עורך דין הוצאה לפועל בבת ים

אם הגעתם לכאן בעקבות פתיחת תיק הוצאה לפועל כנגדכם, אתם בטח מבינים שאתם זקוקים לעו"ד מנוסה כדי שיהיה לכם ייצוג משפטי הולם מול לשכת ההוצאה לפועל והנושים שלכם. עבור תושבי בת ים, חולון, ראשון לציון והסביבה, פנייה לעזרתו עורך דין הוצאה לפועל בבת ים היא התשובה. בשורות הבאות נפרט איזה סיוע עו"ד המתמחה בתיקי הוצל"פ יכול לספק לכם וכיצד לבחור בבעל המקצוע הנכון ביותר עבורכם.

 

הנושאים שבהם עורך דין הוצאה לפועל בבת ים יכול לסייע לכם

עו"ד הוצאה לפועל הוא הכתובת במידה ונקלעתם לחובות או שהוצא כנגדכם פסק דין שאין באפשרותכם לשלם ונפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל. במסגרת השירותים שעו"ד הוצאה לפועל בבת ים מספק, ישנה עזרה בסגירת תיקים בהוצאה לפועל, סיוע בביטול או הקלה על הגבלות שהוטלו על חייבים, כמו ביטול עיקול בחשבון הבנק, עיקול נכסים או עיקול מטלטלין, הגבלה על חידוש רשיון הנהיגה, ביטול הגבלה על שימוש בצ'קים או כרטיסי אשראי, או ביטול צו איסור יציאה מהארץ בנסיבות המצדיקות זאת.

גם בהגשת ערר על החלטת הרשם בהוצאה לפועל, עורך דין חובות בבת ים יכול לסייע במקרים רבים. לכן אם נקלעתם לכל אחד מהמצבים הללו – אל תהססו לפנות לעזרה.

 

סיוע מעורך דין הוצאה לפועל טוב בבת ים – לא לחייבים בלבד

ייצוג משפטי מעורך דין מנוסה לענייני הוצאה לפועל, יכול לעזור מאוד לא רק אם אתם חייבים כספים לאחרים, אלא גם אם מישהו חייב לכם. בכוחו של עורך דין הוצאה לפועל מנוסה לקצר למענכם תהליכי בגביית חובות או צ'קים שחזרו באמצעות לשכת הוצאה לפועל, כמו גם בהגשת בקשה להוצאת צווי מנע ועיקולים, במקרה שהליכי הגבייה אינם מסתייעים בערוצים המקובלים.

למה חשוב לבחור בעורך דין מנוסה לענייני הוצאה לפועל בבת ים?

בכל הנוגע להתמודדות של חייבים עם רשות האכיפה והגבייה, הניסיון של הגורם המייצג את החייב מול המערכת – יכול לחולל הבדל של יום ולילה באופן שבו תיק ההוצאה לפועל מתנהל. עורך דין הוצאה לפועל טוב לרוב יהיה כזה שמכיר מקרוב מאוד את המערכת ואת הגורמים הפועלים בה, מצוי היטב בהליכים השונים שמתנהלים כחלק ממערך הגבייה מחייבים ושולט גם ברזי החקיקה והפסיקה התקדימית שיכולים לסייע לחייב במיצוי זכויותיו.

ידע ברמה כזו הוא תוצר של ניסיון מעשי בלבד ולכן, לא כדאי להסתמך על עו"ד חסר ניסיון לייצוג מול ההוצאה לפועל, אם חשוב לכם להגן על האינטרסים שלכם.

 

האם  עורך דין הוצל"פ מנוסה בבת ים יוכל לסייע לבטל את ההגבלות שהוטלו עליי?

כן, לעו"ד דניאל ינובסקי ניסיון עשיר בייצוג חייבים מבת ים והסביבה מול ההוצאה לפועל ובתי המשפט. עו"ד ינובסקי מסייע לחייב לברר מהו הרקע לפתיחתו של התיק בהוצאה לפועל כנגדו, ובד בבד – מסייע גם בבדיקת האפשרות למחיקת החוב, הגעה להסדר תשלומים עם פריסה נוחה יותר, גיבוש הסכמים מול הנושים והגשתן של בקשות לביטול הגבלות ועיקולים.

 

האם ניתן לקבל מעורך דין הוצאה לפועל בת ים עזרה בפתיחת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי?

בהחלט. משרד עו"ד ינובסקי מסייע גם לחייבים שחובותיהם נמוכה מסכום של 153,152 שקלים (נכון לשנת 2022) בבחינת ההיתכנות לפתיחה בהליך חדלות פירעון (לשעבר הליך פשיטת רגל) בהוצאה לפועל, לצורך קבלת הפטר מחובותיהם. משרדנו מייעץ גם לחייבים שהליכי חדל"פ נפתחו כנגדם בידי הנושים שלהם, ומספק ליווי משפטי צמוד ורציף לאורך כל הדרך ועד למחיקת החובות המיוחלת.

 

כיצד מוצאים עורך דין לענייני הוצאה לפועל בבת ים באינטרנט?

אם חיפשתם עורך דין הוצאה לפועל מומלץ בבת ים, ישנן כמה דרכים שבהן תוכלו לאתר עו"ד כזה:

 

קבלת חוות דעת מבני משפחה, חברים ומכרים

הדרך האינטואיטיבית ביותר למציאת בעלי מקצוע בכל תחום שהוא, היא פנייה לקבלת המלצה מקרובי משפחה, חברים קרובים או קולגות. יחד עם זאת, בכל הנוגע לטיפול בחובות ובפרט כאשר הדבר הגיע לכדי פתיחת תיקים בהוצאה לפועל, ברור למדי שמדובר בסוגיה רגישה שלא כולם מעוניינים לערב בה את האנשים בסביבתם. לכן מומלץ לפנות לעצתם רק של מי שאתם מרגישים בנוח שיהיו בסוד העניינים, בדגש על אנשים שאתם באמת יכולים לסמוך על עצתם.

לא כל עורך דין יכול בהכרח לספק לכם את המענה הרלוונטי והמועיל בהתנהלות מול לשכת ההוצאה לפועל. בנושאים אלו יש צורך בעו"ד בעל התמחות ספציפית בעולם תוכן זה. לכן גם אם קיבלתם המלצה לעו"ד שהוא מכר של אדם קרוב ויוכל "לעשות לכם מחיר" – זכרו שאתם עלולים לשלם מחיר גבוה יותר בשל היעדר הניסיון הרלוונטי מצדו.

 

חיפוש באינטרנט ובמדיה החברתיות

לאור האמור לעיל, כדאי לגבות את הפנייה לקרובים וחברים להמלצה, גם בחיפוש חוות דעת בגוגל ובפייסבוק על עורכי דין לענייני הוצאה לפועל בבת ים. תוכלו גם לחפש את הביטוי: "עו"ד הוצאה לפועל מומלץ", או "עורך דין לייצוג חייבים בבת ים" או "עורך דין גביית חובות בת ים" ולהגיע ישירות לאתרים של עו"ד שונים מאזורכם, שגם בהם – סביר להניח שתמצאו המלצות מלקוחות קודמים.

 

בדיקה בפורומים מקוונים

גם בשנת 2022, חיפוש בפורומים אינטרנטיים עדיין מהווה דרך מקובלת ולגיטימית לחלוטין למציאת חוות דעת על נותני שירותים שונים בישראל, ובכלל זה גם עורכי דין טובים לענייני הוצאה לפועל במרכז.

בפורומים משפטיים שונים נמצאים גם עורכי דין שמייעצים לציבור הרחב וגם גולשים כמוכם, שיכולים לחלוק עמכם המלצות לעורכי דין טובים שסייעו להם בנושא חובות, חדלות פירעון ביטול עיקולים, ביטול הגבלות בחשבון הבנק, התמודדות עם התנגדות למימוש שטר, התמודדות עם צ'קים חוזרים ועוד.

 

הפרמטרים שחובה לשים אליהם לב בבחירת עורך דין הוצאה לפועל בבת ים

לפני שבוחרים עורך דין לסיוע בהליכי הוצאה לפועל, ישנם כמה פרמטרים שחשוב במיוחד לבדוק:

  1. ניסיון מעשי – הוותק המקצועי ורוחב היריעה של עורך הדין, לצד מגוון וכמות התיקים שבהם ייצג חייבים ונושים – הוא מה שבסופו של דבר יקבע את טיב התוצאות שתקבלו. לכן יש לברר האם לעורכי הדין שאתם פונים אליהם יש ניסיון מעשי בסוג ההליך שאתם זקוקים בו לסיוע. עו"ד הוצאה לפועל בבת ים שיכול לספק מגוון דוגמאות להישגים והצלחות שצבר בתיקים דומים לשלכם – בסבירות גבוהה יותר, יוכל לקדם גם את האינטרסים שלכם.
  2. המלצות מלקוחות – חשוב לשים לב כמה חוות דעת ניתן למצוא על עורכי הדין שאתם בודקים אונליין ומה טיבן. חפשו המלצות מלקוחות קודמים גם באתרי האינטרנט של עורכי דין שאתם שוקלים להסתייע בהם, גם בפרופיל העסקי בגוגל וגם בעמוד הפייסבוק של משרד עורך הדין.
  3. עלות – גובה שכר הטרחה שעורך הדין לענייני חובות גובה תמורת שירותיו מהווה שיקול כשלעצמו, בבחירת עו"ד הוצל"פ, ובפרט אם אתם בחובות. ניתן לבדוק באתרי השוואת בעלי מקצוע מה טווח המחירים לעורכי דין לענייני הוצאה לפועל בבת ים והאזור כדי שיהיה לכם אומדן כללי של טווחי המחירים הממוצעים לסוג השירות המשפטי שבו אתם מעוניינים. כך תוכלו לדעת אם הצעות המחיר שאתם מקבלים מעורכי דין שונים הן גבוהות, ממוצעות או נמוכות. בכל מקרה, גם אם אתם שקועים בחובות, מומלץ להימנע מעבודה עם עו"ד שגובה שכר טרחה נמוך מאוד ביחס למחיר השוק, משום שסיוע משפטי זול מעיד במקרים רבים על עבודה חובבנית. לעיתים התמחור הנמוך הוא תוצר של מחסור בניסיון, היעדר השכלה מספקת או פשוט חאפריות. כך או כך – לא מומלץ לסכן את עתידכם ולשים אותו בידיו של חובבן.

 

חשיבות ההגעה לפגישות ייעוץ מול עורכי דין פוטנציאליים

הגעה לפגישות ייעוץ מול כמה עורכי דין לענייני הוצאה לפועל בבת ים, היא חלק חשוב ובלתי נפרד מהתהליך לאיתור עורך הדין המתאים. זאת מאחר והעבודה עם עו"ד הוצאה לפועל היא צמודה ואינטנסיבית ולכן חשוב במיוחד שעורך הדין בו תבחרו, יהיה מישהו שנוח לכם לתקשר איתו.  עורך דין שבפגישת הייעוץ מולו לא התרשמתם ממנו לטובה – הוא בסבירות גבוהה לא האדם שבו עליכם לבחור לייצוג האינטרסים שלכם בתהליך רגיש כמו טיפול בתיק הוצאה לפועל.

 

לסיכום: עורך דין דניאל ינובסקי – ההזדמנות שלכם לפתוח דף חדש

אם נקלעתם לחובות ונפתחו כנגדכם הליכי הוצאה לפועל, או שאדם אחר חייב לכם כספים ואינכם מצליחים לקבל אותם מבלי לנקוט בהליכי גבייה בהוצאה לפועל, הגעתם למקום הנכון. משרד עו"ד דניאל ינובסקי סייע ללקוחות רבים מבת ים ואזור המרכז בכלל, להתמודד ביעילות עם תהליכי גביית חובות בהוצאה לפועל – הן כחייבים והן כבעלי חוב. נשמח לעמוד גם לרשותכם ולפעול למימוש מהיר ויעיל של הזכויות שלכם.

מעוניינים בתיאום שיחת התייעצות ראשונית ללא התחייבות? מלאו את פרטי יצירת הקשר שלכם בטופס להלן ונציג ממשרדנו יצור עמכם קשר בהקדם. למילוי הפרטים – לחצו כאן.

עורך דין הוצאה לפועל בבת ים
עורך דין הוצאה לפועל בבת ים
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader