בדיקת חובות בהוצאה לפועל (גם מחו"ל)

אדם שהוגשה נגדו בקשה לפתיחת תיק הוצאה לפועל ואינו בטוח במצב התיק ובגובה החוב הנמצא בטיפול במסגרתו, יכול לקבל מידע בנושא, בין אם בפנייה לנציג אנושי במוקד של רשות האכיפה והגבייה (ההוצאה לפועל), או באמצעות מערכת המענה האוטומטי הזמינה 24 שעות ביממה, או בביקור אישי בלשכת ההוצאה לפועל. בשורות הבאות נסביר בהרחבה על האפשרויות לבדיקת חובות בהוצאה לפועל ועל הדרכים שבהן עורך דין הוצאה לפועל יכול להקל עליכם בהשגת המידע על התיק וקבלת החלטות לגבי אופן הטיפול המומלץ בו.

 

איזה מידע ניתן לקבל במסגרת בדיקת חובות בהוצאה לפועל?

במסגרת בדיקת חובות הוצאה לפועל, ניתן לקבל מידע כללי לגבי חובות תלויים ועומדים, פרטים על החלטת הרשם בהוצאה לפועל בתיק האכיפה והגבייה ופריטי מידע נוספים הנוגעים לתיק.

 

מה החשיבות של בדיקת חובות בהוצאה לפועל?

אם קיבלתם מכתב התראה מההוצאה לפועל או יש לכם חשד לכך שנפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל, חיוני לבדוק את תיק ההוצאה לפועל ולהישאר מעודכנים לגבי מצבו כדי לנקוט בפעולות מתאימות ולהימנע מסיבוכים נוספים. כדאי לבצע בדיקת חוב בהוצאה לפועל ללא דיחוי, על מנת להבין טוב יותר מה היקף החוב שעמו אתם מתמודדים, מה סטטוס הטיפול בחוב בהוצאה לפועל ועם אילו פעולות אכיפה וגביה אתם עתידים להתמודד במידה והחוב לא ייפרע בהקדם.

 

איך בדיקת חובות בהוצאה לפועל מתבצעת?

למידע אישי ומעודכן לגבי תיקי הוצאה לפועל, לרבות בדיקת יתרת החוב, עיון בהחלטת רשם ההוצאה לפועל, קבלת סיכום חובות שנצברו ועוד, בין אם לשם הגעה להסדר עם נושים ובין אם למטרות אחרות, ניתן לפנות למוקד הטלפוני של רשות האכיפה והגבייה (מוקד ההוצאה לפועל), בטלפון: *35592 או בטלפון 073-2055000. המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-16:00, ובחגים בין השעות 8:00-12:30.

 

איזה מידע ניתן לקבל בפנייה למענה האוטומטי לבדיקת חובות בהוצאה לפועל?

מערכת המענה האוטומטי של ההוצאה לפועל, מספקת גישה למידע על יתרת החוב בתיק ההוצאה לפועל ומועד החלטת הרשם האחרונה שהתקבלה בתיק. המידע זמין  24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. כדי לקבל מידע זה, על החייב לבצע הזדהות באמצעות מספר תיק ההוצאה לפועל ומספר תעודת הזהות שלו. גם עורך הדין המייצג את החייב בתיק, יכול לקבל פרטים על התיק באופן זה, תוך שימוש במספר רישיון עורך הדין שלו כאמצעי זיהוי.

ניתן לקבל מידע אישי על התיק גם בהגעה פיזית ללשכות ההוצאה לפועל הזמינות בפריסה ארצית, במהלך שעות הקבלה. אולם לצמצום זמני ההמתנה בלשכה, מומלץ לקבוע תור דרך מוקד השירות הטלפוני.

 

כיצד ניתן לברר אם חייב שנפתח נגדו תיק הוצאה לפועל הוגדר כחייב מוגבל באמצעים?

אתר האינטרנט של רשות האכיפה והגבייה וכל משרדי ההוצאה לפועל מאפשרים בדיקה אם אדם בעל חוב סומן על ידי רשם ההוצאה לפועל כבעל אמצעים מוגבלים. לשם כך, על הזוכה בתיק להגיש בקשה למידע ממרשם החייבים מוגבלי האמצעים תוך ציון מספר תעודת הזהות של החייב. על המבקשים גם להזדהות בשמם המלא, מספר תעודת זהות וכתובת דואר אלקטרוני.

 

למה כדאי לחייב להסתייע בעורך דין הוצאה לפועל בבדיקת חובות בהוצאה לפועל?

הצורך בסיוע משפטי כשנדרשת בדיקת חוב בהוצאה לפועל, נובע מצורך להגן על זכויותיו של החייב מול מערכת האכיפה והגבייה, שהיא גוף שההתמודדות העצמאית מולו כחייב היא מרתיעה במיוחד.

עבור חייבים, גילוי מוקדם של תיק הוצאה לפועל שנפתח כנגדם, יכול לסייע במניעת מצבים לא נעימים כמו התמודדות עם צו מניעת יציאה מהארץ, הגבלה על הוצאת דרכון או עיקול של המשכורת. הידיעה אם יש נגדכם תיק הוצאה לפועל תאפשר לכם לטפל בחוב כראוי ולהימנע מהליכי אכיפה דורסניים שלא לצורך.

 

מה היתרון בבדיקת חובות בהוצאה לפועל מצד הנושה?

עבור הנושים, לשכת ההוצאה לפועל היא בבחינה מנגנון עזר חיוני ביותר לגביית חובות פתוחים שלא עלתה יפה בעבר. בדיקת חובות בהוצאה לפועל מאפשרת לנושים לעקוב ביעילות רבה יותר אחר הליכי הגבייה הרלוונטיים וליזום כל תהליך אכיפה שיתעורר הצורך בו, לשם קידום תהליך הגבייה בתיק שפתחתם.

 

כיצד בדיקת חובות בהוצאה לפועל אפשרית עבור חייבים שנמצאים בחו"ל?

אם אתם חייבים המתגוררים בחו"ל וחוששים לבקר בארץ מפאת הסיכון לקבל צו שיעכב את צאתכם מן הארץ, או מעצם קיומו של צו מסוג זה שכבר הוצא נגדכם, באפשרותכם להיעזר בעורך דין לענייני הוצאה לפועל על מנת לבדוק את מצב הטיפול בתיק ההוצאה לפועל שלכם. לצורך כך תידרשו לחתום על ייפוי כח מול עורך הדין.

מתן ייפוי הכח, מאפשר לעורכי דין לבדוק את מצב הטיפול בחובות בתיק ההוצאה לפועל של החייב, ולמסור ללקוח מידע בדבר יתרת חובו, סטטוס הטיפול בתיק וכל מידע אחר שרלוונטי להערכת מצב מסודרת והגעה להחלטות אפקטיביות באשר לפעולות שראוי לנקוט לטובת הסדרת החוב וסגירתו של תיק האכיפה בהקדם.

על ידי פניה לעו"ד הוצאה לפועל ומתן ייפוי כח למייצג שלכם, תוכלו להבטיח שחובותיכם בארץ יטופלו ביעילות המרבית גם במידה ואתם מתגוררים כרגע בחו"ל. אם אתם שוהים בחו"ל ורוצים לבצע בדיקת חובות בהוצאה לפועל, צרו קשר כעת עם משרד עו"ד דניאל ינובסקי, באמצעות הטופס הבא או בטלפון: 077-231-6906

 

האם אפשר לבדוק גם מהן ההגבלות שהוטלו על החייב בעקבות חובותיו?

כשחייב עם תיק בהוצאה לפועל לא פורע את חובו במשך למעלה משישה חודשים, הזוכה בתיק יכול לבקש שיוטלו על החייב הגבלות בידי ההוצאה לפועל. ההגבלות הללו עשויות למנות צווי מנע כמו צו לעיכוב יציאה מן הארץ לחייב, הגבלה על החזקת דרכון או חידושו, הגבלת הגישה לשירותים פיננסיים מסוגים שונים, מניעת הקמת חברה על ידי החייב וכיוצא באלו. ההגבלות האלו נועדו להצר את צעדי החייב, ובפרט במישור הכספי.

עו"ד הוצאה לפועל, יוכל לברר אילו הגבלות הוטלו על מיוצגיו כחלק מהטיפול בתיקו בהוצאה לפועל. אם החייב ירצה לפעול לביטול הגבלות אלו, יהיה עליו להוכיח שבכוונתו לפרוע את החוב במסגרת הגשת בקשה מנומקת היטב לביטול ההגבלה. עורך דין חובות מנוסה יוכל לסייע בכך ולשפר את סיכויי הבקשה להתקבל בתוך זמן סביר.

 

כך עורך דין הוצאה לפועל יכול להקל עליכם בהשגת המידע על חובותיכם וקבלת החלטות מושכלת

בדיקת תיקי הוצאה לפועל באמצעות עורך דין מנוסה לענייני חובות, כולה לספק לחייבים תמונת מצב ברורה יותר לגבי חובותיהם הפתוחים והיקפם המדויק, לצד הבהרה לגבי מצב התיק הנוכחי. מידע זה יכול להיות שימושי במיוחד במקרים בהם זהותו של התובע אינה ידועה, או כאשר החייב אינו מודע להיקף מלוא חובותיו.

בחינה מקצועית של תיק ההוצאה לפועל יכולה לספק גם נתונים על היחס בין החוב המקורי לזה הנוכחי, שעלול לעלות עקב ריבית. כאמור לעיל, עו"ד הוצאה לפועל יכול לספק למרשו עדכונים על עיקולים והגבלות המוטלות עליו כחייב, וכן על קיומם של תיקי הוצאה לפועל לא פעילים שיש לסגור.

ניתן להשתמש במידע זה כדי להחליט על תוכנית פעולה מתאימה, כגון ביצוע הסדר חובות עם נושים או איחוד כלל החובות לתיק אחד בהוצאה לפועל. עורך דין הוצאה לפועל טוב ומיומן, יכול לספק ללקוח הערכת מצב ותוכנית פעולה אפקטיבית, על  פי מצבו הכלכלי, נסיבותיו הפרטניות ותוכניותיו.

 

לסיכום

אם גיליתם שרושמים על שמכם חובות בהוצאה לפועל, חיוני לפנות לקבלת סיוע משפטי איכותי. באמצעות עבודה עם עורך דין לענייני הוצאה לפועל, תוכלו לבדוק את שיעור חובותיכם בהוצאה לפועל באופן מדויק ואץ סטטוס הטיפול בתיק שנפתח נגדכם עד הפרטים הקטנים ביותר. זו הדרך היעילה ביותר להימנעות מסיבוכים מיותרים בתיק וצמצום הסנקציות שעלולות להיות מוטלות על חייבים במסגרת הליכי האכיפה והגבייה בהוצאה לפועל.

עו"ד דניאל ינובסקי בעל מומחיות וניסיון רב בתחום ההוצאה לפועל וטיפול בחובות. לאורך שנות פעילותו, משרדנו הצליח לייצר הצלחות משמעותיות עבור לקוחות רבים בהקשר ליציאה מחובות והתמודדות יעילה עם הליכי הוצאה לפועל. אנו משוכנעים ביכולתנו לספק לכם את התמיכה הדרושה לכם להתמודדות אפקטיבית עם חובות פתוחים ופרעונם, כדי שתוכלו להקדיש מזמנכם ומרצכם לנושאים המשמעותיים יותר בחייכם.

נשמח לסייע לכם בגיבוש האסטרטגיה הטובה ביותר לטיפול בתיק ההוצאה לפועל שלכם ולפעול כדי לסיים את הסאגה עם התוצאות הרצויות לכם במינימום זמן. לסיוע משפטי מקצועי בבדיקת חובות בהוצאה לפועל, השאירו את פרטיכם בטופס שלפניכם ונציג ממשרדנו יפנה אליכם בהקדם.

בדיקת חובות בהוצאה לפועל (גם מחול)
בדיקת חובות בהוצאה לפועל (גם מחול)
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader