עורך דין הוצאה לפועל ברמלה

גרים ברמלה והסביבה ונקלעתם לחובות? פתחו נגדכם תיק הוצאה לפועל או שהטילו על חשבון הבנק, רישיון הנהיגה, הדרכון או המשכורת שלכם הגבלות? אם הגעתם עד הנה אתם בטח מבינים בעצמכם שבמצב שאליו נקלעתם, אין מנוס אלא לפנות לעורך דין הוצאה לפועל ברמלה לסיוע משפטי מקצועי.

בשורות הבאות נסביר איך תוכלו למצוא עו"ד הוצאה לפועל ברמלה שיעזור לכם להתמודד עם המשבר בכלים מקצועיים ולהסיר ביעילות ובמהירות האפשרית את ההגבלות כדי להשיב את חייכם אל מסלולם התקין.

 

הסיבה שאסור לוותר על סיוע משפטי מעורך דין מחיקת חובות ברמלה

אם קיבלתם אזהרה מלשכת ההוצאה לפועל שבה הודיעו לכם על פתיחת תיק הוצאה לפועל כנגדכם, ישנן שתי אפשרויות עיקריות העומדות כרגע על הפרק מבחינתכם:

  1. תוכלו לפעול להסדרת תשלום חובכם בתוך עד 20 יום ממועד קבלת ההתראה (בתשלום בודד או בחלוקה למספר תשלומים).
  2. תוכלו להגיש התנגדות בדבר קיומו של החוב בתוך עד 30 יום.

 

אלו הן שתי האופציות הפתוחות בפניכם, והתעלמות מהבעיה היא בהחלט לא אחת מהן. אם בחרתם באפשרות השנייה, חשוב שתדעו שבשלב זה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות על מנת לצמצם נזקים ולהיחלץ מהמצב מבלי שתביאו על עצמכם צבירת ריביות, קנסות, עיקולים ומגוון הגבלות – הוא לפנות להתייעצות משפטית עם עורך דין טוב לענייני הוצאה לפועל ברמלה.

בהקשר זה חשוב לדעת כי ההגבלות והעיקולים החמורים ביותר שעלולים להטיל עליכם ובהם צו לעיכוב יציאה מן הארץ או הטלת הגבלה על רישיון הנהיגה שלכם – יהיו בתוקף אך ורק אם תמשיכו להתעלם מהתיק שפתחו נגדכם בהוצאה לפועל. מסיבה זו וכדי שלא להחמיר את מצבכם שלא לצורך, חשוב שלא להתמהמה בנושא, אלא להזדרז ולפנות לייעוץ משפטי מקצועי עם עורך דין מחיקת חובות או עורך דין פשיטת רגל ברמלה כבר מרגע קבלת הודעת ההתראה.

 

כך תוכלו למצוא עורך דין טוב לענייני הוצאה לפועל ברמלה

המפתח למציאת עורך דין הוצאה לפועל מומלץ ברמלה הוא בדיקת המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים. לכן עליכם לבחון בזהירות את הביקורות על משרדי עו"ד הוצאה לפועל שונים בשפלה הן בפייסבוק והן בגוגל, ולקרוא בעיון את חוות הדעת על המשרדים שאת שירותיהם אתם שוקלים לשכור.

בסופו של דבר, הבחירה בעורך הדין שייצג אתכם במסגרת ההליכים מול ההוצאה לפועל, היא קריטית להצלחה בתיק שלכם ולמיצוי הזכויות והאינטרסים שלכם בהקשרו. לכן אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר. חקרו ודרשו עד שתמצאו עורך דין חדלות פירעון ברמלה שטובתכם נמצאת בראש מעייניו ויכול להציג לכם דוגמאות להצלחות שצבר בתיקים דומים לשלכם, לטובת מיוצגיו.

 

באילו דרכים עורך דין העוסק בתיקי הוצאה לפועל ברמלה מסייע לחייבים?

החוק בישראל מגדיר כמה הגנות החלות על חייבים במסגרת הליכי גבייה ופשיטת רגל / חדלות פירעון המתנהלים מול ההוצאה לפועל. עורך דין לענייני הוצאה לפועל ברמלה ובכלל, יכול לרתום את ההגנות הללו לטובת לקוחותיו בהתאם לצורך והנסיבות בתיק:

  • הגנת "פרעתי" – זוהי טענה לפיה החייב הסדיר את חובו זה מכבר ועמד בחובה שהוטלה עליו. על בסיסה ניתן לבקש את ביטול ההגבלות או העיקולים שהוטלו על החייב או סגירת התיק בהוצאה לפועל. אולם עורך הדין נדרש לנסח את הטענה בצורה נכונה וללוות אותה במסמכים רלוונטיים על מנת שתתקבל. בנוסף לכך, עורך הדין המייצג את החייב, יכול וצריך לנסח מכתב שיוגש לזוכים שבידם פסק דין למימוש חוב מול החייב ולדרוש כי יבטלו את הליכי הגבייה שפתחו כנגד מרשו בהוצאה לפועל גם מצידם. בעזרת הפעולות הללו מסייע עו"ד הוצאה לפועל למיוצגיו להימנע מהתדיינות משפטית ממושכת, מורכבת ויקרה.
  • הגשת בקשה לאיחוד תיקים – במידה וכנגד החייב נפתחו כמה תיקי הוצאה לפועל, עורך דינו המייצג אותו מול ההוצאה לפועל יכול לבקש מטעמו את איחודם של התיקים כך שלחייב תתאפשר פריסת החוב לתשלומים נוחים יותר.
  • הגשת בקשת צו תשלומים – ככל שלחייב אין אפשרות לפרוע את סך חובו בבת אחת, לעורך דין הוצל"פ ישנה האפשרות להגיש למענו בקשה מפורטת ומנומקת שבה יצוין מוסר התשלומים שיאפשר לחייב לעמוד בחוב.
  • ליווי בחקירת יכולת כלכלית / הליכי פשיטת רגל – חייבים שקיבלו אזהרה מההוצאה לפועל ואין ביכולתם לפרוע את חובם בתוך פרק זמן של 21 יום ממועד קבלתה, רשאים להגיע לסניף ההוצאה לפועל הקרוב למקום מגוריהם לטובת חקירת יכולת כלכלית שתאפשר לבחון את מצבם הפיננסי והיקף יכולתם לעמוד בהתחייבויותיהם הכספיות. לא אחת הנושא עובר לבירור משפטי מול בית המשפט ושם רצוי כמובן שלחייב יהיה ייצוג משפטי ראוי של עורך דין פשיטת רגל מנוסה ברמלה והסביבה, בהנחה והחייב הוא תושב האזור.

 

סגירת תיקים בהוצאה לפועל באמצעות משרד עורכי דין הוצאה לפועל ברמלה

סגירת תיקים בהוצאה לפועל יכולה להתבצע באחת משלוש דרכים:

  1. הסדרת החוב
  2. חלוקת החוב לתשלומים
  3. פתיחה בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (שהיו ידועים עד 2019 כהליכי פשיטת רגל)

 

על מנת לבחור במסלול המתאים ביותר עבורכם לסגירת התיק בהוצאה לפועל, כדאי מאוד להיוועץ בעו"ד הוצאה לפועל ברמלה שיכווין אתכם לפתרון הרלוונטי והמומלץ ביותר למחיקת חובות בהתאם למצבכם הפרטני.

בחינה מדוקדקת של הנסיבות שבהן נוצרו חובותיו של החייב והגורמים לאי יכולתו לפרוע אותם במועד, היא חיונית והכרחית לגיבוש אסטרטגיה לסגירת תיקים בהוצאה לפועל ביעילות, במהירות וללא פגיעה נלווית ברכושו של החייב, נכסיו ובמצבו האישי, המשפחתי והתעסוקתי.

עורך דין הסדר חובות ברמלה יוכל לסייע לכם בהגעה להסדר חובות מול ההוצאה לפועל שיקל עליכם בפירעון התחייבויותיכם באופן יעיל וקל יותר, על מנת לאפשר את סגירת התיק.

 

באיזה אופן עו"ד הוצאה לפועל מסייע לחייבים בהליכי פשיטת רגל וחדלות פרעון?

חשוב לדעת כי החל מספטמבר 2019, חייבים שחובם אינו עולה על 153,152 ש"ח (נכון לשנת 2022) יכולים להכריז על עצמם כפושטי רגל, במסגרת הגשת בקשה לפתיחת הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי מול ההוצאה לפועל. גם נושים רשאים לבקש לפתוח בהליך מסוג זה כנגד חייבים, ובשני התרחישים – חשוב ביותר שהחייב יהיה מיוצג משפטית בידי עו"ד חדלות פירעון ברמלה שיסייע לו בתהליך עד למחיקת חובותיו.

 

האם עורך דין הוצאה לפועל מנוסה מרמלה יוכל לעזור לי לבטל את ההגבלות שהוטלו עליי?

בהחלט. משרד עו"ד דניאל ינובסקי סייע זה מכבר ללקוחות רבים מרמלה והסביבה בבחינת הרקע לפתיחת תיק ההוצאה לפועל כנגדם, במקביל לבדיקת אפשרויות למחיקת החוב, פריסתו לתשלומים נוחים, הגעה להסדרים עם הנושים והגשת בקשות לביטול עיקולים והגבלות.

במידת הצורך אנו מסייעים גם לחייבים בעלי חובות מתחת ל- 153,152 ש"ח (נכון לשנת 2022) אשר חפצים בפתיחת בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מול ההוצאה לפועל (או שנושיהם פנו לפתיחת הליכים מסוג זה כנגדם) ומלווים אותם לאורך כל התהליך עד קבלת ההפטר.

 

הגשת בקשת ביטול להגבלה או עיקול בהוצאה לפועל בעזרת עו"ד למחיקת חובות ברמלה

עיקולים והגבלות הם הכלים שעומדים לרשות ההוצאה לפועל כדי לדרבן חייבים לשתף פעולה עם הדרישה להסדיר את חובותיהם. בהתאם לכך, אם התחלתם כבר לטפל בחוב, זוהי זכותכם החוקית לדרוש את ביטול ההגבלות או העיקולים שהוטלו עליכם. במידה ואינכם בטוחים כיצד לעשות זאת או מעוניינים לקצר תהליכים – מוטב בהחלט להסתייע בהגשת הבקשה בעורך דין הוצאה לפועל ברמלה.

 

כשאתם זקוקים למישהו שיעמוד לצידכם ויגן על האינטרסים שלכם – עורך דין הוצאה לפועל ברמלה

משמעות הפנייה לעו"ד חייבים בהוצאה לפועל הוא שיש מישהו שדואג ללוות אתכם בסיטואציה המלחיצה והקשה שאליה נקלעתם, ולהגן על הזכויות והאינטרסים שלכם מול המערכת כמו גם מול הנושים. זוהי הדרך היעילה ביותר להבטיח כי תצליחו לשחרר את עצמכם מכבלי ההגבלות והעיקולים שהוטלו עליכם ולפתוח דף חדש ונקי בחייכם בהקדם.

 

לסיכום: משרד עו"ד דניאל ינובסקי – הכתובת שלכם ליציאה מהחובות

מתקשים לעצום עין בלילות? חוששים ממכתבי התראה, איומים ושאר הגבלות כלכליות? זה הזמן הנכון לפנות לעורך דין חדלות פירעון ברמלה ולהוריד את העול מעליכם. משרד עו"ד דניאל ינובסקי מסייע לחייבים ביציאה מהחובות בכלים יצירתיים המותאמים ברגישות ובנחישות למצבו הפרטני של כל חייב, אגב הגנה על זכויותיו והימנעות מפגיעה מפליגה בשגרת חייו, בשמו הטוב ובבני משפחתו.

משרדנו ממוקם ברמת גן אך שמח לסייע ללקוחות מכל מקום במרכז ובשפלה, ובכלל זה רמלה, לוד, ראשון לציון, רחובות, חולון, בת ים, בית דגן, רמת גן, תל אביב ועוד. כדי לתאם פגישת ייעוץ ראשונית ודיסקרטית או שיחת וידאו ללא התחייבות – לחצו כאן.

עורך דין הוצאה לפועל ברמלה
עורך דין הוצאה לפועל ברמלה
לשיתוף המאמר:

לייעוץ עם עו"ד דניאל ינובסקי מלאו טופס עכשיו:

4.9 מבוסס על 183 ביקורות מ כתוב לנו ביקורת בReview author ★★★★★ Адвокаты, которые работают для своих клиентоа!עורכי דין שעובדים עבור לקוחותיהםjs_loader

אודות המחבר:
עורך דין דניאל ינובסקי

בוגר LL.B בקריה האקדמית אונו בשנת 2007. תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין דניאל ינובסקי – חדלות פירעון לרבות אכיפת חיובים, מחיקה וגביית חובות (הוצאה לפועל), פשיטות רגל – חדלות פירעון והסדרי חוב.
למידע נוסף

מידע נוסף בנושא

לקבלת ייעוץ משפטי
חייגו עכשיו!

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 183 ביקורות
js_loader