ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

אתה חייב לצאת לחו"ל בהקדם אבל יש נגדך צו עיכוב יציאה מהארץ? תן לנו לעזור לך! הידע שלנו יעזור לך לצאת לחו"ל בהקדם האפשרי! הידעת שהצו נגדך תקף אם אתה מסרב מסיבה כלשהי לעמוד לדין? זה בעצם אומר שרק אם אתה מסרב לשתף פעולה עם הרשויות – הצו בתוקף. ישנם עוד חוקים וסעיפים בחוק וכאן אנחנו נכנסים לתמונה! דבר נוסף, צו עיכוב יציאה מהארץ ניתן לביטול ולכן, בנסיבות מסוימות, ניתן לבטל אותו לתקופה מוגדרת.

לרוב נדרשים רק ערבויות ובטחונות שיבטיחו את חזרתך לישראל. על מנת לבדוק האם אתה זכאי לביטול צו העיכוב שהוגש נגדך, אתה צריך ליצור איתנו קשר דרך האתר על ידי שליחת טופס או שפשוט תרים אלינו טלפון. אנו מבטיחים לעזור לך, שיחת הייעוץ ובדיקת המצב העדכני בתיק ניתנים בשמחה ובאהבה ללא כל תשלום.

הוצא נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ? לא מדובר בסוף הסיפור. באמצעות ליווי מקצועי של עו"ד, ניתן להסיר את הצו באופן יעיל ומהיר.

 

הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ

אחד העיקולים הקשים ביותר אותם ניתן להפעיל כנגד חייבים להוצאה לפועל היא בהוצאה של צו עיכוב יציאה מהארץ, זאת בהתאם לסעיף 14 לחוק הוצאה לפועל אשר קובע כי במידה וקיים חוב חלוט בתיק ההוצאה לפועל ניתן לנקוט בהליכים כנגד החייב וזאת מחשש מדובר בהליך אשר ננקט לאור חשש כי החייב ייצא מהארץ מבלי לפרוע את החוב שלו, ועל כן מוצא כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ.

בנוסף, ע"פ סעיף 1 לחוק ההוצאה לפעול ניתן להטיל על חייב מגבלות נוספות הכוללות אי אפשרות להנפקת דרכון, כאשר יש לבצע הבחנה לגבי תקופת הזמן: סעיף 14 מתבטל אוטומטית ואילו ע"פ סעיף 66 המגבלה על יציאה מהארץ היא לצמיתות, זאת כאשר מדובר בחייב אשר יש לו חוב בדמי מזונות, או אשר השתמט מתשלום חובותיו או כאשר הוא הוכרז כחייב מוגבל באמצעים.

לא פעם ישראלים רבים אשר הוצע כנגדם צו עיכוב יציאה מהארץ מגלים זאת רק בהגיעם לנתב"ג, זאת משום שלא תמיד יודעים על פתיחתו של תיק בהוצאה לפועל אך ניתן לקבל מידע אודות כך במידה ונתקבל מכתב ובו התרעה מההוצאה לפועל לגבי אי תשלום חוב כמו גם ליצור קשר עם משטרת הגבולות (טל': 3450*) במידה והחייב אכן חייב כספים שלא שולמו.

מדובר במכה קשה ביותר בייחוד עבור חייבים אשר מנהלים את העסק שלהם מעבר לים כמו גם ישראלים אשר מעוניינים לצאת מהארץ לצורך חופשה, ולכן יש לפעול באופן מידי כדי לבטל את הצו ולהביא לביטול צו העיכוב, כמו גם הסדרת החוב בהקדם האפשרי ולשביעות רצונם של כלל הצדדים המעורבים וזאת על מנת להסיר את המגבלות אשר עלולות, ברוב הפעמיים, להוביל לעוגמת נפש הן כלפי החייב והן כלפי בני משפחתו.

בנוסף, חשוב לציין כי כאשר החוב לא מוסדר עלולים להתרחש הליכים נוספים כגון צו עיקול חשבון בנק, ולכן חשוב במידה ואכן יש חוב להסדיר אותו בהקדם האפשרי וזאת כאמור בליווי של עורך דין הוצאה לפועל, זאת משום שמידה וחייב שלא הפקיד את דרכונו בהתאם לצו העיכוב שניתן לו – עלול להסתכן במעצר.

 

סוגים שונים של צווי יציאה מהארץ

עו"ד דניאל ינובסקי, המתמחה בתחום דיני חברות, חדלות פירעון , גבייה ומחיקת חובות מסביר כי ישנם סוגים שונים של צווי עיכוב יציאה מהארץ אשר יכולים להיות בין השאר: צו עיכוב יציאה מהארץ כנגד חייב בהוצאה לפועל אשר עומד לצאת מהארץ מבלי לפרוע את החוב, צו עיכוב לחייב בהוצאה אשר משתמט מתשלום החובות וכן צו עיכוב מהארץ נגד חייב בהוצאה לפועל המבקש לבצע איחוד תיקים כמו גם נגד חייב שהוכרז כמוגבל באמצעים.

לכן, אם ניתן כנגד החייב צו עיכוב יציאה מהארץ יש לפעול באופן מידי ולבצע מספר רחב של פעולות אשר בסופן ניתן לבטל את הצו וכן להגיע להסדר החוב. לכן, חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין אשר מתמחה בתחום וזאת על מנת להגיש בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ.

כל בקשה כזו חייבת להיות חתומה ע"י עורך דין כמו גם מנומקת בהתבסס על מגוון רחב של פרמטרים, ולכן לא מדובר בפעולה אשר ניתן לבצע אותה לבד, כאשר גם אם היא מתבצעת באופן עצמאי לרוב מדובר בפעולה אשר היא תסתיים בכישלון חרוץ ועל כן חשוב לקחת עו"ד וזאת על מנת לסיים את ההליך במהירות, משום שכאמור מדובר בהגבלה משמעותית ביותר על יכולת התנועה של אדם.

גם בתי המשפט בישראל נוטים להתייחס בכובד ראש להוצאה של צו עיכוב יציאה מהארץ, זאת משום שהוא עומד בניגוד מוחלט לחופש התנועה של אדם, אולם במקרים מסוימים וכאשר ישנו חשש כי החייב יברח מבלי לפרוע את חובתו (לאור מקרי עבר) נוטים בתי המשפט לאשר את הצווים וכיום ישנם עשרות אלפי ישראלים אשר עומד כנגדם צו עיכוב יציאה מן הארץ, כאשר רבים אינם מודעים לכך אלא נתקלים בצו רק בהגיעם לשדה התעופה.

מדובר בסיטואציה לא נעימה לכל הדעות, בייחוד כאשר מעורבים בני המשפחה הקרובים ולעיתים החייב עלול למצוא עצמו מסובך עד צוואר ולחוץ מאוד לאור צו העיכוב שהוצא לו כמו גם פעולות נוספות אשר יכולות להינקט ע"י ההוצאה לפועל.

 

כיצד ניתן להסיר צו עיכוב יציאה מהארץ?

בהקשר לצו עיכוב יציאה מהארץ חשוב לדעת כי ניתן למנוע את ביצוע הצו עוד קודם לכן, זאת משום שחייב אשר לא שילם את חובתו ומודע לכך יכול להגיע לחקירת יכולת וזאת על מנת להוכיח כי אין ביכולתו לשלם את החוב באופן מידי, אך הוא מעוניין לבצע זאת. בנוסף לכך מסביר עו"ד ינובסקי כי אם החייב נמצא בהליך של איחוד תיקים ניתן להגיש בקשה לביטול צו, אולם לא בכל המקרים ניתן לאשר את ביטול הצו ויש לבדוק כל תיק באופן פרטני ובהתאם למצבו של החייב. במידה וניתן הצו, ניתן לבצע שורה ארוכה של פעולות הכוללות בין היתר הגשת בקשה לביטול צו עיכוב מהארץ, כמו גם הגשת ערער על קיומו של הצו או לבצע עיכוב הליכים.

בהקשר לעיכוב הליכים, מדובר באסטרטגיה משפטית נכונה וזאת משום שע"פ חוק ההוצאה לפועל ניתן לעכב את ביצוע ההליכים במקרים מסוימים, זאת באופן זמני. את כלל הפעולות אשר צוינו חשוב כאמור לבצע באמצעות עורך דין אשר בקיא בתחום, זאת משום שמדובר בהליך אשר חייב להתבצע במהירות האפשרית ובאופן המנומק והמבוסס ביותר, כמו גם לצורך איסוף כלל הערבויות הנדרשות. בנושא זה יש לציין כי פקיד ההוצאה לפועל יכול להתנות את הצו בהפקדת ערבויות אשר יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים, אולם בלקיחת עורך דין אשר בקיא בתחום ניתן להוריד את גובה הערבות למינימום כמו גם להעביר תצהיר שבו מפורטות כלל הנסיבות בגינן יש לבטל את הצו.

חשוב לציין כי כלל הפעולות הללו אינן מתבצעות רק מול ההוצאה לפועל אלא גם מול בתי המשפט אשר נוטים בשנים האחרונות להחמיר במתן צווי עיכוב יציאה מן הארץ, זאת לאור ריבוי מקרים של ישראלים אשר נסעו מבלי לפרוע את חובם.

 

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

לאור כל האמור לעיל ניתן ורצוי לבטל את צו עיכוב היציאה מהארץ באופן יעיל ולשביעות רצונם של הצדדים, זאת בקבלת ליווי של עורכי דין משרדנו, אשר מתמחים בתחום אכיפת חיובים ובפרט מתן ביטול צו עיכוב יציאה מן הארץ לחייבים.

אם אתם חוששים כי הוצע נגדכם צו עיכוב או שמא הצו הוצא, פנו בהקדם למשרד או השאירו פרטים וזאת על מנת שתוכלו לקבל ייצוג וליווי משפטי מקצועי ומהיר, כדי לסיים את ההליך אל מול בתי המשפט ולשכת ההוצאה לפועל ביעילות, מהירות ומקצועיות.

 

הכל על עיכוב יציאה מהארץ מטעם הוצאה לפועל

האדם שזוכה כנגד אדם אחר שחייב לו כסף יכול לנקוט פעולות שונות כנגד החייב ולכולם יש מטרה אחת וברורה: לזרז את החייב לשלם לו את החוב. אחת מהפעולות שלא פעם נוקטים הזוכים, היא להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לחייבים ויש בכך היגיון רב. העניין הוא, שכבר היו סיפורים מעולם: אנשים שהיו חייבים כספים, רגע לפני שהוצאו נגדם צווי עיכוב, פשוט ברחו מהארץ.

מצב כזה עלול לסבך מאוד את העניינים מבחינת הזוכים, ולכן ברור מדוע הם יעשו הכול כדי לעכב את החייבים כאן במדינת ישראל. החוק קובע שניתן לבקש את צו העיכוב של החייב, אפילו עוד לפני שניתנה לו אזהרה, כלומר, ישר עם פתיחת התיק נגדו בהוצאה לפועל.

 

איך תדעו אם יש נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ?

אין דבר משפיל, מאכזב ונוראי יותר, מאשר לתכנן נסיעה לחו"ל עם כל המשפחה, להגיע למשטרת הגבולות או לבדיקת הדרכונים בנתב"ג ולגלות שלמעשה אתם לא יכולים לצאת מהארץ. יש נגדכם צו עיכוב יציאה מהארץ בלי שבכלל הייתם מודעים לו, מה שאומר שלא תוכלו לצאת לטיול המתוכנן, לאירוע או לכל חגיגה אחרת. לכן כדאי לדעת שתוכלו לברר זאת מראש, על ידי כך שתפנו אל משטרת הגבולות (טל': 3450*) ובהחלט כדאי לעשות זאת. אומנם לא כל אדם שמתכנן לצאת מהארץ יפנה תחילה אל משטרת הגבולות, אך במידה ואתם יודעים שאתם חייבים למישהו כסף – טוב תעשו אם תבדקו את המצב מראש.

 

האם ניתן לבטל את צו העיכוב יציאה מהארץ?

ניתן להגיש בקשה לביטול צו העיכוב ליציאה מהארץ אך הבקשה חייבת להיות כמה שיותר משכנעת ומתאימה. בנוסף לבקשה עצמה, צריך גם להציג תצהיר שעורך דין חתם עליו, כך שכמובן שלא תוכלו לעשות את זה לבד. כמו כן, חשוב לדעת שלא פעם הביטול של צו העיכוב מותנה בהפקדת תשלום על חשבון החוב, חתימה של ערבים ועוד תנאים אחרים. מצד שני, ולמרות שמדובר על סיבוך לא פשוט, הרבה פעמים זו תהיה הדרך היחידה לצאת מגבולות מדינת ישראל אם אתם חייבים למישהו כסף ואם יש נגדכם צו עיכוב יציאה מהרץ.

 

קחו עורך דין הוצאה לפועל מקצועי

כל מה שקשור לתיקי הוצאה לפועל, בין אם זה כולל צו עיכוב יציאה מהארץ, איחוד תיקים או אפילו הכרזה על חייב מוגבל אמצעים – דורש התערבות של עורך דין. ללא שירותיו של עו"ד יהיה לכם קשה מאוד להבין מה אומרים החוקים, מה מותר לכם ומה לא באמת יוכל לעבוד. כמו כן, עורך דין שיש לו ניסיון וידע יוכל לנהל את הדברים בצורה כזאת, שהאינטרסים שלכם לא ייפגעו. לכן חשוב לפנות אל אדם שמכיר את התחום לעומקו ושאתם יכולים לסמוך עליו, כי מה פתאום שתנסו להתמודד עם כל הסיפור הלא נעים הזה לבד?

*אין האמור לעיל בכתבה זו מהווה ייעוץ משפטי, כל שימוש במידע המצוי בכתב עת זה הינו באחריות הקורא בלבד.

צרו קשר עכשיו ואנו נשמח לעזור גם לכם

שאלות ותשובות בנושא עיכוב יציאה מהארץ

כעיקרון, צו עיכוב יציאה מהארץ זה אמצעי בידי הוצאה לפועל כדי לגרום לכם לפנות ולשתף פעולה. במידה ויש לכם תיק הוצאה לפועל עם הגבלת יציאה מהארץ ואתם חייבים לצאת לחו"ל לתקופה (עד חודש), ניתן להגיש בקשה מנומקת לרשם הוצאה לפועל, לצרף אסמכתאות ולהחתים 2 ערבים. כמובן שיש חריגים ויוצאי מהכלל – פרטים באתר או בטלפון 077-231-6906.

תלוי בסוג החוב ובנסיבות. אחת הלקוחות שלנו קיבלה אישור יציאה מהארץ ללא ערבים, תוך כדי שהיא בהליך פשיטת רגל (חדלות פירעון). מה ששוב מוכיח כי אין דבר העומד בפני הרצון. פרטים באתר.

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ
ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader