עורך דין הוצאה לפועל בפתח תקווה

הוצאה לפעול אינה משחק ילדים, אדם אשר מגיע לידי פתיחת תיק בהוצאה לפועל עשוי למצוא עצמו אף במצב של חדלות פירעון ופגיעה ביכולת שלו לקחת משכנתא או להעמיד אשראי והלוואות בבנק. במקרים מהסוג השלב הראשון והחשוב ביותר הינו פנייה לעורך דין הוצאה לפעול בפתח תקווה, קבלת ייעוץ וליווי בתהליך.

פנייה מוקדמת ככל הניתן לעורך הדין תמנע מכם השלכות חמורות הקשורות בפתיחת תיק בהוצאה לפועל ובחוב שלכם. אם כך, מדוע חשוב לפנות לעו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה? מהן האפשרויות הקיימות לאדם שנפתח כנגדו תיק? ואיך לבחור עו"ד בצורה נכונה?

 

הוצאה לפועל – הגוף המיישם

הוצאה לפועל הינו הגוף שתפקידו להוציא לפועל את החלטות בית הדין ולדרוש החזרה של חובות. להוצאה לפועל יש את הסמכות לעקל נכסים, משכורות וחשבונות בנק של חייבים לצורך הבטחת החזרת החובות הנדרשים.

 

מתי עשוי להיפתח תיק בהוצאה לפועל

בדרך כלל תיקי הוצאה לפועל נפתחים בשל קיומו של חוב לנושה אחד או יותר. חוב זה יכול להיות קטן או גדול כאחד ולעיתים אף מדובר בחובות שכלל לא ידעתם שקיימים או שנגרמו שלא זדון. לדוגמה, במקרה של הקפאת חשבון בנק של אדם שנפטר עד למימוש צוואתו.

כיום נושה יכול לפתוח תיק בהוצאה לפועל גם ללא צו בית משפט, זאת כדי לקצר את התהליכים ולהוריד מהעומס הקיים על בתי הדין. תיק בהוצאה לפועל ניתן לפתוח בכל מצב בו ישנה הוכחה לקיומו של חוב. הוכחות מהסוג יכולות להגיע בצורה של שטר ערבות, שטר משכנתא, שטר חוב, חשבונית או צ'ק.

 

תיקים שאינם בדבר חוב כספי

נוסף לתיקים אשר נפתחים בשל חוב, ישנם גם מקרים בהם עשוי להיפתח תיק בהוצאה לפועל ללא חוב כספי. הדוגמה המוכרת ביותר הינה במקרה של סכסוך גירושין וסירוב למתן או קבלת גט.

אחת הסנקציות האפשריות של בית הדין הרבני הינה פתיחת תיק בהוצאה לפועל ועיקול של חשבונות ונכסים של סרבן הגט. גם במקרים מהסוג חשוב מאוד לפנות לעו"ד המתמחה בתחום ההוצאה לפועל בפתח תקווה וזאת כדי לקבל ליווי וייעוץ בתהליך. חשוב לזכור כי גם במקרים אלו ישנן השלכות רבות לפתיחת התיק.

 

מה עשוי לקרות לאחר פתיחת תיק בהוצאה לפועל?

לאחר פתיחת תיק בהוצאה לפועל ואם לא יוסדר החוב באופן זה או אחר. יוכלו בהוצאה לפועל להתחיל בעיקול נכסים, חשבונות ומשכורות של החייב. באופן הזה תתבצע סגירה חד צדדית של החוב.

 

מיהו עו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה ומה תפקידו?

עו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה הינו המומחה הבלעדי לתחום ההוצאה לפועל והגורם המקצועי שצפוי ללוות אתכם לאורך כל תהליך פתיחת התיק. עו"ד צפוי להעניק לכם ייעוץ לגבי דרכי הפעולה המיטביות עבורכם וליישם אותן.

במידה ותדרשו לעוד במשא ומתן אל מול הנושה, עורך הדין יבצע הליך זה בשמכם, דבר אשר צפוי להעלות את הסיכויים שלכם לקבל תנאים טובים יותר לצורך סגירת החוב. נוסף לכך, עו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה יבצע את כל ההליכים הבירוקרטים הדרושים עבורכם. בין אם מודבר על הגשת מסמכים או פנייה לבית הדין.

 

מדוע חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתחום ההוצאה לפועל?

החוק בישראל אינו מחייב אתכם לפנות לעו"ד הוצאה לפעול בפתח תקווה ומאפשר לכם לבצע את כלל ההליכים באופן עצמאי. אך, חשוב מאוד לזכור כי מדובר בהליכים משפטיים המתבססים על תקנות וחוקים סבוכים שלא כל אדם מתמצא בהם.

נוסף לכך, חשוב מאוד לזכור כי ההשלכות של פתיחת תיק בהוצאה לפועל יכולות להמשך לשנים ארוכות ולפגוע בכם כלכלית, לכן חשוב לא להתמהמה ולסגור את התיק בצורה טובה ומהירה ככל הניתן.

 

מה ניתן לעשות לאחר שנפתח תיק בהוצאה לפועל?

אם נפתח כנגדכם תיק בהוצאה לפועל חשוב מאוד לפעול במהירות וזאת בכדי למנוע פגיעה ממושכת בכם ובמצבכם הכלכלי.

 

פנייה לעורך דין הוצאה לפועל בפתח תקווה ובחינת היכולת הכלכלית ומצב החובות

השלב הראשון הינו פנייה לעו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה לצורך בחינה של החוב, המצב הכלכלי שלכם ושאר הפרטים הדרושים. שלב זה הינו שלב קריטי, שבו עליכם בייעוץ עם עו"ד המתמחה בתיקי הוצאה לפועל בפתח תקווה לבחון את כל הנתונים ולבחור את דרך הפעולה שתתאים לכם באופן המיטבי.

 

סגירת החוב

האפשרות הראשונה הינה סגירה של החוב. במקרים רבים החוב אינו גבוה וניתן דיי בקלות לשלם אותו ולסגור את התיק בטרם התחילו בהליכים של עיקול חשבונות ונכסים.

`

פנייה לנושה לצורך הסדר שונה של החוב

אפשרות שנייה, שהיא רחבה הרבה יותר הינה להסדיר מול הנושה תשלומים או אחוזים מתוך החוב שישולמו. לדוגמה, ניתן לפרוס לתשלומים את החוב, כך שבסוף התהליך תשלימו את תשלום החוב אך, לא תדרשו לעשות זאת בבאת אחת. במקרים רבים עוד בטרם הפנייה לנושה מוגדר כי את החוב יש להחזיר בתשלומים.

ניתן במהלך ההסדר מול הנושה לבחון תשלומים שונים במקרה ואינכם יכולים לעמוד בתשלומים שהוגדרו. נוסף לכך, ניתן לבחון אפשרויות של הקטנת החוב, לדוגמה על ידי וויתור על ריביות שהצטברו לחוב או על ידי קיצוץ חלק מהחוב בהסכמה של הנושה.

 

חדלות פירעון ומחיקת החובות

במקרים בהם אין באפשרותכם לפדות את החוב או להגיע להסדר מול הנושה, יהיה עליכם להתחיל בהליכים של חדלות פירעון. במסגרת כך הנכסים שלכם יעוקלו לצורך תשלום מירבי של החוב. חשוב לדעת כי בנוסף לנכסים (כמו רכב או דירה), כך גם משכורות, חשבונות בנק וחסכונות יעוקלו לצורך תשלום החוב.

במסגרת התהליך תתחילו לעבור שיקום כלכלי שבסופו החובות ימחקו ואתם תוכלו להתחיל עם דף חדש. עם זאת, חשוב לזכור כי לאחר פשיטת רגל ישנם גופים רבים שיבחנו בצורה מדוקדקת מאוד את היכולות הכלכליות שלכם, לדוגמה בעת פנייה לבנק לצורך קבלת משכנתא.

 

עו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה ואיחוד תיקי הוצאה לפועל

במקרים רבים לחייבים יש יותר מתיק אחד בהוצאה לפועל. עו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה יבחן האם קיימים תיקי הוצאה לפועל נוספים על שמכם ויפעל לאיחוד של אלו. בצורה זו תוכלו לטפל בהחזר החובות באופן יחסי שווה בין כלל הנושים ולחלק ביניהם את ההחזרים שאתם יכולים לעמוד בהם. גם במקרה בו תדרשו לחדלות פירעון ההחזר בין השונים יהיה באופן יחסי התואם את החוב, כך שכל אחד מהנושים יקבל חלק מההחזר.

 

כיצד לבחור עו"ד באופן נכון?

בחירה נכונה של עורך דין הוצאה לפועל בפתח תקווה הינה המשימה החשובה ביותר שצריכה לעמוד לנגד עיניכם לאחר שנפתח לכם תיק בהוצאה לפועל. חשוב לוודא כי עו"ד הינו מקצועי ובעל ניסיון בתחום שדרוש לכם. כמו כן, חשוב לשים לב לזמינות של עו"ד ולוודא כי אתם מדברים באותה שפה.

 

מקצועיות

תחום ההוצאה לפועל הינו תחום רחב מאוד בכל הנוגע לפן המשפטי. חשוב מאוד לוודא כי עורך דין הוצאה לפועל בפתח תקווה שבחרתם מתמחה בטיפול בתיקי הוצאה לפועל ושיש לו ידע מקצועי רחב בנושא.

 

ניסיון רב ורחב

מעבר לנושא המקצועיות של עורך הדין חשוב מאוד לוודא כי יש לו ניסיון רב ורחב. המשמעות הינה גם מבחינת זמן הניסיון שיש לו וגם כי הוא טיפל במגוון רחב של סוגי תיקים. ניסיון זה עשוי לתרום באופן משמעותי להתנהלות בתיק שלכם ולהגעה לפתרון מהיר ומיטבי עבורכם.

 

זמינות

חשוב לשים לב כי עו"ד הינו זמין ועונה לשאלות ולטלפונים שלכם בתוך זמן סביר. כמובן שאין מדובר בעורך דין המתמחה בפלילים ולכן במרבית המקרים לא תדרשו לטיפול מידי באמצע הלילה. אך, חשוב לבחון כי עו"ד נותן מענה בזמן סביר ואינכם נדרשים לנסות לתפוס אותו לאורך ימים ארוכים.

 

גם למיקום יש חשיבות

אחד האלמנטים שאנשים רבים אינם מתייחסים אליהם הינו מיקומו של עו"ד, אך מדובר באלמנט חשוב מאוד. אם אתם גרים בפתח תקווה ותבחרו לפנות לעו"ד הנמצא בחיפה כנראה תדרשו לבזבז זמן רב בנסיעות לצורך העברת מסמכים או פגישות. לכן חשוב מאוד לפנות לעו"ד הוצאה לפועל בפתח תקווה והאזור, לדוגמה ברמת גן.

 

דיבור בגובה העיניים

עורך דין הוצאה לפועל צריך להיות המתווך שלכם בכל התהליך המשפטי של הוצאה לפועל. לכן, חשוב מאוד שבשיחת הטלפון או בפגישה הראשונית תבחנו האם עו"ד מדבר בצורה שמובנת לכם וכי אין לכם הרגשה שהוא מתנשא מעליכם או מדבר בשפה משפטית שאינכם מבינים.

 

עורך דין הוצאה לפועל בפתח תקווה – עו"ד דניאל ינובסקי

עו"ד דניאל ינובסקי מתמחה  זה שנים רבות בתחום ההוצאה לפועל ופועל לצורך צמצום והסדרת החובות של לקוחותיו. עו"ד ינובסקי מתייחס לכל תיק באופן אישי, מקצועי וממוקד וזאת בכדי להעניק ללקוחותיו את התוצאה הטובה ביותר אל מול מצבם וחובות הקיימים.

עורך דין הוצאה לפועל בפתח תקווה
עורך דין הוצאה לפועל בפתח תקווה
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader