עורך דין הוצאה לפועל בראש העין

פתחו כנגדכם תיק בהוצאה לפועל? מנסים לגבות חוב מחייב באמצעות לשכת ההוצאה לפועל? מסובכים בחובות ולא יודעים / בטוחים מה עליכם לעשות? אם עניתם לחיוב על אחת השאלות הללו – סימן שהגיע הזמן לפנות לייעוץ משפטי ממשרד עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל ומטפל בהרבה לקוחות מראש העין.

במה עורך דין הוצאה לפועל בראש העין יכול לעזור לחייבים?

עורך דין הוצאה לפועל ראש העין הוא הסמכות המקצועית אליה כדאי לפנות בכל מצב שבו מתמודדים עם חובות.

אם למשל, אתם נדרשים לשלם לזוכה בהליך משפטי כספים בהתאם לפסק דין שבו הפסדתם, ונפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל משום שאינכם מסוגלים לעמוד בתשלום, או שהנושים שלכם פתחו כנגדכם בהליכי גבייה בהוצאה לפועל בעקבות קיומו של חוב שלא הוסדר במועד – ישנן דרכים רבות שבהן עו"ד לענייני הוצאה לפועל יכול להקל עליכם ולהבטיח שזכויותיכם לא תפגענה באופן מופרז בתהליך.

עורך דין הוצאה לפועל ראש העין יכול לסייע לכם להגיש בקשות לביטולן של חלק מן ההגבלות אשר הוטלו עליכם עקב פתיחת התיק נגדכם בהוצאה לפועל. לדוגמא, ביטול עיקולים בחשבון, ביטול עיקולים על נכסים או מטלטלין, ביטול הגבלה על רישיון הנהיגה, ביטול הגבלות לשימוש בכרטיסי אשראי או בשיקים ואף ביטול צו לעיכוב יציאה מן הארץ במצבים מסוימים.

גם במידה ואתם סבורים כי תיק ההוצאה לפועל שנפתח נגדכם איננו רלוונטי, כמו בתרחיש שבו חובכם כבר הוסדר (טענת "פרעתי") או שנדרשת פנייה לבית המשפט לשם בירור נוסף בקשר לחוב – עורך דין גביית חובות בראש העין יוכל לפעול למענכם לסגירת תיק ההוצאה לפועל, או הגשת בקשה לעיכוב הליכים בהוצאה לפועל עד לבירור מלא של הסוגיות הקשורות בתיק בערכאות המשפטיות.

גם בנושא של הגשת ערעור על החלטת רשם ההוצאה לפועל – עו"ד חובות בראש העין יוכל לסייע לכם.

איזה סיוע משפטי בביטול הגבלות ועיקולים ניתן לקבל מעורך דין לענייני הוצאה לפועל בראש העין?

עו"ד לייצוג חייבים בראש העין מספק שירותי ייצוג משפטי ללקוחותיו מול לשכת ההוצאה לפועל ובערכאות המשפטיות. כחלק מן התהליך, עורך דינכם יברר עבורכם מהו הרקע לפתיחת התיק בהוצאה לפועל כנגדכם ובמקביל יפעל לבדיקת היתכנות למחיקת החוב או סגירת התיק בהוצאה לפועל.

לחילופין יכול עורך דין טוב לענייני הוצאה לפועל לבחון עבורכם אפשרות להגעה להסדר תשלומים נוח יותר עבורכם, או לסייע בגיבוש הסדר נושים ובהגשת בקשות לביטול ההגבלות והעיקולים שהוטלו עליכם.

 

האם עו"ד הוצאה לפועל ראש העין יכול לסייע גם לחייבים בפשיטת רגל?

כן. עורכי דין לענייני הוצאה לפועל מספקים במקרים רבים גם ייצוג משפטי לחייבים שמעוניינים להכריז על עצמם כפושטי רגל וכן לנושים שמעוניינים לפתוח בהליכי פש"ר כנגד חייב. כיום פשיטת רגל מטופלת במסגרת הליך חדלות פירעון.

במקרים שבהם שיעור החוב נמוך מסכום של 153,152 ש"ח (נכון להיום) הליכי חדלות הפירעון ליחידים יטופלו בלשכת ההוצאה לפועל. הסיוע המשפטי הוא כלי חיוני לייעול הליכי הגבייה בהוצל"פ אם אתם מצד הנושה, וכן תומך בהתנהלות נכונה של החייב לאורך כל הדרך, עד לקבלת ההפטר המיוחל בסוף התהליך.

 

כיצד עורך דין לענייני הוצאה לפועל בראש העין יכול לעזור לנושים?

ייצוג משפטי איכותי מעו"ד טוב לענייני הוצאה לפועל, יכול להקל עליכם במיוחד בין אם אתם חייבים כסף לאחרים, ובין שמישהו אחר חייב לכם. לעו"ד הוצאה לפועל מנוסה בראש העין יש הכלים לקצר עבורכם תהליכים בכל הנוגע לגביית החובות או הצ'קים שחזרו דרך ההוצאה לפועל, וכן בהגשת בקשות להוצאת צווי מניעה או עיקולים, ככל שהליכי הגביה אינם מתקדמים כמצופה בערוצים המקובלים.

 

השיטות המומלצות לחיפוש עורך דין הוצאה לפועל טוב בראש העין ובכלל

זקוקים לעורך דין מומלץ  לענייני הוצאה לפועל בראש העין? שימו לב לטיפים הבאים שיסייעו לכם להגיע אליו:

  • תנו משקל מוגבל להמלצות של קרובים ומכרים – אף שהדרך המקובלת לאיתור נותני שירות אמינים בכל תחום, היא פניה להמלצה מקרובי משפחה וחברים – בהקשר להתמודדות עם חובות ובייחוד כשהמצב הגיע עד פתיחת תיקי הוצאה לפועל, מדובר בסוגיה רגישה למדי שאנשים רבים מעדיפים להימנע מלערב בה את בני משפחתם וחבריהם. יתרה מכך, לא כל עו"ד מוסמך לספק את המענה המתאים והמועיל ביותר בהתנהלות מול ההוצאה לפועל. בנושאים כאלו נדרש סיוע מעו"ד גביית חובות מומחה בראש העין. לכן גם במידה ואדם קרוב סיפק לכם המלצה לעורך דין שהוא מכיר אישית ויכול לייצג אתכם בעלות "חברית" – חשוב לזכור שהמחיר שתשלמו על העדר ניסיון מקצועי רלוונטי מצד המייצג שלכם, עלול להיות גבוה מהחיסכון בשכר הטרחה.
  • אל תוותרו על בדיקת חוות דעת אונליין – לאור האמור מעלה, את הפניה לקרובי משפחה וחברים לקבלת המלצות מומלץ גם לגבות בחיפוש עורכי דין מומלצים הוצאה לפועל באינטרנט. בגוגל ובפייסבוק תוכלו למצוא חוות דעת רבות על עורכי דין לגביית חובות בראש העין כמו גם על עו"ד פשיטת רגל בראש העין. ניתן גם לחפש בגוגל את הביטוי: "עו"ד מומלץ לענייני הוצאה לפועל", "עו"ד ייצוג חייבים בראש העין" או "עורך דין לגביית חובות בראש העין". כך תוכלו להגיע הישר לאתרי עורכי דין שונים באזורכם, שגם בהם – לרוב תמצאו המלצות של לקוחות קודמים של משרד עורך הדין.

 

גם חיפוש בפורומים באינטרנט ובקבוצות פייסבוק ייעודיות, הוא דרך יעילה מאוד לאיתור המלצות על נותני שירות בענפים שונים ובכלל זה – עורכי דין טובים במרכז.

בפורומים המשפטיים השונים ובקבוצות הפייסבוק הללו, נמצאים גם עורכי דין המייעצים לגולשי הפורום וגם אנשים כמוכם, שיוכלו לחלוק עמכם את ההמלצות האישיות שלהם לעורך דין טוב לגביית חובות, מחיקת חובות, פשיטת רגל, ביטול עיקולים, הסרת הגבלות בחשבון, התמודדות עם התנגדויות לביצוע שטרות, התמודדות עם שיקים חוזרים וכיוצא באלו.

 

אלו הדברים שאסור לכם להתפשר עליהם אם אתם מחפשים עורך דין הוצאה לפועל בראש העין

לפני שאתם בוחרים עורך דין שיסייע לכם בהליכי ההוצאה לפועל, שימו לב לקריטריונים הבאים שיש להם משמעות מכרעת בבחירת עו"ד הוצאה לפועל טוב בראש העין ובכלל:

  1. מקצוענות – הוותק ורוחב היריעה של עורך הדין, כמו גם מגוון התיקים שבהם ייצג חייבים ונושים – הם מה שקובע באופן ניכר את רמת התוצאות שלהן תוכלו לצפות בתיק שלכם. מסיבה זו, חשוב לברר מול כל עורך דין חובות שאליו אתם פונים, מה היקף הניסיון המעשי שלו בסוג התיק שלכם. עו"ד הוצאה לפועל בראש העין שיכול לספק לכם שלל דוגמאות להצלחות שצבר לטובת מיוצגיו במקרים דומים לשלכם – הוא בסבירות גבוהה עו"ד שיוכל לסייע גם לכם.
  2. ביקורות – חשוב לשים לב כמה ביקורות ניתן למצוא על עורכי הדין שאתם בודקים באינטרנט ומה טיבן. חפשו המלצות מלקוחות קודמים גם באתרי האינטרנט של עורכי דין שאתם שוקלים להסתייע בהם, גם בפרופיל העסקי בגוגל וגם בעמוד הפייסבוק של משרד עורך הדין.
  3. גובה שכר הטרחה – העלות שעו"ד הוצל"פ גובה עבור שירותיו, הוא שיקול מובן עבור מי שמחפש סיוע מעו"ד חובות בראש העין, ובייחוד אם מדובר באדם השקוע בחובות. אולם גם אם אתם בחובות, יש להיזהר מבחירה בעורך דין אשר שכר הטרחה שהוא מבקש הוא נמוך בצורה חריגה מהמחירים המקובלים בתחום, משום שסיוע משפטי אשר מוצע בזול, במקרים רבים מעיד על רמת מקצועיות נמוכה ועל היעדרו של ניסיון מקצועי משביע רצון.

 

רגע לפני שאתם מחליטים – קבעו פגישות ייעוץ עם כמה עורכי דין

הגעה לפגישת ייעוץ עם מספר עורכי דין המתמחים בניהול הליכי הוצאה לפועל בראש העין, מהווה חלק חשוב מהתהליך למציאת עורך הדין שיסייע לכם. זאת היות והעבודה מול עורך דין הוצל"פ היא לרוב אינטנסיבית במיוחד. מכאן החשיבות הרבה של בחירת עורך דין שהאינטראקציה מולו נוחה לכם.

אם כבר בפגישת ההתייעצות מול עו"ד מסוים, חוויתם קצרים בתקשורת או אי נוחות – סביר להניח שלא מדובר באדם שאמור לייצג אתכם בעניין רגיש כמו הליכי גביית חובות בהוצאה לפועל.

 

לסיכום

זקוקים לעורך דין הוצאה לפועל בראש העין? אתם במקום הנכון! עורך דין הוצאה לפועל דניאל ינובסקי סייע זה מכבר ללקוחות רבים מראש העין והסביבה להתמודד באופן אפקטיבי עם הליכי גביה בלשכת ההוצאה לפועל – הן כחייבים והן כנושים. משרדנו ישמח לעמוד גם לרשותכם ולהילחם למימוש אופטימלי של זכויותיכם.

מלאו את פרטי הקשר שלכם בטופס הבא ונציג ממשרדנו ישוב אליכם בהקדם. למעבר לטופס – לחצו כאן.

עורך דין הוצאה לפועל בראש העין
עורך דין הוצאה לפועל בראש העין
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader