עורך דין הוצאה לפועל בכפר סבא

האסוציאציה הראשונה של רוב האנשים הינה שהוצאה לפועל הינה בעיה של השכבות הנמוכות בחברה או של מי שבוחר להעלים מס. אך ממש לא כך הדבר. בשנת 2022, כמעט כל אדם עשוי להגיע למצב של פתיחת תיק בהוצאה לפועל, בין אם בגין חוב קטן או גדול. על כן, חשוב מאוד לדעת מהם התהליכים שנדרש לעשות ובראש ובראשונה לפנות לעורך דין הוצאה לפועל בכפר סבא.

 

מהי הוצאה לפועל וכלפי מי עשוי להיפתח תיק?

הוצאה לפועל הינו הגוף המבצע של בתי הדין והרשות השופטת בכללה. המשמעות הינה, שלאחר החלטת בית משפט או פנייה ישירה של הנושים להוצאה לפועל צפוי להיפתח כנגדכם תיק וההתנהלות שלכם תעבור להיות מול ההוצאה לפועל. להוצאה לפועל יש אפשרות לעקל חשבונות בנק, משכורות, נכסי נדל"ן וכל נכס נוסף שעומד לרשותכם וזאת לצורך סגירת החוב שבגינו נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל.

תיק בהוצאה לפועל יכול להיפתח בגין כל חוב שיש לכם אל מול נושים שונים. כדי לפתוח תיק בהוצאה לפועל מספיק שהנושה יגיש הוכחה ברורה לקיומו של החוב. הוכחות אלו יכולות להיות שטר משכנתא, שטר חוב, שטר ערבות, חשבונית וכל אישור נוסף שמגדיר את קיומו וגובהו של החוב שלכם. אין מגבלה לגובה החוב שממנו ניתן לפתוח תיק בהוצאה לפעול ולכן במקרים רבים אפילו לא תהיו מודעים לקיומו של החוב.

 

כיצד יש לפעול במקרה בו נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל

אם נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפעול השלב הראשון והחשוב ביותר הינו לפנות לעורך דין העוסק בתחום ההוצאה לפועל בכפר סבא. בשלב הבא ובייעוץ עם עורך הדין יהיה עליכם לבחון את מצב התיק, החוב או החובות ואת מצבכם הכללי ולבחון מהי האסטרטגיה הטובה ביותר עבורכם לטיפול בתיק ההוצאה לפועל.

מהן הדרכים לסגור את התיק?

כדי לסגור את תיק בהוצאה לפועל נדרש באופן עקרונית לסגור את החוב. אך, ישנם מקרים בהם אין לחייב את היכולת הכלכלית בהווה ובעתיד הנראה לעין לסגור את החוב (בין אם מדובר על החוב במלואו או חלקו) ובמקרים אלו החייב עשוי להגיע למצב של פשיטת רגל ומחיקה של החובות.

  1. תשלום החוב במלואו – האפשרות הטובה ביותר עבור הנושה והחייב הינה סגירה מהירה של החוב, תשלום מלא של החוב. בדרך כלל הדבר מתאפשר כאשר מדובר בחוב קטן יחסית ולחייב יש מספר מועט של נושים. במקרים אלו לעיתים בעזרתו של עורך דין הוצאה לפועל בכפר סבא ניתן לנהל משא ומתן ולמחוק את הריביות שהצטברו בגין החוב.
  2. תשלום החוב בתשלומים – אפשרות נוספת הינה תשלום החוב במלואו אך בתשלומים. בדרך כלל בית המשפט וההוצאה לפועל יפעלו לדאוג לחלוקה לתשלומים שיאפשרו לחייב להמשיך לכלכל את עצמו ומשפחתו ולהימנע מכניסה לחובות נוספים. גם במקרה זה ניתן לנהל משא ומתן מול הנושה ולקבל קיזוז של הריבית או חלוקה נוחה יותר לתשלומים.
  3. איחוד תיקים – במקרים רבים, לחייבים יש חובות כלפי מספר נושים אשר יכולים לפתוח כל אחד לחוד תיק כנגדכם בהוצאה לפועל. כדי להצליח לנהל את החזרת החובות חשוב לבצע תהליך של איחוד תיקים, במסגרתו החוב הכללי שלכם יתחלק בין הנושים וההתנהלות שלכם תהיה אל מול תיק בודד ומאוחד.
  4. חדלות פירעון – במקרים בהם לא ניתן להגיע להסדר מול הנושה או בהם החייב אינו יכול לעמוד בהחזרת החוב כולו, צפוי להיפתח כנגדו להליך של חדלות פירעון. במסגרת ההליך החייב יידרש להחזיר את הסכום הגבוה ביותר שניתן מהחוב וזאת באמצעות שימוש בנכסיו הנזילים ושאינם נזילים (כולל מכירה של נכסי נדל"ן). בתום החזרת כל שניתן ובעמידה בתנאים הדרושים יכול החייב לקבל הפטר מהחוב ולהיות מוגדר כפושט רגל.

 

מהו התפקיד של עורך דין בתחום ההוצאה לפועל בכפר סבא?

כפי שתיארנו, ישנן אפשרויות שונות לדרך הפעולה לאחר פתיחת תיק בהוצאה לפועל. חשוב מאוד לקבל החלטה מושכלת, אובייקטיבית ושכולה. בדרך כלל החייב נמצא במעורבות רגשית וחשוב לאפשר לגורם מקצועי שמכיר ומבין בתהליכים לבחון את הסיטואציה לעומקה ולבחון מהי האפשרות המתאימה והטובה ביותר עבורכם.

לאורך כל שלבי התהליך עורך הדין צפוי להפנות אתכם לגורמי מקצוע רלוונטיים נוספים שתדרשו אליהם וכן לאפיין לכם את כלל המסמכים והאישורים שנדרש מכם להציג וזאת כדי לייעל ולפשט את התהליך. נוסף לכך, תפקידו השני של עורך הדין העוסק בהוצאה לפועל בכפר סבא הינו לנהל משא ומתן מול הנושה ולהפעיל להקטין את החוב שלכם או לחלק לכם את החוב לתשלומים שיהיו נוחים וטובים לכם.

 

מדוע חשוב לבחור באופן קפדני עורך דין הוצאה לפועל בכפר סבא?

ישנה נטייה טבעית של אנשים לזלזל בתיקים בהוצאה לפועל ולהאמין שגם באופן עצמאי יוכלו לפטור את הבעיה ולכן בוחרים להתנהל באופן עצמאי אל מול הנושים וההוצאה לפועל. חשוב לזכור כי מדובר בהליך משפטי לכל דבר ועניין אשר מפוקח על ידי עורכי דין ובית המשפט.

המשמעות הינה שללא ליווי והכוונה מתאימה מצד עורך דין מקצועי, אתם עשויים להידרש לשלם ריביות גבוהות מאוד, פריסת החוב שלכם עשויה להיות מקשה ולא מתאימה ליכולות שלכם ואתם עשויים להפסיד כסף רב ואף להגיע למצב של חדלות פירעון שלא לצורך.

פנייה לעורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום ההוצאה לפועל עשויה להקטין את החוב שלכם באופן משמעותי, לאפשר לכם להקטין ואף לבטל לחלוטין את הריביות שתידרשו לשלם ולנהל משא ומתן טוב יותר מול הנושים. מטרתו של עורך דין הוצאה לפועל בכפר סבא הינו להעניק לכם את כל הכלים לסגור את תיקי ההוצאה לפועל ולמנוע מכם השלכות כלכליות ארוכות טווח.

 

כיצד בוחרים עו"ד מקצועי בתחום ההוצאה לפועל בכפר סבא?

בחירת עורך הדין הינה השלב הקריטי ביותר בתהליך ולכן חשוב לעשות את הבחירה בצורה מושכלת. כדי לבחור עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל בכפר סבא חשוב לבדוק מספר אלמנטים שנדרש שיהיו בעורך הדין שתבחרו.

שימו דגש על הניסיון

כל תיק בהוצאה לפועל הינו סיפור בפני עצמו, עם סוגיות ספציפיות, חשוב מאוד לבחור עורך דין שיש לו ניסיון רחב מאוד בנושא תיקי הוצאה לפועל. ניסיון זה מעיד על כמות גדולה יחסית של תיקי הוצאה לפועל שעורך הדין טיפל בהם. המשמעות הינה שעורך הדין צפוי להכיר יותר סוגיות ושהוא כבר טיפל בתיק דומה לשלכם.

 

בחנו את ההתמחות והמקצועיות של עורך הדין

עריכת דין הינה מקצוע רחב מאוד שכולל בתוכו התמחויות רבות ושונות. אנשים רבים אינם מבינים את החשיבות לבחור בעורך דין המתמחה ספציפית בהוצאה לפועל בכפר סבא ולא לבחור עורך דין כללי. תחום ההוצאה לפועל כולל חוקים ותקנות רבות שחשוב מאוד לעורך הדין שמטפל בתיק שלכם יכיר לעומק. לכן, אל תתפשרו על עורך דין כללי או על תחום דומה ובחרו ספציפית בעורך דין בעל התמחות בהוצאה לפועל בכפר סבא.

 

אל תזלזלו בהתאמה אישית

תהליך הליווי של תיק הוצאה לפועל הינו ארוך וידרוש מעורך הדין ללוות אתכם באופן צמוד בכל שלבי התהליך. חשוב מאוד שתרגישו שיש לכם התאמה אל מול עורך הדין שבחרתם, כך שתרגישו בנוח לפנות אליו, לשאול שאלות ותרגישו שאתם מקבלים תשובות ענייניות ומובנות לכם. חשוב מאוד שהתהליך יהיה משוקף לכם בצורה שתהיה ברורה לכם.

 

המלצות

הדרך הטובה ביותר לבחור עורך דין מקצועי בתחום ההוצאה לפועל הינה לבחון המלצות שונות. ההמלצות שאנחנו נוטים לקבל באופן כמעט מוחלט הינן המלצות מצד קרובי משפחה וחברים. אך, חשוב לזכור לבחון המלצות נוספות ברשתות החברתיות או באתר של עורך הדין. באופן הזה תקבלו תמונה רחבה יותר של ההתאמה של עורך הדין לצרכים שלכם.

 

נוחות במקום

לאורך התהליך אתם תדרשו להגיע למשרדי עורך הדין לפגישות או לקבלה ומסירה של מסמכים. חשוב לבחון את מיקום עורך הדין. במידה ואתם גרים בכפר סבא או באזור המרכז אל תגבילו את עצמכם לעיר מגורכם בלבד, בדקו עורכי דין בכל אזור המרכז ובפרט בקרבה למקום העבודה שלכם. לדוגמה, אם אתם גרים בכפר סבא, עורך דין שמשרדו ממוקם ברמת גן עשוי להיות נוח לכם גם כן.

 

עו"ד הוצאה לפועל בכפר סבא – עו"ד דניאל ינובסקי הוא הבחירה בשבילכם

עורך הדין דניאל ינובסקי הינו עורך דין המתמחה בתחום ההוצאה לפועל ועוסק בתחום מזה שנים רבות. שנות הניסיון שלו וההתמחות והמקצועיות הופכות אותו להיות בעל מקצוע איכותי, ומקצועי. עו"ד ינובסקי מטפל בכל תיק באופן אישי, ובהתאמה לצרכים של הלקוח ולפרטי התיק עצמו. משרדו של עורך דין ינובסקי ממוקמים ברמת גן, אך הוא נגיש ושמח לטפל בתיקים של מי שגרים ועובדים באזור המרכז כולו וכולל אזור כפר סבא.

עורך דין הוצאה לפועל בכפר סבא
עורך דין הוצאה לפועל בכפר סבא
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader