עורך דין הוצאה לפועל בלוד

גרים בלוד והסביבה ושקועים עד צוואר בחובות? נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל או שהטילו על חשבונכם בבנק, על רישיון הנהיגה, המשכורת או הדרכון שלכם שלל הגבלות? אם אתם כאן זה סימן שאתם כבר מבינים לבד שאין מנוס במצבכם, אלא לפנות לעזרה מקצועית מעורך דין הוצאה לפועל בלוד.

במדריך זה נפרט איך עו"ד לענייני הוצאה לפועל בלוד יוכל לעזור לכם בהתמודדות עם התקופה הקשה שאתם עוברים בכלים מקצועיים על מנת להשיב את החיים שלכם למסלולם התקין בהקדם האפשרי.

 

הסיבה שסיוע מעורך דין למחיקת חובות בלוד הוא לא מותרות

קיבלתם התראה מההוצאה לפועל עם הודעה על פתיחת תיק כנגדכם בהוצאה לפועל? בפניכם עומדות 2 אפשרויות עיקריות והן: לפעול להסדרת חובכם בתוך לא יותר מ- 20 יום (בתשלום אחד או חלוקה למספר תשלומים), או לחילופין – להגיש התנגדות לעצם קיום החוב וזאת בתוך לא יותר מ- 30 יום.

למותר לציין כי עם האפשרויות הללו, לא נמנית התעלמות מהבעיה. היה ובחרתם באפשרות השניה והיא הגשת התנגדות, הדבר הבא שעליכם לעשות הוא לפנות בהקדם להתייעצות מול עורך דין הוצאה לפועל טוב בלוד. ללא סיוע משפטי בהגשת ההתנגדות, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם סנקציות מכבידות ובהן, קנסות, ריביות, עיקולים והגבלות שונות.

חשוב לדעת שאותן סנקציות תהיינה תקפות אך ורק במידה ותתעלמו מתיק ההוצאה לפועל שנפתח בעניינכם לאורך זמן. אי לכך ועל מנת להימנע עד כמה שניתן בהחמרת מצבכם שלא לצורך, כדאי לפעול ללא דיחוי לטיפול בהליכי ההוצאה לפועל בעזרת עורך דין מחיקת חובות אמין או עורך דין חדלות פרעון בלוד, שיוכל לסייע לכם להתמודד עם הסיטואציה המורכבת במינימום נזק

 

איך מוצאים עורך דין הוצאה לפועל מומלץ בלוד והסביבה?

הדרך הטובה ביותר לאיתור עורך דין מומלץ לענייני הוצאה לפועל בלוד והסביבה, היא לבדוק היטב חוות דעת, דירוגים והמלצות על משרדי עו"ד שונים מלקוחות קודמים שלהם. לשם כך תצרכו לבצע מחקר שוק ולבחון בעין מדוקדקת המלצות לעורכי דין הוצאה לפועל בלוד, במרכז או בשפלה באמצעות גוגל, פייסבוק ואתרים ייעודיים להשוואה בין בעלי מקצועות ונותני שירותים.

 

בבחירת עו"ד מחיקת חובות בלוד – אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר

הבחירה בעו"ד שייצג אתכם בהליכים בהוצאה לפועל, היא לא פחות מאשר קריטית למימוש האינטרסים שלכם והטבת מצבכם בהקשר לתיק שלכם. בהתאם לכך, אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. לכן לגיטימי לפנות להתייעצות עם משרדי עו"ד שונים המתמחים בייצוג חייבים ונושים מול ההוצאה ולבקש שיוצגו לכם דוגמאות להצלחותיו של המשרד בתיקים הדומים לשלכם.

 

הדרכים שבהן עורך דין הוצל"פ בלוד יכול לחלץ אתכם מהבוץ

החוק בישראל מגדיר כמה הגנות החלות על חייבים במסגרת הליכי גבייה ופשיטת רגל / חדלות פירעון המתנהלים מול ההוצאה לפועל. עורך דין לענייני הוצאה לפועל בלוד ובכלל, יכול לרתום את ההגנות הללו לטובת לקוחותיו בהתאם לצורך והנסיבות בתיק:

  • הגנת "פרעתי" – זוהי טענה לפיה החייב הסדיר את חובו זה מכבר ועמד בחובה שהוטלה עליו. על בסיסה ניתן לבקש את ביטול ההגבלות או העיקולים שהוטלו על החייב או סגירת התיק בהוצאה לפועל. אולם עורך הדין נדרש לנסח את הטענה בצורה נכונה וללוות אותה במסמכים רלוונטיים על מנת שתתקבל. בנוסף לכך, עורך הדין המייצג את החייב, יכול וצריך לנסח מכתב לזוכים שבידם פסק דין למימוש חוב מול החייב ולדרוש כי יבטלו את הליכי הגבייה שפתחו כנגד מרשו בהוצאה לפועל גם מצידם. בעזרת הפעולות הללו מסייע עו"ד הוצאה לפועל ללקוחותיו להימנע מהתדיינות משפטית ממושכת, מורכבת ויקרה
  • הגשת בקשת צו תשלומים – ככל שלחייב אין אפשרות לפרוע את סך החוב בבת אחת, לעורך דין הוצל"פ ישנה האפשרות להגיש למענו בקשה מפורטת ומנומקת שבה יצוין מוסר התשלומים שיאפשר לחייב לעמוד בחוב.
  • הגשת בקשה לאיחוד תיקים – במידה ונגד החייב נפתחו כמה תיקי הוצאה לפועל, עורך הדין המייצג אותו מול ההוצאה לפועל יכול להגיש בקשה לאיחודם של התיקים השונים כך שלחייב תהיה האפשרות לפריסת החוב למספר תשלומים נוחים יותר.
  • סיוע בחקירת יכולת כלכלית – חייבים שקיבלו אזהרה מההוצאה לפועל ואין ביכולתם לפרוע את חובם בתוך פרק זמן של 21 יום ממועד קבלתה, רשאים להגיע לסניף ההוצאה לפועל הקרוב למקום מגוריהם לטובת חקירת יכולת כלכלית שתאפשר לבחון את מצבם הפיננסי והיקף יכולתם לעמוד בהתחייבויותיהם הכספיות. לא אחת הנושא עובר לבירור משפטי מול בית המשפט ושם רצוי כמובן שלחייב יהיה ייצוג משפטי ראוי של עורך דין פשיטת רגל מנוסה בלוד והסביבה, בהנחה ומדובר בחייב שהוא תושב האזור.

 

האם עורכי דין הוצאה לפועל בלוד יכולים לסייע בסגירת תיקי הוצאה לפועל?

סגירת תיקים בהוצאה לפועל יכולה להתבצע באחת משלוש דרכים:

  • הסדרת החובות
  • פריסה של החוב לתשלומים
  • פתיחה בהליכי פשיטת רגל / חדלות פירעון ושיקום כלכלי

 

כדי שתוכלו לבחור במסלול המתאים ביותר עבורכם לסגירת התיק בהוצאה לפועל, עליכם להיוועץ בעו"ד הוצאה לפועל בלוד שיכוון אתכם לפתרון הרלוונטי והמומלץ ביותר למחיקת חובות בהתאם למצבכם הפרטני.

בחינה מדוקדקת של הנסיבות שבהן נוצרו חובותיו של החייב והגורמים לאי יכולתו לפרוע אותם במועד, היא חיונית והכרחית לגיבוש אסטרטגיה לסגירת תיקים בהוצאה לפועל ביעילות, במהירות וללא פגיעה נלווית ברכושו של החייב, נכסיו ובמצבו האישי, המשפחתי והתעסוקתי. עורך דין הסדר חובות בלוד יוכל לסייע לכם בהגעה להסדר חובות מול ההוצאה לפועל שיקל עליכם בפירעון התחייבויותיכם באופן יעיל וקל יותר, על מנת לאפשר את סגירת התיק.

 

מתי נדרש לסיוע משפטי מעורך דין חדלות פירעון בלוד?

החל מספטמבר 2019, חייבים שחובם איננו עולה על 153,152 ש"ח (נכון להיום) רשאים להכריז על עצמם כפושטי רגל, במסגרת הגשת בקשה לפתיחת הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי מול ההוצאה לפועל. גם הנושים רשאים לבקש לפתוח בהליך מסוג זה כנגד חייבים, ובשני התרחישים – חשוב ביותר שהחייב יהיה מיוצג משפטית בידי עו"ד חדלות פירעון בלוד שיסייע לו בתהליך עד למחיקת חובותיו.

 

האם  עו"ד הוצאה לפועל מנוסה מלוד יכול לעזור לי בביטול ההגבלות שהטילו עליי?

בהחלט. משרד עו"ד דניאל ינובסקי סייע זה מכבר ללקוחות רבים מלוד והסביבה בבחינת הרקע לפתיחת תיק ההוצאה לפועל כנגדם, במקביל לבדיקת אפשרויות למחיקת החוב, פריסתו לתשלומים נוחים, הגעה להסדרים עם הנושים והגשת בקשות לביטול עיקולים והגבלות.

במידת הצורך אנו מסייעים גם לחייבים בעלי חובות מתחת ל- 153,152 ש"ח (נכון למועד כתיבת שורות אלו) המעוניינים לפתוח בהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי מול לשכת ההוצאה לפועל (או שהנושים שלהם פנו לפתיחת הליך מסוג זה נגדם) ומלווים אותם לאורך כל התהליך עד לקבלת ההפטר המיוחל.

 

הגשת בקשה לביטול הגבלה או עיקול להוצאה לפועל בעזרת עו"ד מחיקת חובות בלוד

עיקולים והגבלות הם הכלים שעומדים לרשות ההוצאה לפועל כדי לדרבן חייבים לשתף פעולה עם הדרישה להסדיר את חובותיהם. בהתאם לכך, אם התחלתם כבר לטפל בחוב, זוהי זכותכם החוקית לדרוש את ביטול ההגבלות או העיקולים שהוטלו עליכם. במידה ואינכם בטוחים כיצד לעשות זאת או מעוניינים לקצר תהליכים – מוטב בהחלט להסתייע בהגשת הבקשה בעורך דין הוצאה לפועל בלוד.

 

משמעות הפנייה לעו"ד הוצאה לפועל עבורכם

משמעות הפנייה לעו"ד המתמחה בייצוג חייבים בהוצאה לפועל, היא שיהיה מישהו שידאג ללוות אתכם בסיטואציה הקשה והמלחיצה אליה נקלעתם, כמו גם להגן על זכויותיכם ועל האינטרסים שלכם מול הנושים והמערכת כאחד. זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח שתצליחו לחלץ את עצמכם מכבליהם של העיקולים וההגבלות שהוטלו עליכם ולפתוח בדף חדש בחייכם מוקדם ככל שניתן.

 

לסיכום: הדרך ליציאה מחובות מתחילה כאן

לא מצליחים להירדם בלילות? מוצאים את עצמכם חרדים מפני מכתבי אזהרה, איומים ושאר גזירות כלכליות? זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם עורך דין הוצאה לפועל שיסייע להוריד מעליכם את העול הרובץ על כתפיכם. משרד עורך דין דניאל ינובסקי מסייע מזה שנים לחייבים להיחלץ מחובותיהם תוך התאמה יצירתית של הפתרונות למצב האישי ונסיבותיו של כל אדם, תוך כדי שמירה על זכויותיו ונקיטת פעולות שימנעו עד כמה שניתן פגיעה בשגרת חייו, שמו הטוב וביקיריו.

משרדנו נמצא ברמת גן אך מסייע ללקוחות מכל יישובי המרכז והשפלה, כולל לוד, רמלה, רחובות, ראשון לציון, בת ים, חולון, אור יהודה, יהוד, בית דגן, תל אביב, גבעתיים ועוד. מעוניינים לתאם שיחת ייעוץ ראשונית דיסקרטית ללא התחייבות? זה בדיוק הזמן – לחצו כאן.

עורך דין הוצאה לפועל בלוד
עורך דין הוצאה לפועל בלוד
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader