תיאום פגישות ייעוץ מול מספר עורכי דין לדיני חדלות פרעון באזור השרון, יאפשר לכם לבצע סקר שוק מקיף ויסודי, כדי לבחור את בעל המקצוע שתהליך העבודה עמו יהיה הכי אפקטיבי עבורכם.

קבלת חוות דעת מכמה עורכי דין שונים, תסייע לכם לאמוד את מידת הכדאיות של פתרונות שונים ליציאה מהחובות ולהכיר את סטנדרט השירות וטווח המחירים שניתן לצפות לו בתחום משפטי זה.

 

דגשים לבחירת עורך דין טוב לענייני חדלות פרעון ברמת השרון

עורך הדין שבו תבחרו בתור המייצג שלכם, חייב להיות בעל מקצוע מוביל המתמחה בליווי חייבים או נושים בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (לשעבר הליכי פשיטת רגל). הוראות החוק הנוגעות לטיפול בחובות השתנו מקצה לקצה עם הרפורמה בהליכי פשיטת הרגל, שהתרחשה בשנת 2019.

לכן לא מומלץ להתפשר על עורך דין שטיפול בתיקי חובות וחדלות פרעון הוא לא הנישה העיקרית שבה הוא עוסק. זאת מאחר ויש משמעות רבה להכרת החקיקה העדכנית והגורמים השונים מולם הליכי פשיטת רגל מנוהלים כיום.

בנוסף לעובדה שעורך דינכם מצופה להיות בקיא בהוראות החוק העדכניות ביותר ומעודכן בהלכה הפסוקה בתיקי חדלות פירעון, חשוב גם שידע להסביר ללקוחותיו בשפה מובנת ובגובה העיניים, מה צפוי להם במסגרת הליכי חדלות הפירעון – בין אם יבחרו לפתוח בהם בתור חייבים ובין אם יבקשו ליזום את פתיחתם מול אדם פרטי או חברה שחייבים להם כספים.

מאחר והליכי חדלות פרעון נמשכים זמן ארוך וכרוכים בשלל הגבלות המוטלות על החייב ופגיעה משמעותית בפרטיותו ובאיכות חייו, עורך דין שלא מקפיד להסביר על התהליך מראש ללקוח, באריכות ובבירור לחייב, עושה לו עוול. מכאן החשיבות הרבה של בחירה בעו"ד חדל"פ שהוא גם מקצוען וגם אדם קשוב שיודע כיצד להציג את המושגים המשפטיים בשפה שכל אדם מהיישוב יוכל להבין.

 

איך מוצאים עורך דין פשיטת רגל מומלץ ברמת השרון?

התהליך לבחירת עורך דין בתחומי התמחות שונים עובר במקרים רבים דרך בדיקת חוות דעת מבני משפחה, חברים וקולגות. אולם במקרה של חיפוש עורך דין מומלץ לענייני חדלות פרעון בשרון, מאליו מובן כי אדם שנקלע לחובות כבדים לא בהכרח ימהר לשתף את הסובבים אותו במצבו המאתגר. לכן המצב מחייב גם ביצוע תחקיר מקיף באינטרנט.

תוכלו להתחיל את התהליך בחיפושים בגוגל של הביטויים: "עורך דין פשיטת רגל רמת השרון" או "עורך דין מחיקת חובות במרכז" ולהתקדם משם. באתרים של עורכי דין שונים תוכלו לראות אמנם חוות דעת מלקוחות מרוצים, אך כדי לקבל תמונת מצב שלמה ומאוזנת יותר, מומלץ גם לבחון את הביקורות על עורכי הדין שהעליתם בחכתכם, בפרופיל העסקי שלהם בגוגל וכן בעמוד הפייסבוק של המשרד.

גם בפורומים משפטיים ניתן לעיתים קרובות לאתר המלצות לעורכי דין לענייני חדלות פרעון בשרון, משום שאנשים רבים נוהגים לחפש בדיוק כמוכם, עו"ד חדלות פרעון מומלץ שייצג אותם.

 

מה גובה שכר טרחת עורך דין חדלות פרעון ושיקום כלכלי ברמת השרון?

מחיר עורך דין פשיטת רגל ברמת השרון הוא עניין דינמי, כאשר טווח המחירים הנגבים בגין שעת ייעוץ מעורך דין חדלות פרעון בשרון נע בין 100 ל- 300 שקלים בממוצע. יחד עם זאת, העלות של ליווי משפטי מלא בהליכי חדלות פרעון או בהתנהלות מול ההוצאה לפועל, אינו מסתכם בכך בלבד, אלא נגזרת מאופי הפעולות שתידרשו לבצע באמצעות עורך דינכם בתהליך.

בכל מקרה, מאחר ומדובר בעתיד הכלכלי, המקצועי והאישי שלכם שמונח כאן על הכף – חשוב שלא להסתכל על המחיר בתור הפקטור היחיד בבחירת עורך הדין, אלא להביא בחשבון את נושא הניסיון המקצועי וההצלחות של עורך הדין שייצג אתכם. במקרים רבים, ניתן להגיע מול משרד עורך הדין להסדר לתשלום שכר טרחה, שישרת את שני הצדדים.

 

לסיכום

משרד עו"ד דניאל ינובסקי מספק הכוונה משפטית לחייבים ונושים מול ההוצאה לפועל ומסייע בהתנהלות נכונה ומחושבת בהליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי. זקוקים לסיוע בנושא חובות? צרו קשר עם משרדנו לקבלת ייעוץ דיסקרטי ללא התחייבות עוד היום – לחצו כאן.

עורך דין חדלות פרעון ברמת השרון
עורך דין חדלות פרעון ברמת השרון
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader